Kawasaki Ninja 400 spied!

Γυρίζεται το διαφημιστικό σποτ!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/7/2017

Στο Milwaukee της Αμερικής, την έδρα της Harley Davidson, εντοπίστηκε από το Motorcyle Magazine.com πριν από λίγο, όχι κάποιο νέο μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας, αλλά το νέο Kawasaki Ninja 400 που ετοιμάζεται να βάλει στην παραγωγή η εταιρεία από το Akashi, στα πλαίσια του γυρίσματος του διαφημιστικού σποτ της μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία παραγωγής από την Καλιφόρνια, είχε κλείσει αρκετούς δρόμους και διασταυρώσεις στην πόλη για τις ανάγκες των γυρισμάτων, κάτι που φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο με τον φωτογραφικό φακό να αιχμαλωτίζει εικόνες του νέου μοντέλου.

Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο αντικαταστάτης του Ninja 300, αν και απ' όσο μπορούμε να διακρίνουμε εξωτερικά οι ομοιότητες με το απερχόμενο μοντέλο είναι πολλές, ενώ αντιθέτως δείχνει πολύ διαφορετικό σε σχέση με το υφιστάμενο Ninja 400 που κυκλοφορεί στις αγορές της Ιαπωνίας, του Καναδά και της Νέας Ζηλανδίας. Εκείνη η μοτοσυκλέτα είχε το πλαίσιο και τον κινητήρα του Er-4 που κυκλοφορούσε ήδη στην ιαπωνική αγορά.

Στο καινούργιο μοντέλο το ψαλίδι δείχνει όμοιο με του 300, όπως και το πιρούνι με το μπροστινό δισκόφρενο, ενώ το πλαίσιο δεν είναι ορατό γεγονός που μας δίνει την δυνατότητα να υποθέσουμε ότι μπορεί να είναι ένα σωληνωτό χωροδικτύωμα, ίδιο με των νέων Ζ650 και Ninja 650.

Ο κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος κι όχι κάποια υπερκυβισμένη έκδοση του 300, ο οποίος με τη σειρά του έχει καταβολές από το GPZ250 της δεκαετίας του '80. Προφανώς η επιλογή του κυβισμού –και κατ' επέκταση της απόδοσης- έγινε με στόχο να ξεπεράσει σε νούμερα τον ανταγωνισμό των Yamaha R3, ΚΤΜ RC390 και του επερχόμενου –βάσει πληροφοριών που κυκλοφορούν- Honda CBR350R. Άλλωστε, η Kawasaki ανέκαθεν είχε μια εμμονή με το "ταβάνι" των επιδόσεων και των κυβισμών σε κάθε κατηγορία, κάτι που όπως φαίνεται έχει μπει ξανά ως προτεραιότητα στους στόχους της.

Το ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την δημιουργία των διαφημιστικών και προωθητικών βίντεο, μαρτυρά ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε την μοτοσυκλέτα στα διεθνή σαλόνια μοτοσυκλέτα που θα γίνουν το φθινόπωρο.

Δείτε εδώ το βίντεο με το ρεπορτάζ από τα γυρίσματα του διαφημιστικού σποτ:

Ετικέτες

Honda Monkey 125 Baja - Με διπλούς, λαχταριστούς προβολείς - Ξυπνά μνήμες από XR Baja!

Enduro σέλα, number plates και διαφορετικό ντεπόζιτο - Το επόμενο 125άρι της Honda
Monkey 125 Baja
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/7/2025

Η Honda έχει ενδιαφέρουσες προτάσεις με ρετρό σχεδίαση στα 125cc, αλλά φαίνεται πως μια ακόμη προσθήκη είναι στον ορίζοντα, με το όνομα Baja να επιστρέφει στο Monkey την πιο κατάλληλη ίσως στιγμή.

Από την κυκλοφορία του Monkey 125 το 2018, η σειρά των 125αριών της Honda έχει εμπλουτιστεί με το Super Cub C125, το CT125 Hunter Cub που στην Ευρώπη έχουμε δει μόνο μέσω ντρίμπλας και το Dax 125. Αποτελεί λοιπόν εύλογη απορία, το εάν θα υπάρξει συνέχεια και ποια θα μπορούσε να είναι αυτή.

Monkey 125 Baja

Θα ήταν λογικό η Honda να  αναζητά την πέμπτη προσθήκη και το Young Machine που έχει... απευθείας σύνδεση με το κέντρο αποφάσεων της Honda "φαντάζεται" την αναβίωση του ονόματος Baja για το Monkey.

 Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ένα Monkey Baja με λαχταριστούς διπλούς, στρογγυλούς προβολείς και on-off σχεδίαση θα έκανε άμεσα σουξέ, όχι μόνο με το κοινό της ιαπωνικής αγοράς, ενώ θα διαχώριζε πλήρως τη θέση του σχεδιαστικά από το στάνταρ μοντέλο. Του χρόνου συμπληρώνονται 35 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου Monkey Baja και αυτή ίσως είναι μια καλή ευκαιρία για την αναβίωση του μοντέλου.

Monkey 125 Baja
Το πρώτο Honda Monkey Baja παρουσιάστηκε το 1991 και ζύγιζε μόλις 59 κιλά

Το υπάρχον Monkey θα μπορούσε με λίγες αλλαγές να γίνει Baja και εκτός από τους διπλούς προβολείς θα χρειαζόταν ακτινωτούς τροχούς και κάποιου είδους προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα του. Το Young Machine που συνήθως δεν πέφτει έξω σε σενάρια παρουσίασης νέου μοντέλο από τη Honda, το φαντάζεται με διαφορετικό ψαλίδι και αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Κάτι τέτοιο ωστόσο ανεβάζει πολύ το κόστος από τη στιγμή που η υπάρχουσα "πλατφόρμα" του Monkey έχει διπλά αμορτισέρ. Ωστόσο θα μπορούσαν χρησιμοποιήσουν το πίσω μέρος του Grom και τοποθετήσουν για πρώτη φορά μονή πίσω ανάρτηση (mono shock).

Monkey 125 Baja

Το ίδιο το Grom θα μπορούσε να αποτελεί τη βάση για το Baja, αν και αυτό μάλλον ίσως ξένιζε το κοινό του Monkey.

 

Ετικέτες