Royal Enfield: Κατοχύρωση του ονόματος “Bear” για το Interceptor 650

Και στο βάθος νέο scrambler
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/5/2023

Η Eicher Motors, μητρική εταιρεία της Royal Enfield, κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα σε Αυστραλία και Ινδία προκειμένου να κατοχυρώσει την ονομασία Bear για το Interceptor 650, κάτι που δείχνει ότι ένα νέο μοντέλο με τον κινητήρα των 648 κυβικών βρίσκεται στα σκαριά και πιθανότατα θα ανήκει στην κατηγορία scrambler.

Πριν από λίγους μήνες, σας είχαμε αναφέρει την συνάντηση που είχαν άνθρωποι της Royal Enfield με επενδυτές, όπου παρουσιάστηκαν τα νέα μοντέλα των οικογενειών 450 και 650 κυβικών. Μέσα σε αυτά, υπήρχε και ένα scrambler βασισμένο στον γνωστό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 648 κυβικών, το οποίο πριν λίγο καιρό έκανε και την εμφάνισή του σε φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης από τις δοκιμές του σε Ινδία και Η.Β.

Τώρα, η Royal Enfield κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στις αρμόδιες υπηρεσίες σε Ινδία και Αυστραλία για την ονομασία “Royal Enfield Interceptor Bear 650” και “Interceptor Bear 650” στην Νέα Ζηλανδία.

3

Συνδυάζοντας την κίνηση αυτή της Enfield με το ότι ήδη έχει ένα scrambler μοντέλο, το οποίο σύμφωνα πάντα με τις φωτογραφίες, φαίνεται να είναι έτοιμο να μπει στην παραγωγή, μας βγάζει στο λογικό – όχι όμως και επίσημο – συμπέρασμα ότι το “Bear” ανάμεσα στο “Interceptor” και στο “650”, αναφέρεται στο επερχόμενο scrambler μοντέλο της. Η αλήθεια είναι ότι η λέξη bear (αρκούδα στα αγγλικά) φέρνει στο μυαλό μας δυσπρόσιτες δασώδεις περιοχές, με χωμάτινα μονοπάτια.

Όπως φαίνεται, ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά των 648 κυβικών απόδοσης 47 ίππων στις 7.250 στροφές και 5,3 χιλιογραμμόμετρων ροπής στις 5.150 παραμένει ως έχει. Με βάση όμως τις φωτογραφίες που έχουν έρθει στην δημοσιότητα, το scrambler μοντέλο θα έχει ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, μονή εξάτμιση – που θα του χαρίσει και χαμηλότερο βάρος – και ελαφρώς αλλαγμένο υποπλαίσιο, το οποίο έχει μία ελαφρώς ανηφορική κλίση προς τα πίσω.

Μέχρι στιγμής, δεν είναι γνωστό κάτι περισσότερο για το πότε θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο, ωστόσο αν το όνομα ταιριάξει με αυτό που είδαμε στις φωτογραφίες να δοκιμάζεται, τότε πιθανότατα δεν θα κάνει περισσότερο από ένα χρόνο.

4

Το link για τα νέα μοντέλα της RE: https: //www.motomag.gr/news/nea-montela/royal-enfield-ta-nea-montela-ton-oikogeneion-450-650

 

Osaka Motorcycle Show 2026 - Yamaha R3 με το πιο νεανικό χρώμα ως τώρα

Αποκλειστικό προνόμιο των ασιατικών αγορών προς το παρόν
yamaha r3
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/3/2026

Στην έκθεση της Osaka (20-22/3) η Yamaha παρουσίασε έναν νέο χρωματισμό για το YZF-R3 βασισμένο σε μια έντονη πετρόλ απόχρωση που την αποκαλεί Light Green.

Αυτή συμπληρώνει τη γκάμα του 2026 που ήδη γνωρίζουμε στην Ευρώπη, με τα κλασικά χρώματα μαύρο, μπλε και το φετινό 70th Anniversary Edition με τον συνδυασμό λευκού και κόκκινου που θα κοσμεί τις αντίστοιχες περιορισμένης παραγωγής επετειακές εκδόσεις όλων των μοντέλων της supersport οικογένειας της Yamaha.

yamaha r3

Πέραν του συγκεκριμένου χρωματισμού δεν προκύπτει κάτι νεότερο για το R3, που συνεχίζει και στην Ιαπωνία ως το ξέρουμε καλά στα μέρη μας.

Το νέο αυτό χρώμα, όπως και τα τρία υπόλοιπα, θα είναι κοινά και με το YZF-R25, δηλαδή την παραλλαγή με κινητήρα 250 κυβικών εκατοστών που δεν αφορά τις ευρωπαϊκές αγορές, αλλά μόνο κάποιες ασιατικές.

Στην ιαπωνική αγορά το νέο R3, που κατασκευάζεται από την PT Yamaha Indonesia, θα αρχίσει να διατίθεται από 28 Μαΐου, ωστόσο προς το παρόν δεν αναμένεται να το δούμε στα μέρη μας, καθώς σε αυτή τη φάση προορίζεται για τις αγορές της Ασίας. Δεν αποκλείεται ωστόσο το ενδεχόμενο αυτός ο χρωματισμός να κοσμήσει την ευρωπαϊκή γκάμα του 2027.

Ετικέτες