Ανανεωμένα Derbi Senda

Από το

Μαύρο Σκύλο

28/12/2010

Τα μικρότερα από τα Senda μοιράζονται τον ίδιο δίχρονο υγρόψυκτο κινητήρα, που έχει κιβώτιο έξι ταχυτήτων, αλλά ξεκινά μόνο με μανιβέλα. Η έκδοση X-Treme έχει πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών και διαδρομή 180 χιλιοστά. Η Racing όμως έχει πιρούνι με διάμετρο 41 χιλιοστών και μεγαλύτερη διαδρομή που φθάνει τα 195 χιλιοστά, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο αντί για το ατσάλινο. Και οι δυο εκδόσεις παράγονται σαν R με ελαστικά 80/90-21 εμπρός και 110/80-18 πίσω αλλά και σαν SΜ με ελαστικά 100/80-17 εμπρός και 130/70-17 πίσω. Οι διαδρομές των αναρτήσεων αλλάζουν. Για το 2011 απέκτησαν νέα ψηφιακά όργανα, νέο προβολέα και μάσκα εμπρός, καθώς και νέο φωτιστικό σώμα πίσω με led.

Norton: Οι νέοι χρωματισμοί της γκάμας της - Τέλος το φουλ γκρι

Η παλέτα περιλαμβάνει επτά συνολικά χρωματισμούς
norton atlas
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/4/2026

Η ινδική TVS Motor που είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Norton, η οποία έχει μπει σε μία νέα φάση με τέσσερα νέα μοντέλα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Στην EICMA είχαμε δει από κοντά τις Norton Manx, Manx R, Atlas και Atlas GT και η εταιρεία είχε δείξει μία περίεργη εμμονή στους γκρι χρωματισμούς. Πλέον οι τέσσερις μοτοσυκλέτες θα είναι διαθέσιμες εκτός του Trophy Silver στους χρωματισμούς Matrix Black, Senopia Orange, Carbon, Celestian Grey, Verona Green και Glacier Blue, που μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο επίσημο site της εταιρείας.

norton manx

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως τη Norton Motorcycles έχει αναλάβει στην χώρα μας η εταιρεία MUVUS που αντιπροσωπεύει ήδη τις CFMOTO, Royal Enfield, LETBE και Polaris. Μάλιστα η TVS έχει συγκεκριμένο πλάνο για την Ευρώπη και η Ελλάδα θα είναι από τους πρώτους τους σταθμούς, όπως είχαμε αποκαλύψει λίγους μήνες νωρίτερα.

Εμείς αναμένουμε σύντομα την άφιξη τους για να οδηγήσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες της Norton και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Ετικέτες