KTM 890 Duke Tech3: Special και Limited έκδοση!

Διαθέσιμο μόνο στην Γαλλία
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

27/4/2021

 

Η Tech3 μπήκε ως δορυφορική ομάδα της Yamaha στα MotoGP για πρώτη φορά, πριν από 19 χρόνια (το 2002). Από τις τάξεις της έχουν περάσει μεγάλα ονόματα του χώρου, όπως ο Andrea Dovizioso και ο Ben Spies, ως εφαλτήριο για να μεταπηδήσουν σε εργοστασιακές ομάδες. Παρόλα αυτά, καθ' όλη την διάρκεια της συνεργασίας της με την Yamaha, η Tech3 δεν είχε καταφέρει να γευτεί την χαρά της νίκης.

Το 2019, ο Herve Poncharal (ιδιοκτήτης της ομάδας) αποφάσισε να μην ανανεώσει το συμβόλαιό του με τους "μπλε" και να υπογράψει με την ΚΤΜ, μια κίνηση που επέφερε αρκετό σκεπτικισμό, μιας και οι Αυστριακοί δεν είχαν ως τότε μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα. Το 2020 όμως, ο Poncharal και η ομάδα του δικαιώθηκαν για την επιλογή τους, όταν ο Miguel Oliveira ανέβασε την Tech3 στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην Αυστρία, ένας θρίαμβος που επαναλήφθηκε στον τελευταίο αγώνα της περσινή σεζόν στο Portimao.

Λίγο πριν το ξεκίνημα της φετινής σεζόν, η Tech3 παρουσίασε τα καινούργια της χρώματα, με ένα τεράστιο λογότυπο της ΚΤΜ πάνω σε ένα επιβλητικό πορτοκαλί φόντο. Για να γιορτάσουν την επιτυχία της ομάδας, η ΚΤΜ Γαλλίας έφτιαξε μια εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση του ΚΤΜ 890 Duke Tech3.

Θα φτιαχτούν μόλις 100 μοτοσυκλέτες που θα είναι βαμμένες στα χρώματα της Tech3, θα διαθέτουν καρίνα και μονόσελο. Η εξάτμιση της Akrapovic προσθέτει έναν επιπλέον αγωνιστικό τόνο, αλλά κάτω από το "περιτύλιγμα", το 890 παραμένει απαράλλαχτο. Ο υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά των 890cc διατηρεί την ισχύ των 113 ίππων και η ευελιξία που χαρίζει το πλαίσιο επιβεβαιώνει το προσωνύμιο του "νυστεριού" που συνοδεύει την μοτοσυκλέτα.

Τα 100 890 Duke Tech3 θα είναι διαθέσιμα μόνο στη Γαλλία, με κόστος 11.690 ευρώ, μόλις 1.300 ευρώ πάνω από την στάνταρ έκδοση. Η χρηματική διαφορά είναι λογική για τα έξτρα που προσφέρει και δυστυχώς είναι κρίμα που η μοτοσυκλέτα δεν θα διατίθεται και στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου…

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.