Αδιανόητη πάσα στον Valentino Rossi σε Prime-Time της Ιταλικής TV: “Αληθεύει πως έχεις ονομάσει τα απόκρυφά σου, Marquez και Stoner;” [VIDEO]

Συμμετοχή σε σατιρικό σόου στην ιταλική τηλεόραση με σκετς, και χοντρά αστεία
Valentino Rossi, GialappaShow
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Valentino Rossi βρέθηκε στο GialappaShow, ένα τηλεοπτικό σατιρικό σόου που προβάλλεται στα ιταλικά κανάλια TV8 & Sky Uno, όπου ο παρουσιαστής τον ρώτησε μεταξύ άλλων αν αληθεύει πως έχει ονομάσει τους όρχεις του με τα ονόματα των Marc Marquez και Casey Stoner.

Οι παρουσιαστές του παραπάνω show είναι οι Μιλανέζοι Marco Santin, Giorgio Gherarducci και Carlo Taranto, ένα τρίο σχολιαστών που ξεκίνησαν το 1985 στο Radio Popolare του Μιλάνου, αρχικά με την εκπομπή Bar Sport, όπου διακωμωδούσαν και σατίριζαν τα κυριακάτικα ποδοσφαιρικά ματς.

Σε κάθε εκπομπή του GialappaShow φιλοξενείται ένας ξεχωριστός συμπαρουσιαστής, με τον Valentino Rossi να εκπληρώνει αυτό τον ρόλο στην τελευταία έκδοση του σόου.

Valentino Rossi, GialappaShow

Εκεί οι παρουσιαστές και ο Rossi έκαναν διάφορα σκετς, με τον “γιατρό” να ντύνεται Ινδός και να οδηγεί ηλεκτρικό πατίνι, να υποδύεται το ήμισυ των θρυλικών Blues Brothers, και να απαντά σε διάφορες αστείες ερωτήσεις.

Αφού ο Rossi μίλησε για ένα συγκεκριμένο τελετουργικό που είχε πριν κάθε αγώνα, όπου έβαζε πρώτα την αριστερή του μπότα μετά τη δεξιά, κλπ., δέχθηκε την ακόλουθη ερώτηση από τον συμπαρουσιαστή του: “Ξέρω πως στο τελετουργικό αυτό άγγιζες τα αχαμνά σου. Έχεις αλήθεια δώσει ονόματα στα κοσμήματα του στέμματός σου (βλ: στους όρχεις του), αληθεύει πως αποκαλείς το ένα Stoner και το άλλο Marquez;”

Ως απάντηση, ο Rossi έσκασε στα γέλια λέγοντας: “Δεν μπορώ να το αποκαλύψω, γιατί δεν θα δουλεύει πια (σσ. ως μέρος του τελετουργικού).”

Ακολουθούν τα βίντεο από τη συμμετοχή του Rossi στο GialappaShow -στα ιταλικά.

Κάποιος έπρεπε να φύγει – Ο Miguel Oliveira πάει στο WorldSBK το 2026

Για να χωρέσει ο Toprak, ο πέντε φορές νικητής Grand Prix θα ενώσει δυνάμεις με τον Danilo Petrucci στη ROKiT BMW
Oliveira Signs WSBK BMW ROKiT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/9/2025

Η BMW ανακοίνωσε επίσημα την ένταξη του Miguel Oliveira στη ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team για τη σεζόν 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να εγκαταλείπει το grid του MotoGP και να πλαισιώνει τον Danilo Petrucci στην εργοστασιακή ομάδα

Μετά την αποχώρηση του Toprak Razgatlioglu προς την Pramac Racing στο MotoGP, ουσιαστικά παίρνοντας τη θέση του Oliveira, και την επιβεβαίωση ότι ο Michael Van Der Mark δεν θα συνεχίσει με την BMW, η γερμανική ομάδα θα εμφανιστεί με ένα εντελώς νέο δίδυμο στη γραμμή εκκίνησης του WorldSBK το 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να ακολουθεί τον αντίθετο δρόμο με τον Toprak Razgatlioglu.

Ο Oliveira, γεννημένος στην Almada, έχει μια μακρά πορεία στις τρεις κατηγορίες του MotoGP. Στη Moto3 (2015) κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Red Bull KTM Ajo, σημειώνοντας έξι νίκες και εννέα βάθρα. Στη Moto2 (2017-2018) κέρδισε έξι αγώνες και ανέβηκε 21 φορές στο βάθρο, τερματίζοντας τρίτος και δεύτερος στη γενική.

Το μεγάλο βήμα ήρθε το 2019, όταν πέρασε στη μεγάλη κατηγορία. Στη δεύτερη σεζόν του, το 2020, πανηγύρισε δύο νίκες (Styria, Portugal), για να ακολουθήσουν άλλες τρεις (Catalunya 2021, Thailand 2022, συν Styrian GP). Συνολικά κατέκτησε πέντε νίκες στη MotoGP με την KTM, πριν μετακομίσει στην Aprilia και αργότερα στην Pramac Racing με Yamaha, όπου το 2025 ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς.

Η συμφωνία με την BMW σηματοδοτεί μια νέα πρόκληση στην καριέρα του 30χρονου Πορτογάλου, ο οποίος εντάσσεται σε ένα φιλόδοξο και αναπτυσσόμενο project, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της γερμανικής φίρμας στο WorldSBK.

Ο Oliveira δήλωσε: “Το να γίνω μέλος της οικογένειας BMW στο WorldSBK είναι ένα συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου, με τεράστιες προοπτικές. Εντάσσομαι σε ένα φιλόδοξο και ανταγωνιστικό εγχειρημα, που έχει ήδη αφήσει το στίγμα του τόσο στο Πρωτάθλημα όσο και στη βιομηχανία μοτοσυκλέτας. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε αυτό το νέο κεφάλαιο μαζί”.

Από την πλευρά της BMW, ο Sven Blusch, υπεύθυνος  Motorsport της BMW Motorrad, τόνισε: “Καλωσορίζουμε τον Miguel Oliveira στη μεγάλη μας οικογένεια. Έχει αποδείξει σε όλη την καριέρα του ότι είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους και ευέλικτους αναβάτες της γενιάς του. Με πέντε νίκες στη MotoGP και εμπειρία σε όλες τις κατηγορίες Grand Prix, φέρνει τεράστια αξία στην ομάδα μας. Μαζί με τον Danilo Petrucci συνθέτουν ένα ισχυρό και ανταγωνιστικό δίδυμο”.

Με τον Razgatlioglu να κυνηγά τον τίτλο στο φετινό WorldSBK και τον Van Der Mark να αποχωρεί από την ενεργό δράση της BMW στο τέλος του 2025, η επόμενη χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εργοστασιακή ομάδα της BMW, που ετοιμάζεται να κάνει το παραπάνω βήμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.