Kymco KRV: Ηγετική παρουσία από την πρώτη μέρα

Ήρθε για να ταρακουνήσει την κατηγορία
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/11/2020

Το νέο KRV δεν μοιάζει απλώς σπορ. Χάρη στο ανεξάρτητο αλουμινένιο ψαλίδι και την τελική μετάδοση με ιμάντα, έχει αληθινά σπορ αρχιτεκτονική πλαισίου και αναρτήσεων, που κανένα άλλο scooter σε αυτή την κατηγορία κυβισμού δεν διαθέτει. Έτσι για πρώτη φορά ένα scooter 175 κυβικών έχει την τεχνολογία και την ενεργητική ασφάλεια που μέχρι πριν λίγες ημέρες απολάμβαναν μόνο οι ιδιοκτήτες των mega-scooter ΑΚ 550, Yamaha TMAX και SYM TL. Ο τετραβάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας αποδίδει 16,5hp στις 7.500 και το βάρος γεμάτο δεν ξεπερνά τα 133 κιλά, προσφέροντας τις απαραίτητες επιδόσεις που δικαιολογούν τον σπορ χαρακτήρα του.

Πολύ σωστά η Kymco έχει βάλει Traction Control που είναι απαραίτητο σε οποιοδήποτε δίκυκλο έχει αυτόματη μετάδοση, ανεξαρτήτως ιπποδύναμης και κυβισμού. Φυσικά υπάρχει και ABS στα φρένα όπως ορίζουν οι προδιαγραφές της Ε.Ε. Το καλό είναι πως το πλαίσιο δεν έχει κεντρικό δοκό, οπότε η ποδιά είναι επίπεδη προσφέροντας πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. Ταυτόχρονα μπόρεσαν και βρήκαν χώρο για ένα μεγάλο ρεζερβουάρ 7,2 λίτρων, που παρέχει αξιοπρεπή αυτονομία και δεν σε αναγκάζει να έχεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα μια στάση στο βενζινάδικο. Κάτω από την σέλα υπάρχει χώρος για ένα full-face κράνος.

Οι τροχοί είναι 13 ιντσών με φαρδιά ελαστικά 110/70-13 εμπρός και 130/70-13 πίσω, ενώ σύμφωνα με την Kymco οι αναρτήσεις έχουν ρυθμιστεί λαμβάνοντας υπόψη και την παρουσία συνεπιβάτη πάνω στην επίπεδη και φαρδιά σέλα με τα ξεχωριστά αναδιπλούμενα μεταλλικά μαρσπιέ.

Στη λίστα του εξοπλισμού υπάρχει στάνταρ σύστημα key-less. Επίσης στα θετικά βάζουμε το ξεχωριστό τιμόνι, χωρίς πλαστικά καπάκια που όχι μόνο σου επιτρέπει να το αλλάξεις μεταβάλλοντας την εργονομία, αλλά μειώνει στο ελάχιστο το κόστος μια πτώσης. 

Τεχνικά χαρακτηριστικά
 
Κινητήρας
·  Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, με 1ΕΕΚ και 4 Β/Κ
·  Τροφοδοσία
Ψεκασμός
·  Κυβισμός
175.1 cc
 
Ιπποδύναμη: 16,5/7.500
 
 
Πλαίσιο
  •      Βάρος κατασκευαστή γεμάτη (kg)
133.5
  • Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm)
1960 x 755 x 1115
  • Ύψος σέλας (mm)
795
  • Μεταξόνιο (mm)
1400
  • Ρεζερβουάρ
7.2 L
  • Εμπρός ελαστικό
110/70-13
  • Πίσω ελαστικό
130/70-13
   
 
 
 

Cyclone RC700 - Τετρακύλινδρο Supersport μοντέλο

Με κινητήρα που βασίζεται σε εκίνον του Honda CB650R και μονόμπρατσο ψαλίδι… αν θες
Cyclone RC 700 R
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

25/4/2024

Η Zonsen παρουσίασε, μέσω της θυγατρικής Cyclone, ένα νέο supersport μοντέλο εξοπλισμένο με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, πλούσιο εξοπλισμό και μονόμπρατσο ψαλίδι ως προαιρετική επιλογή, που χαρίζει πόντους στη σπορ εμφάνιση.

Μετά την είσοδο της σε άλλες κατηγορίες, όπως αυτή των σπορ γυμνών, των cruiser και των adventure μοτοσυκλετών, η Cyclone, είχε δώσει το παρών και στα μικρά Supersport μοντέλα με το Cyclone RC 401 R, ενώ τώρα παρουσιάζει τον μεγάλο αδελφό στα 700 κυβικά. To RC700 ακολουθεί την παραδοσιακή για την κατηγορία τετρακύλινδρη εν σειρά συνταγή, ξεφεύγοντας από την συνήθη δικύλινδρη εν σειρά διάταξη που συναντάμε στα μοντέλα της. Ξεφεύγει ταυτόχρονα από την σύγχρονη τάση που θέλει τα μεσαίου κυβισμού μοντέλα γενικότερα να έχουν δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες.

Cyclone RC700 – Το πρώτο μεσαίο supersport της εταιρείας!

Ο υγρόψυκτος τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του RC 700 βασίζεται σε αυτόν των 648 κυβικών της Honda, με τον οποίο εξοπλίζει τα CB650R και CBR650R. Αυτό που έκανε η Cyclone ήταν να αυξήσει την διαδρομή του από τα 46 στα 47,8 χιλιοστά, χρησιμοποιώντας έναν νέο στρόφαλο, με την διάμετρο των εμβόλων να παραμένει στα 67 χιλιοστά – έτσι κι αλλιώς δεν έχει πολλά ακόμα περιθώρια να μεγαλώσει. Το αποτέλεσμα είναι να ανέβει στα 674, με την απόδοσή του να μην ανακοινώνεται. Αναμένεται βέβαια να μην ξεφεύγει πολύ από τους 95 ίππους και τα 6,42 κιλά ροπής, που έρχονται από τα 648 κυβικά του Big H, πλησιάζοντας πιο κοντά στο όριο των 100 ίππων.

Cyclone RC700 – Το πρώτο μεσαίο supersport της εταιρείας!

Το πλαίσιο μοιάζει και αυτό να έρχεται από την Honda, χωρίς να ανακοινώνεται αν είναι από ατσάλι ή από αλουμίνιο. Αν και στην παρουσίασή του, το βλέπουμε με συμβατικό αλουμινένιο ψαλίδι, οι εικόνες δείχνουν και μία διαφορετική έκδοση, η οποία εξοπλίζεται με μονόμπρατσο. Κρίνοντας από τη συνήθη τακτική των Κινέζων κατασκευαστών, μάλλον μιλάμε για δύο διαφορετικές εκδόσεις.

Cyclone RC700 – Το πρώτο μεσαίο supersport της εταιρείας!

Στις αναρτήσεις, βλέπουμε ότι μπροστά έχουμε ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και πίσω μονό αμορτισέρ, χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν είναι ρυθμιζόμενα ή όχι. Στον τομέα της πέδησης συναντάμε δύο δίσκους με ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες μπροστά και έναν ακόμα πίσω.

Εμφανισιακά το RC700 είναι επιθετικό, με μπόλικες γωνίες στο φαίρινγκ του, ενώ ακολουθεί τη μόδα της εποχής μας, έχοντας πάνω του αεροδυναμικά βοηθήματα. Μπροστά και πάνω από τον διπλό LED προβολέα βρίσκουμε δύο ανοίγματα, τα οποία χρησιμεύουν πιθανότατα ως εισαγωγές αέρα. Κοιτάζοντας όμως από το πλάι το νέο μοντέλο, βλέπουμε ότι η εργονομία της θέσης οδήγησης θυμίζει περισσότερο sport touring μοντέλο, παρά supersport. Τα clip-on μοιάζει να είναι αρκετά ψηλά τοποθετημένα, με τα μαρσπιέ σε φυσιολογική γωνία για τα πόδια και όχι πίσω και ψηλά.

Cyclone RC700 – Το πρώτο μεσαίο supersport της εταιρείας!

Οι διαστάσεις της μοτοσυκλέτας δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί, ούτε και το ύψος της σέλας. Αυτό που γνωρίζουμε για την ώρα είναι το βάρος, το οποίο φτάνει τα 208 γεμάτα κιλά. Αν μιλάμε για μεσαίου κυβισμού supersport μοτοσυκλέτα, τότε το νούμερο αυτό είναι αρκετά μεγάλο. Για την ώρα, το RC700 απευθύνεται στην εσωτερική αγορά, με την Zonsen να μην έχει τολμήσει ακόμα το μεγάλο βήμα να έρθει στην Ευρώπη, παρά τη συνεργασία της με την Piaggio.

Cyclone RC700 – Το πρώτο μεσαίο supersport της εταιρείας!
Ετικέτες