Αποσύρεται ο Jakub Kornfeil απ’ τα MotoGP

Για οικονομικούς λόγους
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/1/2020

Η σκληρή πραγματικότητα των αγώνων οδήγησε τον Τσέχο αναβάτη της Moto3, Jakub Kornfeil να αποσυρθεί απ’ τους αγώνες λόγω χαμηλού budget. “Δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι ο τελευταίος αγώνας της περσινής σεζόν στη Valencia θα ήταν και ο τελευταίος της καριέρας μου”, ανέφερε ο 26χρονος αναβάτης. Ήταν πρωταθλητής στο Red Bull Rookies Cup το 2009 και εκείνη τη χρονιά έλαβε μέρος σε πέντε αγώνες του πρωταθλήματος στα GP125. Το 2010, υπέγραψε συμβόλαιο με την Racing Team Germany και ο καλύτερος τερματισμός του ήταν στη πέμπτη θέση, στην έδρα του στο Brno. Αργότερα, το 2018, στην ίδια πίστα θα κέρδιζε και την πρώτη του pole position, ενώ συνολικά στην καριέρα του έχει καταφέρει να βρεθεί πέντε φορές στο βάθρο με δύο τερματισμούς στη δεύτερη θέση και τρείς στη τρίτη.

Το Σεπτέμβριο που μας πέρασε, ο Kornfeil είχε έρθει σε συμφωνία με την ομάδα του, BOE Skull Rider Mugen Race να συνεχίσει και το 2020, όμως λόγω έλλειψης οικονομικών πόρων δεν θα μπορέσει να συνεχίσει. “Το συμβόλαιό μου με την ομάδα είναι ακόμη σε ισχύ, όμως αναγκάστηκα να πάρω αυτή τη σημαντική απόφαση για τη ζωή μου (σ.σ. να αποσυρθεί). Θα έπρεπε να είχα ξεκινήσει τη σεζόν με διαφορετικό budget από αυτό που νόμιζα ότι χρειαζόταν, από αυτό που ήλπιζα να έχω, αφού με αυτό που έχω δεν θα κατάφερνα να φτάσω ούτε μέχρι τον αγώνα του Mugello με σιγουριά.”

Ο Kornfeil αισθάνεται νικητής, παρότι δεν κατάφερε ποτέ να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου ή να γίνει πρωταθλητής, αφού όπως όλοι οι αναβάτες αυτού του επιπέδου, έδινε πάντοτε όλο του το είναι, τόσο μέσα όσο και έξω από την πίστα. Ο Τσέχος αναβάτης δεν αναφέρθηκε καθόλου στο ποιο θα είναι το επόμενο βήμα της καριέρας του, αν θα αποσυρθεί τελείως ή αν θα αγωνιστεί είτε στα Superbikes, είτε σε κάποιο εθνικό πρωτάθλημα όπως το BSB.

Ετικέτες

MotoGP: Oι διοργανωτές υπερασπίζονται τη διπλή επανεκκίνηση στο Καταλανικό GP

Ο Αθλητικός Διευθυντής των MotoGP απαντά στις κριτικές αναβατών - "Ασφαλής η πίστα της Βαρκελώνης"
Catalan GP 2026
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/5/2026

Το επεισοδιακό Καταλανικό Grand Prix του 2026 άφησε πίσω του έντονες αντιδράσεις, με τον Carlos Ezpeleta να υπερασπίζεται δημόσια την απόφαση για διπλή επανεκκίνηση του αγώνα, παρά τα δύο σοβαρά ατυχήματα που οδήγησαν τους Alex Marquez και Johann Zarco στο νοσοκομείο.

Αντί το νέο του κυριακάτικου αγώνα να είναι η νίκη του Fabio Di Giannantonio, το ενδιαφέρον στράφηκε στα δύο σοβαρά περιστατικά που προκάλεσαν διακοπές με κόκκινη σημαία.

Μετά το τέλος του αγώνα, αρκετοί αναβάτες εξέφρασαν αμφιβολίες για το αν έπρεπε να δοθεί δεύτερη εκκίνηση. Μεταξύ αυτών ήταν οι Pedro Acosta και Jorge Martin, οι οποίοι θεώρησαν πως, μετά τον σοβαρό τραυματισμό του Johann Zarco, δεν υπήρχε λόγος να συνεχιστεί ο αγώνας.

Catalan GP 2026

Το πρώτο ατύχημα ήταν και το πιο σοβαρό. Ο Alex Marquez συγκρούστηκε με τη KTM του Acosta που έσβησε ξαφνικά λόγω τεχνικού προβλήματος, με αποτέλεσμα να εκτοξευτεί βίαια στον αέρα. Οι εικόνες από τη σύγκρουση ήταν σοκαριστικές, ενώ ο αναβάτης της Gresini έδειξε να χάνει προσωρινά τις αισθήσεις του.

Η δεύτερη κόκκινη σημαία προήλθε από σύγκρουση πολλών αναβατών στην πρώτη στροφή της επανεκκίνησης. Εκεί, ο Zarco τραυματίστηκε σοβαρά στο γόνατο όταν το πόδι του μπλέχτηκε με τη Ducati του Francesco Bagnaia.

Catalan GP 2026

Παρά τις αντιδράσεις, ο Ezpeleta ξεκαθάρισε πως όλες οι αποφάσεις λήφθηκαν σε συμφωνία με τους κανονισμούς και τόνισε ότι η πίστα της Βαρκελώνης δεν θεωρείται επικίνδυνη.

Σε δηλώσεις του ανέφερε: “Πρώτα απ’ όλα, θέλω να πω πόσο τυχεροί ήμασταν την Κυριακή. Φυσικά, οι Alex και Zarco έχουν σοβαρούς τραυματισμούς, αλλά τα πράγματα δεν εξελίχθηκαν χειρότερα. Το περιστατικό των Alex και Pedro ήταν αρκετά μεμονωμένο, κάτι που μπορεί να συμβεί στους αγώνες. Δεν υπάρχει πραγματικό ζήτημα ασφάλειας με την πίστα.”

Catalan GP 2026

Σχετικά με τη δεύτερη επανεκκίνηση, πρόσθεσε: “Η Διεύθυνση Αγώνα αποφάσισε σωστά να επανεκκινήσει τον αγώνα. Δυστυχώς, ακολούθησε ακόμη ένα ατύχημα, κάτι που επίσης μπορεί να συμβεί στην εκκίνηση. Ήμασταν πολύ άτυχοι με τη δυναμική της σύγκρουσης και τον τρόπο που τραυματίστηκε ο Zarco. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, πιστεύω ότι τόσο η Διεύθυνση Αγώνα όσο και η FIM πήραν τις σωστές αποφάσεις.”

Catalan GP 2026
Carlos Ezpeleta