Νέο Voge 500AC: Commuter με στιλ!

Καινούργιο μέλος για δικύλινδρα 500 της Voge
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/9/2020

Η μεσαία κατηγορία κυβισμού κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στις αγορές παγκοσμίως, προτάσσοντας όλο και περισσότερο το αβαντάζ της προσιτής οικονομικά χρυσής τομής, τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο και από την χρηστική οπτική. Από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της κατηγορίας των μεσαίων κυβικών, είναι η οικογένεια των δικύλινδρων 500 της Honda, όπως και το Benelli Leoncino αλλά και τα δύο μοντέλα της Voge, το 500DS/S.

Στα δύο τελευταία, τα πεντακοσάρια της Voge δηλαδή, ετοιμάζεται να προστεθεί ένα ακόμη μέλος. Οπτικά θα μπορούσε να το περάσει κανείς για μια scrambler έκδοση του Leoncino, αλλά πρόκειται για το Voge 500AC, το οποίο διαθέτει τον ίδιο δικύλινδρο εν σειρά με τα 471cc της υπόλοιπης οικογένειας των Voge 500. Πολλά από τα σχεδιαστικά στοιχεία του, όπως ο προβολέας και τα φλας, μοιάζουν πολύ με τα αντίστοιχα του 300AC, αντανακλώντας την εταιρική ταυτότητα της μοτοσυκλέτας. Όπως και τα υπόλοιπα της σειράς των Voge 500, έτσι και το AC θα εισαχθεί κατά πάσα πιθανότητα και στην Ευρώπη.

Το νέο μοντέλο της Voge καταφέρνει σχεδιαστικά να διαχωρίσει την ρετρό διάθεση με τα σύγχρονα στοιχεία, διαθέτοντας μια έγχρωμη TFT οθόνη για τα όργανα, η οποία βρίσκεται πάνω από τον κεντρικό διακόπτη, μιας και δεν υπάρχει εδώ η keyless τεχνολογία. Οι αναρτήσεις προέρχονται από της KYB, ενώ οι δίκσοι είναι της ιαπωνικής Nissin. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης ανήκουν στην Pirelli, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει δικάναλο ABS.

Κρίνοντας πάντως από την μέχρι τώρα εμπειρία μας με το 500DS, πρόκειται για έναν εξαιρετικό κινητήρα που σπάει κάθε στερεότυπο γύρω από τους κινέζικους κινητήρες μέχρι σήμερα, καταφέρνοντας όχι μόνο να κοιτάξει στα ίσα τον ευρωπαϊκό και ιαπωνικό ανταγωνισμό, αλλά σε πολλούς τομείς βρίσκεται και πάνω από αυτόν. Όπως έχουμε τονίσει άλλωστε, η Voge είναι ίσως ο μοναδικός κατασκευαστής από την Κίνα, που δεν έχει επενδύσει στην αντιγραφή επιτυχημένων μοντέλων, αλλά στην ουσιαστική εξέλιξη και στην συνεργασία με επώνυμους προμηθευτές.

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες