Zontes E350 - Το αναλυτικό δελτίο τύπου

Zontes E350
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/4/2023

Το Zontes E350 προτάσσει ως δυνατά του όπλα τον ιδιαίτερα δυνατό κινητήρα του, αλλά και το υψηλότατο επίπεδο εξοπλισμού του.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε.:

"Η απεικόνιση του ανέμου!

Αν ο άνεμος μπορούσε να έχει μορφή, τότε σίγουρα θα είχε τη μορφή του νέου ZONTES E350. Ο σχεδιασμός της ναυαρχίδας των scooters ZONTES είναι μια αποτύπωση του μονοπατιού που ακολουθεί ο αέρας στην αεροδυναμική του E350, δίνοντας την αίσθηση ότι βρίσκεται διαρκώς σε κίνηση και ροή, ακόμη και όταν είναι σταματημένο. Με μια εξίσου εντυπωσιακή και επιθετική όψη, το ZONTES E350 έρχεται να σαρώσει τα πάντα στο πέρασμά του.

Ο δυνατότερος κινητήρας στην κατηγορία!

Zontes E350

Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας του E350, έχει χωρητικότητα 349 κυβικά εκατοστά, με ένα σχετικά υψηλό λόγο συμπίεσης (11,8:1), ενώ η απόδοσή του φτάνει τους 37 ίππους και τα 38Νm ροπής, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Η υψηλή σχέση συμπίεσης επιτυγχάνεται χάρη στην εξειδικευμένη τεχνογνωσία του εργοστασίου στην επεξεργασία μετάλλων, στις σύγχρονες μεθόδους χύτευσης και στο σχεδιασμό των δομικών στοιχείων του κινητήρα, ενώ παράλληλα διατηρείται η κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα (3,5L/100km). Σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ των 16,5L, η αυτονομία του E350 μπορεί να ξεπεράσει τα 450 χιλιόμετρα.

Χάρη στο τελευταίας γενιάς σύστημα ψεκασμού της Bosch, o αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε δύο power modes (Ε για πιο οικονομική οδήγηση σε μεγάλες διαδρομές και S για πιο σπορ συμπεριφορά) μέσω ενός κουμπιού στα δεξιά χειριστήρια. Ανεξάρτητα από την επιλογή του power mode, το σύστημα περνάει αυτόματα στη χαρτογράφηση “S” μόλις οι στροφές του κινητήρα ξεπεράσουν τις 7.000, προκειμένου να έχει στη διάθεσή του ο αναβάτης την πιο άμεση απόκριση, για παράδειγμα σε περίπτωση προσπέρασης. Το εξελιγμένο σύστημα ψεκασμού της Bosch, με ακόμη περισσότερα δεδομένα επεξεργασίας, συμβάλλει τα μέγιστα στη γραμμική απόδοση και τη βέλτιστη παραγωγή ισχύος.

Σημείο αναφοράς και στον εξοπλισμό

Zontes E350

Το νέο E350 δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στη φιλοσοφία της ZONTES στο να εφοδιάζει τα μοντέλα της με το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού και ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

Zontes E350

Το σύστημα Traction Control ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό του E350, ελέγχοντας την περιστροφή του πίσω τροχού, διατηρώντας έτσι πάντα την ισορροπία στη δυναμική συμπεριφορά του scooter και τη βέλτιστη κατανομή της δύναμης που φτάνει στον τροχό.

Ένα από τα χαρακτηριστικά που διαθέτει το E350 και ξεχωρίζει στην κατηγορία των scooters, είναι το υψηλής ακρίβειας σύστημα TPMS, το οποίο παρακολουθεί και ενημερώνει για τη σωστή πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών και προειδοποιεί σε περίπτωση μη φυσιολογικής πίεσης.

Zontes E350

Η συγκεκριμένη πληροφορία, μαζί και με ένα πλήθος ενδείξεων, προβάλλονται στην TFT οθόνη, η οποία διαθέτει τέσσερα θεματικά interfaces (Recreation, Race, Street και Simplicity) και αυτόματη προσαρμογή σε προβολή ημέρας/νύχτας, ανάλογα με τις συνθήκες φωτός του περιβάλλοντος, ενώ διαθέτει και δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth με το κινητό του αναβάτη.

Στο στάνταρ εξοπλισμό του scooter της ZONTES ανήκει και το νέας γενιάς σύστημα Keyless 3.0, το οποίο διαθέτει μια ακόμη πιο εξελιγμένη κρυπτογράφηση, που αναγνωρίζει εύκολα το κλειδί σε απόσταση μικρότερη του 1,5 μέτρου από τον αισθητήρα. Μόλις μεγαλώσει αυτή η απόσταση το E350 κλειδώνει αυτόματα, ενώ το σύστημα διαθέτει και τη διεθνή πιστοποίηση αδιαβροχοποίησης IP67. Η σημαντική δυνατότητα του συστήματος είναι ότι το κλειδί μπορεί να επικοινωνήσει με τον αισθητήρα, ακόμη και όταν έχει αφαιρεθεί εντελώς η μπαταρία από το scooter, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ότι το όχημα δεν θα μείνει κλειδωμένο και ακινητοποιημένο.

Για την άνεση του αναβάτη, το E350 φροντίζει η ψηλή και πλατιά ζελατίνα του E350, που προστατεύει αποτελεσματικά τον αναβάτη, με τον αέρα να απομακρύνεται τόσο από το σώμα όσο και από το κράνος του. Είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη μέσω ενός κουμπιού αυξάνοντας παράλληλα το ύψος κατά 100mm.

Zontes E350

Στον τομέα της άνεσης συμπεριλαμβάνονται τα θερμαινόμενα γκριπ μαζί με τις χούφτες, που προστατεύουν τα χέρια του αναβάτη από το κρύο, ενώ όλα τα φωτιστικά σώματα του E350 είναι τεχνολογίας LED. Στο μπροστινό τμήμα έχει τοποθετηθεί μια συστοιχία 6 LED για να επιτευχθεί η φυσική δέσμη με δυνατή ένταση και μεγάλη διασπορά, ώστε να αυξηθεί το επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.

Zontes E350

Ο μπλε DRL φωτισμός δημιουργεί μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή όψη, ενώ το εντυπωσιακό σχήμα στο τμήμα της ουράς το κάνει να ξεχωρίζει χάρη στη φουτουριστική του εμφάνιση.

Πρακτικότητα στο σχεδιασμό

Zontes E350

Πέρα όμως από την εμφάνιση, ο σχεδιασμός του E350 έχει δώσει έμφαση και στον άξονα της πρακτικότητας, με τη ναυαρχίδα των scooters της ZONTES να διαθέτει ένα πλήθος χαρακτηριστικών που διευκολύνει σημαντικά τη ζωή του αναβάτη του.

Zontes E350

Κάτω από το τιμόνι και στο πάνω μέρος της ποδιάς, υπάρχουν δύο αποθηκευτικά ντουλαπάκια με μεγάλο χώρο για έγγραφα, κινητό τηλέφωνο ή άλλα αντικείμενα. Το αριστερό ντουλαπάκι διαθέτει διπλή θύρα ταχείας φόρτισης USB (Type A+ και Type C). Και οι δύο θύρες υποστηρίζουν τα πιο δημοφιλή πρωτόκολλα φόρτισης, όπως το QC2.0/3.0 για όλους τους τύπους κινητών τηλεφώνων. Η κάθε θύρα μπορεί να φορτίσει με ισχύ 18W.

Zontes E350

Ο μεγάλος όμως αποθηκευτικός χώρος βρίσκεται κάτω από τη σέλα, ο οποίος μάλιστα, μπορεί να φιλοξενήσει δύο κράνη.

Επιπλέον, το αλουμινένιο τιμόνι του E350 μπορεί να τοποθετηθεί σε δύο διαφορετικές θέσεις στο διαμήκη άξονα (εμπρός-πίσω), δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να φέρει ουσιαστικά τη θέση οδήγησης στα μέτρα του. Πρόκειται για το μοναδικό scooter που παρέχει αυτή τη δυνατότητα, ενώ υπάρχει έτοιμη αναμονή για την τοποθέτηση βάσης στήριξης κινητού τηλεφώνου χωρίς να χρειάζεται καμία μετατροπή.

Στο στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και ένα πρακτικά τοποθετημένο χειρόφρενο. Πιο συγκεκριμένα, η μανέτα του πίσω φρένου είναι εφοδιασμένη με ένα εύκολο στη λειτουργία σύστημα που την κρατάει πατημένη, όσο το E350 παραμένει σταθμευμένο, διασφαλίζοντας ότι το scooter θα παραμείνει ασφαλές ακόμη και όταν παρκάρετε σε δρόμους με μεγάλη κλίση.

Τέλος, η σχεδίαση της σέλας είναι εργονομικά μελετημένη, παρέχοντας άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη, με χώρους και σωστή ποσότητα αφρώδους υλικού.

Έμφαση στην ασφάλεια και τη συμπεριφορά

Zontes E350

Το E350 είναι εφοδιασμένο με ένα κορυφαίο πακέτο φρένων, το οποίο αποτελείται από μία ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα στο μπροστινό φρένο με τέσσερα έμβολα, η οποία προέρχεται από την J.Juan που υπογράφει την αποτελεσματικότητα της πέδησης και ένα δίσκο 268mm, ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 265mm που συνδυάζεται με μία δαγκάνα δύο εμβόλων. Το πακέτο ολοκληρώνεται με το τελευταίας γενιάς δικάναλο σύστημα ABS, το οποίο διατηρεί υψηλά τα επίπεδα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδηγικές συνθήκες.

Οι αναρτήσεις του E350 διαθέτουν ειδικά μελετημένες ρυθμίσεις, με το τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm να εδράζεται σε δύο πλάκες, όπως συμβαίνει στις αναρτήσεις των μοτοσυκλετών, συνδυάζοντας την άνεση στις χαμηλές ταχύτητες και τη σταθερότητα σε πιο γρήγορους ρυθμούς οδήγησης. Ο σχεδιασμός του μειώνει τις μη αναρτώμενες μάζες , με αντίστοιχα οφέλη στη δυναμική συμπεριφορά του E350. Οι ρυθμίσεις των πίσω αμορτισέρ είναι αντίστοιχα μελετημένες, ώστε να ανταποκρίνονται στην αυξημένη ιπποδύναμη που έχουν να διαχειριστούν, αλλά και τις μεγαλύτερες τουριστικές δυνατότητες που διαθέτει η ναυαρχίδα των scooters της ZONTES.

Η τιμή του ZONTES E350 έχει καθοριστεί στα 5.595€ και θα διατίθεται μέσα από το ειδικευμένο δίκτυο συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε."

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Τετράχρονος
Υγρόψυκτος
349cc

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ

1/4

ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ

EFI (BOSCH)

ΙΣΧΥΣ

37ps /7.500rpm

ΡΟΠΗ

38Nm /6.000rpm

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ

16.5 L

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

3.5L /100km

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ)

2195 x 765 x 1395/1495

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΡΟΧΩΝ

1.565mm

ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ

155mm

ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ

770mm

ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ)

198 kg

ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ

Δίσκος 268mm

Τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα

+ ABS

ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ

Δίσκος 265mm

Διπίστονη δαγκάνα

+ ABS

ΕΜΠΡ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΔΡΟΜΗ-ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

Τηλεσκοπικό Πιρούνι
190mm / 41mm

ΟΠΙΣΘ. ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ

Δύο Ρυθμιζόμενα Αμορτισέρ
38mm

ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

120/70-15

ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ.

140/70-14

 

Ετικέτες

EICMA: Ducati Hypermotard V2 2026 - Το ισχυρότερο Hypermotard ever

Ο νέος V2 των 120 hp βρίσκει τον δρόμο του και στο Hyper - Σε δυο εκδόσεις, τη βασική και την SP
Ducati Hypermotard V2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

4/11/2025

Η Ducati Hypermotard V2 σηματοδοτεί την τέταρτη γενιά μιας από τις πιο διασκεδαστικές μοτοσυκλέτες της ιταλικής εταιρείας. Είκοσι χρόνια μετά την παρουσίαση του αερόψυκτου 1.100 των 81 hp που είχε κερδίσει το βραβείο Best of Show στην EICMA 2005 κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι, με το Borgo Panigale να παρουσιάζει τώρα τις Hypermotard V2 και Hypermotard V2 SP, πλήρως επανασχεδιασμένες, με νέα τεχνολογική βάση, νέο κινητήρα και ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Εμπνευσμένη από το αρχικό πρωτότυπο του 2005, η Ducati επανασχεδίασε τα πιο χαρακτηριστικά της στοιχεία όπως το “ράμφος” μπροστά, τις… δυο καπνισμένες κάννες των εξατμίσεων, και τη μινιμαλιστική αεροτομή στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, δίνοντας τους ακόμα πιο αιχμηρό χαρακτήρα. Τα φλας βρίσκονται στις χούφτες, το πίσω αμορτισέρ είναι τοποθετημένο στο πλάι, και το ψαλίδι είναι δίμπρατσο.

Οι Ιταλοί αναφέρουν πως η νέα Hypermotard πέρα από ισχυρότερη κατά 6 άλογα σε σχέση με την προηγούμενη 950 είναι και ελαφρύτερη κατά 13 κιλά στην βασική έκδοση V2 και κατά 14 κιλά στην ακριβότερη έκδοση V2 SP.

Ducati Hypermotard V2 2026

Η βασική έκδοση έρχεται σε κόκκινο χρώμα, ενώ η SP έρχεται σε λευκή-κόκκινη-γκρι τριχρωμία. Η έκδοση SP ξεχωρίζει ακόμη περισσότερο, με λευκές σφυρήλατες ζάντες, υπερμεγέθη λογότυπο “SP”, και αγωνιστικά εξαρτήματα όπως ανθρακονημάτινα μέρη, χρυσές αναρτήσεις Öhlins και δαγκάνες Brembo M50. Μια ειδική βαφή τιμά τα 20 χρόνια από τη δημιουργία του πρώτου πρωτοτύπου.

Στην καρδιά της Hypermotard V2 βρίσκεται ο ολοκαίνουριος δικύλινδρος κινητήρας Ducati V2 890 cc, ο ελαφρύτερος που έχει παραχθεί ποτέ από τη Ducati, με βάρος μόλις 54,4 κιλά -6,4 κιλά ελαφρύτερος από τον Testastretta 11°- και με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων IVT (Variable Intake Valve Timing), μοναδικό στην κατηγορία του, που εξασφαλίζει άμεση και ομαλή απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών.

Ducati Hypermotard V2 2026

Αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 σ.α.λ. και 9,6 Kgm ροπής στις 8.250 σ.α.λ., με το 70% της ροπής διαθέσιμο ήδη από τις 3.000 σ.α.λ. Οι κοντύτερες σχέσεις μετάδοσης ενισχύουν την επιτάχυνση, ενώ τα διαστήματα συντήρησης 45.000 χλμ. (!) για έλεγχο βαλβίδων μειώνουν τα λειτουργικά έξοδα. Για κατόχους άδειας Α2, υπάρχει και έκδοση περιορισμένης ισχύος στα 35 kW.

Η νέα Hypermotard V2 διαθέτει μονοκόμματο πλαίσιο (monocoque), μοναδικό στην κατηγορία, που ενσωματώνει τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο και το φιλτροκούτι, προσφέροντας μέγιστη ακαμψία και συμπαγή σχεδίαση.

Ducati Hypermotard V2 2026

Το ατσάλινο υποπλαίσιο παραπέμπει στην πρώτη Hypermotard, ενώ το αλουμινένιο διπλό ψαλίδι (εμπνευσμένο από το Ducati Hollow Symmetrical Swingarm της Panigale V4) εξασφαλίζει στιβαρότητα και στιλ.

Η Hypermotard V2 εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Kayaba (ανεστραμμένο πιρούνι 46 mm και πίσω αμορτισέρ).

Ducati Hypermotard V2 2026

Η V2 SP διαθέτει κορυφαίες αναρτήσεις Öhlins (NIX30 και STX46), πλήρως ρυθμιζόμενες, ενώ και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν σταμπιλιζατέρ Sachs.

Οι ζάντες της V2 είναι χυτές από ελαφρύ κράμα με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Pirelli Diablo Rosso IV σε διαστάσεις 120/70 εμπρός και 190/55 πίσω. Η SP διαθέτει σφυρήλατες αλουμινένιες ζάντες, 1,56 κιλά ελαφρύτερες, βελτιώνοντας την ευελιξία και την ακρίβεια κατεύθυνσης με το μικρότερο μη-αναρτώμενο βάρος, σε συνδυασμό με Pirelli Diablo Rosso IV Corsa. Για χρήση πίστας διατίθενται Pirelli Diablo Superbike slicks.

Ducati Hypermotard V2 2026

Το σύστημα φρένων έχει ως εξής:

  • Hypermotard V2: Δίσκοι 320 mm με δαγκάνες Brembo M4.32 και τρόμπα PR18/19.
  • Hypermotard V2 SP: Brembo M50 με τρόμπα PR16/21, για ανώτερη απόδοση στην πίστα.

Η Hypermotard V2 εξοπλίζεται με ένα προηγμένο ηλεκτρονικό πακέτο, βασισμένο σε μονάδα αδρανειακής μέτρησης 6 αξόνων (IMU). Αυτό επιτρέπει ακριβή έλεγχο των εξής συστημάτων:

  • Cornering ABS (4 επίπεδα)
  • Ducati Traction Control (DTC)
  • Ducati Wheelie Control (DWC)
  • Engine Brake Control (EBC)

Κάθε σύστημα ρυθμίζεται ανάλογα με τις ανάγκες, ενώ όλα συνδέονται με τέσσερα προκαθορισμένα Riding Modes: Race, Sport, Road και Wet, που μπορούν να παραμετροποιηθούν πλήρως.

Οι πληροφορίες προβάλλονται σε νέα έγχρωμη οθόνη TFT 5” (800×480), με τρεις επιλογές εμφάνισης:

  • Road και
  • Road Pro για καθημερινή χρήση,
  • Track για πίστα, με απεικόνιση των επιπέδων επέμβασης σε πραγματικό χρόνο, όπως στην Panigale V4.
Ducati Hypermotard V2 2026

Τα επίπεδα Cornering ABS 1 και 2 περιλαμβάνουν λειτουργία Slide by Brake, που επιτρέπει στον αναβάτη να μαθαίνει ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση, ενώ τα επίπεδα 3 και 4 είναι προσαρμοσμένα για δρόμο, προσφέροντας μέγιστη ασφάλεια.

Το νέο Ducati Quick Shift 2.0 εξασφαλίζει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων. Η έκδοση SP προσφέρει επιπλέον Ducati Power Launch και Pit Limiter, ενισχύοντας τον αγωνιστικό της χαρακτήρα.

Η Ducati έχει δημιουργήσει μια πλήρη σειρά αξεσουάρ Ducati Performance για να ενισχύσει τη χρηστικότητα και τον χαρακτήρα της Hypermotard V2.

Μεταξύ αυτών:

  • Σύστημα εξάτμισης Termignoni, με επιλογές:
  • Ομολογκαρισμένη διπλή εξάτμιση (τιτάνιο με carbon άκρα) για εντυπωσιακή εμφάνιση και ήχο.
  • Πλήρες αγωνιστικό σύστημα (μη εγκεκριμένο για δρόμο), που αυξάνει την ισχύ κατά 3,6 ίππους, μειώνει το βάρος κατά 4 κιλά και προσφέρει πιο έντονο ήχο.
  • Ηλεκτρονικά αξεσουάρ όπως Ducati Multimedia System (DMS) για σύνδεση Bluetooth, Turn-by-Turn πλοήγηση, και Lap Timer Pro με GPS για χρήση πίστας.
  • Αισθητικές επιλογές: ανθρακονημάτινα μέρη, τάπα ρεζερβουάρ, προστατευτικά πιρουνιού, μαρσπιέ τύπου motard και billet αλουμινίου.
Ducati Hypermotard V2 2026

Η νέα σειρά Hypermotard V2 θα είναι διαθέσιμη:

  • Απρίλιο 2026 στην Ευρώπη,
  • Μάιο 2026 στη Βόρεια Αμερική,
  • Οκτώβριο 2026 στην Ιαπωνία και Αυστραλία.

Hypermotard V2 SP

Ducati Hypermotard V2 2026
  • Χρωματισμός: SP livery
  • Κινητήρας: Δικύλινδρος 890 cc, 120 hp, 94 Nm
  • Βάρος: 177 kg (χωρίς καύσιμο)
  • Αναρτήσεις: Öhlins NIX30 & STX46, πλήρως ρυθμιζόμενες
  • Φρένα: Brembo M50
  • Ζάντες: Σφυρήλατες αλουμινένιες (3.50” / 5.50”)
  • Ελαστικά: Pirelli Diablo Rosso IV Corsa (120/70, 190/55)
  • Ηλεκτρονικά: IMU 6 αξόνων, Cornering ABS, DTC, DWC, DQS 2.0, EBC, Power Launch, Pit Limiter
  • Εξοπλισμός: Οθόνη TFT 5”, Riding Modes, full LED, δυναμικά φλας, ανθρακονημάτινο φτερό, μπαταρία λιθίου, δυνατότητα DMS και πλοήγησης.

Hypermotard V2

Ducati Hypermotard V2 2026
  • Χρωματισμός: Ducati Red
  • Αναρτήσεις: Kayaba 46 mm (ρυθμιζόμενες), πίσω αμορτισέρ Kayaba
  • Φρένα: Brembo M4.32
  • Ζάντες: Χυτές ελαφρού κράματος
  • Ελαστικά: Pirelli Diablo Rosso IV (120/70, 190/55)
  • Βάρος: 180 kg (χωρίς καύσιμο)
  • Μπαταρία: Μολύβδου-οξέος
  • Μοιράζεται τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά με την SP, εκτός των αναρτήσεων και των σφυρήλατων εξαρτημάτων.

Ετικέτες