Vespa 140th of Piaggio – Συλλεκτική έκδοση για τα 140 χρόνια ζωής της εταιρείας

Σε 140 αριθμημένα κομμάτια
motomag Vespa 140th of Piaggio – Συλλεκτική έκδοση για τα 140 χρόνια ζωής της εταιρείας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

18/4/2024

Με την συλλεκτική έκδοση Vespa 140th of Piaggio η οποία θα πωλείται μόνο κατά τη διάρκεια των Vespa World Days (18 έως 21 Απριλίου), η ιταλική εταιρεία γιορτάζει τα 140 χρόνια ζωής της στο μοτοσυκλετιστικό προσκήνιο.

Βασισμένη στην Vespa GTV, η Vespa 140th of Piaggio έχει σχεδιαστεί από το Piaggio Style Center και θα παραχθεί σε μόλις 140 κομμάτια. Κάθε ένα από αυτά θα φέρει πλακέτα με τον αριθμό παραγωγής καθώς και ειδικά γραφικά και σήμα για τα 140 χρόνια της επετείου της ιταλικής εταιρείας.

Vespa 140th of Piaggio – Συλλεκτική έκδοση για τα 140 χρόνια ζωής της εταιρείας

Η Vespa 140th of Piaggio είναι βαμμένη σε λευκό και μπλε γαλάζιο χρώμα ενώ υπάρχουν κάποια σημεία -εξάτμιση, χειρολαβές, αεραγωγοί- στα οποία συναντάμε και το μαύρο χρώμα. Ο χαρακτηριστικός προβολέας ο οποίος είναι τοποθετημένος στο φτερό, η μπλε σέλα με τις διπλές ραφές και οι μπλε ζάντες ολοκληρώνουν την ιδιαίτερη σχεδιαστική προσέγγιση της συγκεκριμένης έκδοσης.

Τώρα όσον αφορά τα μηχανικά μέρη η Vespa 140th of Piaggio βασίζεται στην Vespa GTV. Ο μονοκύλινδρος κινητήρας 300 hpe κ.εκ. αποδίδει 23,8 ίππους, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση περιλαμβάνει traction control (ASR), keyless κλειδί και δικάναλο ABS εκτός των άλλων.

Vespa 140th of Piaggio – Συλλεκτική έκδοση για τα 140 χρόνια ζωής της εταιρείας

Στον προαιρετικό εξοπλισμό μπορεί κάποιος να βρει τη σουίτα συνδεσιμότητας Vespa MIA, καθώς και διάφορα αξεσουάρ όπως σχάρες μπροστά και πίσω, κάγκελα προστασίας, ανεμοθώρακα, δερμάτινη τσάντα ουράς και πολλά άλλα.

Αν κάποιος θέλει να αποκτήσει την συλλεκτική έκδοση Vespa 140th of Piaggio η οποία θα είναι διαθέσιμη μόνο για τέσσερις ημέρες από τις 18 ως τις 21 Απριλίου, όσο διαρκεί η ετήσια γιορτή Vespa World Days 2024, θα πρέπει είτε να την παραγγείλει στο Vespa Village στην Pontedera είτε να κάνει αίτηση ηλεκτρονικά ΕΔΩ.

Vespa 140th of Piaggio – Συλλεκτική έκδοση για τα 140 χρόνια ζωής της εταιρείας

 

ΗΔΗ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΗ ΑΠΟ ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ, ΘΑ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΟΛΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΑΛΙ VESPA WORLD DAYS ΑΠΟ 18 - 21 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024

Η Piaggio, που ιδρύθηκε το 1884, γίνεται 140 ετών και η Vespa γιορτάζει αυτά τα γενέθλια με μια ειδική έκδοση, την πιο αποκλειστική έως τώρα στην ιστορία του πιο διάσημου και αγαπημένου σκούτερ στον κόσμο.

Το Piaggio Style Center δημιούργησε ένα μοντέλο στο οποίο οι συλλέκτες έχουν ήδη στραμμένο το βλέμμα τους, καθώς θα παραχθεί σε περιορισμένη σειρά για μέγιστο αριθμό 140 μονάδων και θα είναι διαθέσιμο μόνο για τέσσερις ημέρες, που θα συμπίπτουν με το Vespa World Days 2024 rally, το οποίο από τις 18 έως τις 21 Απριλίου, συγκεντρώνει στην Pontedera χιλιάδες Vespisti, καθώς και εθνικά Vespa Club από 66 χώρες. Μάλιστα, τις ημέρες της μεγάλης γιορτής, η Vespa 140th of Piaggio, μπορεί να παραγγελθεί μέσω του διαδικτύου (VESPA.COM) ή αυτοπροσώπως στο Vespa Village, στην καρδιά των Vespa World Days 2024 που θα πραγματοποιηθούν στην Pontedera.

Μια ανεπανάληπτη ευκαιρία για συλλέκτες από όλο τον κόσμο να αποκτήσουν μία έκδοση που υπόσχεται να είναι μία από τις πιο σπάνιες, περιζήτητες και πολύτιμες.

Στην ειδική έκδοση Vespa 140th of Piaggio, που δημιουργήθηκε στη βάση της Vespa GTV, επιτυγχάνεται ο σεβασμός στα πιο κλασικά και υποβλητικά σχήματα της ιστορίας της Vespa χάρη σε έναν εξαιρετικό συνδυασμό θρύλου και νεωτερισμού, όπου ο χαμηλός προβολέας και το εκτεθειμένο σωληνωτό τιμόνι συνδυάζονται με σπορ φινιρίσματα και ένα πακέτο εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας.

Η ειδική έκδοση χαρακτηρίζεται από το μπλε και το γαλάζιο σε λευκό αμάξωμα, τα θεσμικά χρώματα του Ομίλου Piaggio, τα οποία αλληλεπιδρούν με τα κλασικά γραφικά και το νέο μονόγραμμα Vespa, καθώς και το εορταστικό λογότυπο των 140 χρόνων. Αυτά τα χρώματα ενισχύουν επίσης την κλασική “γραβάτα” στη μπροστινή ποδιά, το χαρακτηριστικό στοιχείο κάθε Vespa, σχεδιασμένη με τριπλούς αεραγωγούς και στις δύο πλευρές και κεντρικές γρίλιες. Το μπροστινό φέρινγκ θυμίζει επίσης το αγωνιστικό πνεύμα που εμπνέει τη Gtv.

Η φαρδιά και άνετη σέλα είναι μπλε, με διπλές ραφές στο ίδιο χρώμα και χαρακτηρίζεται από την αδιαμφισβήτητη εμφάνιση μονόσελου. Ένα ακόμη στοιχείο στην κομψή σπορ ψυχή της Vespa, το πίσω κάλυμμα της σέλα περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό.

Οι ζάντες, μπλε με γαλάζιες λεπτομέρειες, είναι επίσης ειδικές για αυτό το μοντέλο. Η αισθητική της νέας Vespa 140th of Piaggio ολοκληρώνεται από το μαύρο φινίρισμα στο περιμετρικό προφίλ του αμαξώματος, τους καθρέφτες, την εξάτμιση  και τα αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη.

Κάθε μονάδα χαρακτηρίζεται από μία αριθμημένη εορταστική πλακέτα που βρίσκεται στο εσωτερικό της ποδιάς και φέρει επίσης το λογότυπο των 140 ετών.

Η νέα Vespa 140th of Piaggio τροφοδοτείται από 1-κύλινδρο κινητήρα 300 hpe (High Performance Engine), 4-βάλβιδο, υγρόψυκτο με ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Διαπιστευμένος με ισχύ 17,5 kW (23,8 HP), είναι ο κινητήρας υψηλότερης απόδοσης που έχει τοποθετηθεί σε Vespa. Τo σύστημα φωτισμού είναι full LED, συμπεριλαμβανομένου του χαρακτηριστικού χαμηλού προβολέα, ενώ ο πίνακας οργάνων διατηρεί το κομψό στρογγυλό σχήμα, αλλά είναι πλέον εξ ολοκλήρου ψηφιακός, μια λύση που επιτρέπει στον αναβάτη να επωφεληθεί από τις δυνατότητες που παρέχει το σύστημα συνδεσιμότητας Vespa MIA, διαθέσιμο ως αξεσουάρ.

Η ευκολία και η πρακτικότητα αναδεικνύονται με την εισαγωγή του keyless συστήματος, το οποίο επιτρέπει την ενεργοποίηση της ανάφλεξης χωρίς τη χρήση του παραδοσιακού κλειδιού. Στον τομέα της ασφαλείας, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό ο ηλεκτρονικός έλεγχος πρόσφυσης ASR και το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος πέδησης ABS.

Η Vespa 140th of Piaggio μπορεί να εξοπλιστεί με μια σειρά από εξαιρετικά κομψά αξεσουάρ, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης δερμάτινης τσάντας υψηλής ποιότητας με ανάγλυφο λογότυπο Vespa στο πίσω μέρος και λείες  δερμάτινες ενισχύσεις στο κάτω μέρος και στις χειρολαβές που επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή προσαρμογή στη σχάρα αποσκευών. Μερικά από τα αξεσουάρ που αυξάνουν την οδηγική άνεση και τη λειτουργικότητα της Vespa περιλαμβάνουν τη μπροστινή και πίσω σχάρα, ένα μεγάλο παρμπρίζ από μεθακρυλικό εστέρα και περιμετρικούς προφυλακτήρες.

Ελληνική ιστοσελίδα Vespa: https://www.vespa.com/gr_EL/

Ετικέτες

Honda Super Cub 110 Lite 2026 - Ο αντικαταστάτης του θρυλικού 50άριου στα 110 κ.εκ.

Διαθέσιμο στην Ιαπωνία κάτω από 2.000 ευρώ - Κατανάλωση 1,48 λτ./100 χλμ.
Honda Super Cub 110 lite 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/10/2025

Οι αυστηρότερες εκπομπές ρύπων στην Ιαπωνία ¨σκότωσαν¨ το θρυλικό στρογγυλοφάναρο 50άρι παπί της Honda, το οποίο, όπως σας είχαμε ενημερώσει από πέρσι, επέστρεψε στην εγχώρια με κινητήρα 110 κ.εκ. προσθέτοντας το συνθετικό "Lite" στο όνομά του.

Οι προδιαγραφές ρύπων άλλαξαν στην Ιαπωνία και αυτό δεν έδωσε περιθώριο στη Honda που επέλεξε να βάλει τέλος στην παραγωγή των 50ριών της για την εγχώρια αγορά -θα γίνει τον ερχόμενο Νοέμβριο- όχι όμως και να αποχωρίσει από την συγκεκριμένη κατηγορία διπλώματος. 

Βλέπετε στην Ιαπωνία η σχετική νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να έχουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων έως 50 κ.εκ. και μοντέλα με μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες, έως και 125 κ.εκ., αρκεί η ισχύς τους να περιορίζεται στα επίπεδα ενός 50ριού ή όπως το θέτει ο νομοθέτης έως τα 4,0 kW, ήτοι έως τους 5,36 ίππους.

Έτσι η Honda προσάρμοσε το θρυλικό Super Cub 110 σε αυτά που επιτάσσουν οι προδιαγραφές της νεοσύστατης κλάσης "New Standard Moped" που υπάγεται στα μοτοποδήλατα (Class 1 στην Ιαπωνία) και αντικατέστησε το 50άρι Super Cub με το Super Cub 110 Lite, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί επίσης με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Για αυτό σας είχαμε μιλήσει αρχικά στα τέλη του 2024, ενώ σας δείξαμε και το "νέο" Super Cub υπό τη μορφή concept στις αρχές του περασμένου Μαρτίου.

Honda Super Cub 110 lite 2026

Το Super Cub 110 Lite, που μπορεί να μεταφέρει μόνο τον αναβάτη του βάσει νομοθεσίας, περιορίζει την ισχύ του κάτω από τη μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή, με την απόδοση του αερόψυκτου μοτέρ των 109 κ.εκ. να βρίσκεται στους 4,7 ίππους (3,5 kW) στις 6.000 σ.α.λ. και το 0,7 kg.m ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αυτή είναι και η μόνη ουσιαστική διαφορά έναντι της ισχυρότερης έκδοσης που οδηγείται με το αμέσως επόμενο δίπλωμα. Η κατανάλωση του παράλληλα είναι εξαιρετικά χαμηλή κατά το πρότυπο WMTC3 και βρίσκεται στο 1,48 λτ./100 χλμ. 

Βέβαια η επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα για τα μοτοποδήλατα στην Ιαπωνία είναι τα μόλις 30 χλμ./ώρα, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από ότι στην Ευρώπη οπότε και το συγκεκριμένο νούμερο για την κατανάλωσή του δεν θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα. 

Honda Super Cub 110 lite 2026

Η Honda δημιούργησε μια ολόκληρη σειρά Lite μοντέλων στην οποία περιλαμβάνεται επίσης το επαγγελματικό Super Cub 110 Pro Lite, με την τεράστια σχάρα στο πίσω μέρος και το μεγάλο καλάθι εμπρός, τις ενισχυμένες αναρτήσεις, το μεγαλύτερο εμπρός δισκόφρενο και τους μικρότερους τροχούς. 

Περιλαμβάνεται επίσης το σκληροτράχηλο Cross Cub 110 Lite, από το οποίο απουσιάζει η ποδιά και η σχάρα στο πίσω μέρος είναι λίγο μικρότερη από του Pro, αλλά και το σκούτερ Dio 110 Lite, που έρχεται στην Ευρώπη ως Vision.

Η τιμή του Super Cub 110 Lite στην Ιαπωνία έχει οριστεί στα 1.934 ευρώ, με το Pro να κοστίζει 2.184 ευρώ και το Cross Cub 110 Lite 2.274 ευρώ με το μέσο ετήσιο εισόδημα στην Ιαπωνία να είναι λίγο πάνω από 35.000 ευρώ.