Νέο ASKOLL eB1: Ηλεκτρικό και κλασσικό!

Μέσα από το δίκτυο της Γκρογκόλης Α.Ε.
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

13/10/2020

Η ASKOLL είναι μία από τις πιο γνωστές μάρκες στον χώρο των ηλεκτρικών ποδηλάτων και το eB1 είναι η καινούργια της πρότασης, με την αύρα μιας όμορφης, κλασσικής σχεδίασης. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

Δελτίο τύπου

 

H ASKOLL μας παρουσιάζει το νέο της ηλεκτρικό ποδήλατο, το eB1. Το eΒ1 προσδίδει άλλη εικόνα στην έννοια του ηλεκτρικού ποδηλάτου, με κλασσικό σχεδιασμό, καθαρές, όμορφες γραμμές και μεγάλη προσοχή στην άνεση του αναβάτη και την απλότητα χειρισμού.

Το eB1 είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό κινητήρα Askoll Brushless με εξωτερικό ρότορα, ενσωματωμένο στον εμπρόσθιο τροχό. Ο κινητήρας προσφέρει υποστήριξη για ξεκίνημα σε ανηφόρα και 4 επίπεδα υποβοήθησης, συνεργάζεται τέλεια με το αυτόματο σασμάν SRAM και θα κάνει τις μετακινήσεις σας πιο εύκολες και την κάθε βόλτα σας απόλαυση. Απλά επιλέγεις την ταχύτητα σου και ταξιδεύεις όπου επιθυμείς.

Βασικά χαρακτηριστικά του Ιταλικού ποδηλάτου που το ξεχωρίζουν είναι:

•             Κλασσικός Σχεδιασμός
•             Αποσπώμενη μπαταρία (<3kg)
•             Εργονομική σχεδίαση
•             Ισχυρός κινητήρας με 4 επίπεδα υποβοήθησης
•             Ψηφιακή οθόνη/υπολογιστής
•             Αυτόματο Σασμάν 2 ταχυτήτων SRAM

Τιμή: 1.395€

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Askoll είναι 100% Ιταλικής τεχνολογίας, σχεδίασης και παραγωγής, δίνοντας τη δυνατότητα στο κοινό να κινείται με την καλύτερη ποιότητα και την υψηλότερη αισθητική.

Η ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. βάζει το … ρεύμα σε κίνηση με τα οχήματα της ASKOLL να είναι διαθέσιμα μέσω του δικτύου συνεργατών της.

ΕΚΘΕΣΗ: Θησέως 312 – Καλλιθέα

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το νέο site για τα ηλεκτρικά οχήματα της ASKOLL
www.askollelectric.gr

 

Ural Neo 500 2026: Νέα πιο προσιτή μοτοσυκλέτα με καλάθι, έτη φωτός μπροστά σε τεχνολογία

Αλλαγή πλεύσης για την ιστορική εταιρεία - Λόγω πολέμου και κυρώσεων, με βοήθεια από την Κίνα
Ural 500 Neo
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

3/12/2025

Η αειθαλής Ural, γνωστή ανά τον κόσμο για την αφοσίωση της στις κλασικής αισθητικής και παρωχημένης τεχνολογίας μοτοσυκλέτες με καλάθι που κατασκευάζει, κάνει ένα τεχνολογικό άλμα με τη Neo 500, η οποία κατασκευάζεται στην Κίνα και φέρνει νέα δεδομένα για τη ρωσική εταιρεία που τα έχει βρει σκούρα με τον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας.

H Ural Neo 500 θα κατασκευάζεται στην Κίνα από τη Yingang, με το μοντέλο να μοιάζει με rebranding του υπάρχοντος SUV500 II των Κινέζων. Η Ural, έχοντας κέντρο διανομής και στις ΗΠΑ από το 2002, που απορροφά και τον μεγαλύτερο όγκο των πωλήσεών τη, μετέφερε την παραγωγή των παραδοσιακών boxer μοτοσυκλετών από τη Ρωσία στο Καζακστάν λόγω του πολέμου με την Ουκρανίας και των κυρώσεων που έχει δεχτεί η χώρα αναφορικά με τις εξαγωγές της. Ωστόσο παραγωγή των μοτοσυκλετών που προοριζόταν για εξαγωγές διακόπηκε τρία μόλις χρόνια μετά καθώς το project κρίθηκε ασύμφορο και έτσι το μέλλον της κλασικής σειράς της Ural, τουλάχιστον για τις μοτοσυκλέτες που δεν προορίζονται για την αγορά της Ρωσίας, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στον αέρα.

Ural Neo 500

Για την ανάπτυξη μιας πιο προσιτής πλατφόρμας στράφηκε στην Κίνα, καταλήγοντας στην Yingang, έπειτα από επαφές με διάφορες εταιρείες. Το Ural Neo 500 δεν προορίζεται να αντικαταστήσει τη σειρά των κλασικών boxer μοτοσυκλετών, αλλά να αποτελέσει το νέο προσιτό οικονομικά "σημείο εισόδου" στη γκάμα της Ural, που βρισκόταν πριν στα 19.999 δολάρια Αμερικής. Το Το Ural Neo 500 αναμένεται να έχει τιμή κάτω από τα 15.000 δολάρια όταν κυκλοφορήσει επίσημα το δεύτερο τρίμηνο του 2026.

Ural Neo 500

Παρότι το μοντέλο προπαραγωγής που παρουσιάστηκε ήταν ουσιαστικά το Yingang SUV500 II, η τελική έκδοση της Ural ενδέχεται να έχει αλλαγές, με την εταιρεία να τονίζει πως οι μοτοσυκλέτες θα κατασκευάζονται με βάση τις προδιαγραφές ποιότητας της Ural, εδραιωμένες ύστερα από εξαντλητικές δοκιμές στη Ρωσία και το Καζακστάν.

Ural Neo 500

Το Ural 500 χρησιμοποιεί τον 446cc δικύλινδρο εν σειρά της Yingang, σχεδιασμένο από τη Zongshen. Χωρίς να υπάρχουν ακόμα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, η ισχύς αναμένεται γύρω στους 35 ίππους. Με ρεζερβουάρ στα 20 λίτρα, πλαίσιο ειδικά σχεδιασμένο για τρίκυκλο, με το καλάθι να έχει και αποθηκευτικό χώρο στο πίσω μέρος του και μπροστινή ανάρτηση με οδηγούνται βραχίονα αντί τηλεσκοπικού πιρουνιού αλλά και μια ιδιαίτερη διάταξη κιβωτίου (R-N-1-2-3-4-5) με την όπισθεν να μπαίνει μόνο με την χρήση του σχετικού λεβιέ στο δεξί γκριπ.

Ural Neo 500

Η αισθητική κινείται μακριά από τη ρετρό εικόνα των κλασικών Ural, υιοθετώντας κινέζικες adventure γραμμές και σύγχρονο εξοπλισμό. Το SUV500 II της Yingang, στο οποίο βασίζεται, διαθέτει κάθετα τοποθετημένη έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών, θύρα USB, full LED φωτισμό και εμπρόσθια κάμερα καταγραφής 1080p, κάτι σύνηθες σε κινεζικά μοντέλα.

Ural Neo 500

Δεν είναι επιβεβαιωμένο εάν αυτά τα χαρακτηριστικά θα περάσουν αυτούσια στο Ural 500 και τι θα είναι διαθέσιμο ως προαιρετικός εξοπλισμός (κάγκελα για το καλάθι, σχάρα, ρεζέρβα κτλ) αλλά φαίνεται ότι το Neo θα είναι η πιο τεχνολογικά προηγμένη Ural μέχρι σήμερα.

Ural Neo 500

Η Ural Neo 500 έχει βασικό στόχο να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα με κάνιστρο φιλική προς αναβάτες δίχως πρότερη σχετική εμπειρία σε μια πιο προσιτή τιμή από τις παρελθούσες Ural.