KTM RC 890: Παρουσιάζεται στις 20 Ιουλίου!

Περιορισμένη παραγωγή 100 μονάδων
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/7/2021

Η KTM μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στα κοινωνικά δίκτυα μας προετοιμάζει για μία MOTO2 μοτοσυκλέτα, φτιαγμένη στο χέρι και μόνο για πίστα που θα κυκλοφορήσει σε 100 μονάδες και θα παρουσιαστεί στις 20 Ιουλίου. ΠΟΥΘΕΝΑ η KTM δεν αναφέρει πως πρόκειται για το RC 890. Αυτό το λέμε εμείς με βάση αυτά που γνωρίζουμε ήδη και την κοινή λογική.

Ήταν αρχές Φεβρουαρίου 2021 όταν εμφανίστηκε ένα 890 Duke ντυμένο με ολόσωμο φαίρινγκ και πολύ κοντά στην αγωνιστική μοτοσυκλέτα GP2 890R που κατασκευάζει η αυστριακή Kramer και που μάλιστα εφοδιάζεται με τα ελληνικά φίλτρα DNA.

Εικάζουμε πως αυτή ακριβώς είναι η μοτοσυκλέτα που θα δείξει στις 20 Ιουλίου η KTM, όπως επίσης είμαστε παραπάνω από βέβαιοι πως αυτές οι εκατό μοτοσυκλέτες θα κάνουν ρεκόρ στην ταχύτητα με την οποία θα πουληθούν, αντίστοιχο με εκείνο που έκανε το τελευταίο Rally που μάλιστα διατέθηκε τρεις φορές πιο γρήγορα από εκείνο που είχαμε προβλέψει. Ο λόγος είναι απλός: Μοτοσυκλέτες έτοιμες για track day με υπογραφή εργοστασίου έχουν σταματήσει να υπάρχουν εδώ και καιρό ενώ ένας μεσαίος δικύλινδρος κινητήρας με απόδοση αρκετών ίππων, ίσως 130 όπως βγάζει η GP2, είναι ιδανικός για παιχνίδι στην πίστα, ιδιαίτερα αν κρατηθούν και τα κιλά κοντά σε αυτό το νούμερο!

Γνωρίζουμε επίσης με βεβαιότητα πως η KTM ετοίμαζε μία KTM RC16 race replica για λίγους, πίσω στο 2019 μάλιστα, και το γεγονός πως την ετοίμαζε επιβεβαιώθηκε τελικά από τον ίδιο τον κ.Pierer. Ωστόσο δεν κρίθηκε σωστή συγκυρία να προχωρήσουν σε κάτι τέτοιο με βάση τις αγωνιστικές εξελίξεις. Αντιθέτως η χρονική σύμπτωση δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη για ένα RC890, όταν ταυτόχρονα μία τέτοια μοτοσυκλέτα θα ήταν με διαφορά η πιο διασκεδαστική για όλους σε συνθήκες track day.

Από εκεί και πέρα μία περιορισμένης παραγωγής, φτιαγμένη στο χέρι αγωνιστική μοτοσυκλέτα, δεν θα είναι σε καμία περίπτωση φθηνή και προσιτή κι αν καταφέρει να μείνει κοντά στα πλαίσια της ειδικής έκδοσης Rally (που τα 700 κομμάτια της πουλήθηκαν σε 48 ώρες) θα είναι ευχής έργο. Περιμένουμε όμως να ξεφύγει αρκετά προς τα πάνω.

Με 130 ίππους και αναλογία κιλών κοντά στο 1:1 μία τέτοια δικύλινδρη μοτοσυκλέτα θα είναι εξαιρετικά διασκεδαστική στην πίστα, κι ένα μεγάλο σχολείο για όσους καταφέρουν να την αποκτήσουν. Δεν θα μας κάνει εντύπωση αν οι εκατό μονάδες πουληθούν την ίδια κιόλας ημέρα της παρουσίασης…

Ετικέτες

Kawasaki Ninja ZX-10R 2026 - Φτερά, νέοι προβολείς, όργανα και Euro 5+ [VIDEO]

Νέες ρυθμίσεις αναρτήσεων, Turn by Turn πλοήγηση και Voice Command
Kawasaki ZX-10R 2026
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/11/2025

Η διαρροή του ZX-10R 2026 πριν μία μόλις ημέρα μας στέρησε την αίσθηση της έκπληξης, αφού στις φωτογραφίες είχαμε δει τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα, τους νέους προβολείς και τη νέα οθόνη οργάνων, όμως τώρα με το δελτίο τύπου του Akashi η ενημέρωση ολοκληρώνεται, και μαθαίνουμε και τις υπόλοιπες αναβαθμίσεις που δέχθηκε η Superbike του λίτρου της ιαπωνικής εταιρείας.

Όπως αναφέρει η «πράσινη» εταιρεία, τα αεροδυναμικά βοηθήματα (φτερά) του νέου ZX-10R αυξάνουν σημαντικά την αεροδυναμική πίεση σε υψηλές ταχύτητες, πακτώνοντας το μπροστινό μέρος στην άσφαλτο, βελτιώνοντας την αίσθηση, αποτρέποντας τα κουνήματα και τις αθέλητες σούζες και βοηθώντας στη μείωση των χρόνων στην πίστα.

Με την αύξηση της μετωπικής επιφάνειας των μεγαλύτερων πτερυγίων, η δημιουργία αεροδυναμικής πίεσης (ή η αποτροπή της σούζας) από τα πτερύγια αυξήθηκε κατά περίπου 25%.

Kawasaki ZX-10R 2026

Οι συμπαγείς υβριδικοί προβολείς/ανακλαστήρες, η επανατοποθετημένη εισαγωγή Ram Air και τα νέα, εμφανή πτερύγια δίνουν στη Ninja ZX-10R το νέο της «πρόσωπο» για το 2026.

Kawasaki ZX-10R 2026

Ο κινητήρας καλύπτει πλέον τις Euro5+ προδιαγραφές, με την Kawasaki να μην αναφέρει ακόμα στοιχεία ιπποδύναμης και ροπής, αν και είμαστε σχεδόν σίγουροι πως η απόδοση δεν θα έχει μεταβληθεί σε σχέση με το Euro5 μοντέλο.

Kawasaki ZX-10R 2026

Οι ρυθμίσεις για την πίστα του BFF (Balance Free Front Fork) και του BFRC lite (Balance Free Rear Cushion) που εξελίχθηκαν στο WorldSBK διευκολύνουν τη μεταφορά βάρους και συμβάλλουν στην ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα η Kawasaki αναφέρεται σε αναβαθμίσεις της γεωμετρίας, χωρίς να μας λέει λεπτομέρειες, οι οποίες σύμφωνα με τους Ιάπωνες συμβάλουν στην βελτίωση της πρόσφυσης του πίσω τροχού. Στα φρένα έχουμε δυο μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 μπροστά με μεγάλους δίσκους 330 mm και ακτινική τρόμπα.

Kawasaki ZX-10R 2026

Μεγαλύτερη είναι η TFT οθόνη οργάνων στις 5 ίντσες, με περισσότερες ενδείξεις από πριν, ενώ η εφαρμογή Rideology The App Motorcycle* επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει τη μοτοσυκλέτα μέσω ασύρματης σύνδεσης με το smartphone του, αποκαλύπτοντας πληθώρα πληροφοριών και ρυθμίσεων. Η πλοήγηση Turn by Turn είναι επίσης μια νέα λειτουργία για το 2026, «που δείχνει πόσο πρακτική είναι η ιδιοκτησία μιας Ninja ZX-10R» -χαχα, σταματήστε μπαγάσες του marketing θα μας πεθάνετε… άκου πρακτικό ένα Superbike του λίτρου-, ενώ η τεχνολογία Voice Command κάνει το ντεμπούτο της στη μοτοσυκλέτα.

Η Ninja ZX-10RR για το 2026 συνεχίζει να διαθέτει μπιέλες και έμβολα Pankl, καθώς και μεταλλικά σωληνάκια φρένων. Το ρυθμιζόμενο αμορτισέρ τιμονιού Öhlins ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό τόσο στη ZX-10RR όσο και στη ZX-10R.

Επιλογές χρωμάτων:

Kawasaki ZX-10R 2026

Ninja ZX-10R

  • Lime Green / Blue 24
  • Metallic Matte Graphenesteel Gray / Metallic Spark Black / Lime Green

 Ninja ZX-10RR

Kawasaki ZX-10RR 2026
  • Lime Green

Τεχνολογικά συστήματα Ninja ZX-10R και Ninja ZX-10RR του 2026:

  • KCMF – Cornering λειτουργία
  • S-KTRC – Έλεγχος πρόσφυσης
  • KLCM – Launch Control
  • KIBS – Έξυπνο ABS
  • Έλεγχος φρένου κινητήρα
  • Riding Modes
  • KQS – Shifter
  • Power Modes
  • Ηλεκτρονικό cruise control