Triumph Daytona 765: Επίσημα μοντέλο του 2020

Επιβεβαίωση από το εργοστάσιο
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

24/7/2019

Τον περασμένο Φεβρουάριο, είχατε διαβάσει εδώ σχετικά με το Daytona 765 που ετοιμάζει η Triumph και τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες της MCN που το έδειχναν σε δοκιμές στο δρόμο. Τώρα, έρχεται η επίσημη επιβεβαίωση από το εργοστάσιο ότι η μοτοσυκλέτα θα μπει στην παραγωγή και θα φτάσει στις αγορές ως έκδοση περιορισμένης παραγωγής την άνοιξη του 2020, σε μια προσπάθεια να εξαργυρώσει η εταιρεία την επιτυχημένη συμμετοχή της στην κατηγορία της Moto2, ως αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων.
Η έκδοση θα ονομάζεται Triumph Daytona Moto2 765 Limited Edition και θα παραχθεί σε δύο διαφορετικές εναλλακτικές, μία για την Ευρώπη και την Ασία και μία για τις Η.Π.Α. και τον Καναδά. Σε κάθε αγορά θα διατεθούν 765 μοτοσυκλέτες, ενώ στην πάνω πλάκα θα είναι χαραγμένος με λέιζερ ο αύξοντας αριθμός του μοντέλου.


Η καρδιά του νέου supersport θα είναι ο κινητήρας των 765cc που τον είδαμε για πρώτη φορά στο Street Triple RS και είναι ό ίδιος που εξελίχθηκε και βελτιώθηκε για να εξοπλίσει τις μοτοσυκλέτες του παγκοσμίου πρωταθλήματος. Αν μη τι άλλο, θα πρόκειται για το δυνατότερο Daytona που έχει φτιαχτεί ποτέ, με την Triumph να ανακοινώνει πως θα διαθέτει "σημαντικά αυξημένη ισχύ και ροπή σε σχέση με το παλιότερο 675R αλλά και το Street Triple RS". Επίσης, η μοτοσυκλέτα θα είναι αρκετά πιο ελαφριά από την Daytona 675R.
Στο Street Triple RS, αυτός ο κινητήρας αποδίδει 121 άλογα, ενώ στην Moto2 μορφή του παράγει πάνω από 138 ίππους. Με δεδομένο ότι ο προκάτοχός του χαρακτηριζόταν από τον εξαιρετικό συνδυασμό της δύναμης και της ευελιξίας, το σίγουρο είναι ότι αυτή η περιορισμένη έκδοση θα είναι τουλάχιστον συναρπαστική.


Το τελικό από τιτάνιο είναι της Arrow, παρόμοιο με αυτό που φορούν οι μοτοσυκλέτες της Moto2, ενώ η νέα TFT οθόνη θα καλωσορίζει τον αναβάτη της με το επίσημο λογότυπο της κατηγορίας. Θα υπάρχουν πέντε power modes και quickshifter διπλής κατεύθυνσης στον στάνταρ εξοπλισμό. Τα χρώματα της αγγλικής σημαίας θα είναι η μοναδική χρωματική επιλογή με την οποία θα διατίθεται, όπως ήταν και το πρωτότυπο για την Moto2 που έφερε πάνω του και το λογότυπο της Moto2.


Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας θα ανακοινωθούν από την Triumph στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου, κατά τη διάρκεια του βρετανικού GP στο Silverstone στις 23-25 Αυγούστου, εκεί όπου θα κάνει την πρώτη του βόλτα μέσα στην πίστα. Σύμφωνα με την εταιρεία, οι μοτοσυκλέτες θα βγουν στις αγορές τον Μάρτιο του 2020, ενώ την ημέρα της παρουσίασής του θα ανακοινωθεί και η τιμή του.

 

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες