Aprilia Racing Team MotoGP 2023 - Η επίσημη παρουσίαση

Η εργοστασιακή ομάδα του Noale με τους Aleix Espargaro, Maverick Vinales και το νέο RS-GP
Aprilia MotoGP Team 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/3/2023

Το 2022 η Aprilia πάλεψε στα ίσια με τον Aleix Espargaro για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, πετυχαίνοντας την πρώτη νίκη της εταιρείας στην κατηγορία, οκτώ βάθρα και δυο pole positions, με τον Maverick Vinales να ανεβάζει και εκείνος επίπεδο. Για το 2023 οι εργοστασιακοί αναβάτες των RS-GP αποδείχθηκαν άμεσα ανταγωνιστικοί στο pre-season test της Sepang (3ος χρόνος για τον Maverick και 6ος για τον Aleix), και ετοιμάζονται για το επόμενο βήμα.

Η επίσημη παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας MotoGP του Noale έγινε μία μέρα πριν το τελευταίο pre-season test της σεζόν του 2023, στο Portimao, όπου και θα γίνει και ο πρώτος αγώνας της χρονιάς.

Από τη μια ο Aleix θέλει να δείξει πως διατηρεί και το 2023 το προφίλ του “καπετάνιου” στην ομάδα, από την άλλη ο Maverick θέλει να φύγει από τη σκιά του ομόσταυλού του, και να αποδείξει πως διατηρεί την ισορροπία ταχύτητας και σταθερής απόδοσης που είχε ξεκινήσει να κατακτά το 2022, για να χαράξει τη δική του πορεία διεκδίκησης του τίτλου.

Aprilia

Στην παρουσίαση παραβρέθηκε και ο επίσημος δοκιμαστής της ομάδας, Lorenzo Savadori, ενώ η Aprilia αναφέρει πως με τη βοήθεια του, αλλά φυσικά και με την αρωγή των δυο αγωνιζόμενων της, η RS-GP του 2023 έχει εξελιχθεί σε όλους τους τομείς, διαθέτοντας υψηλότερη ιπποδύναμη και ανεβασμένο όριο στροφών, διατηρώντας παράλληλα την υποδειγματική φιλικότητα της. Αναβαθμισμένο είναι το πλαίσιο, για ακόμα καλύτερη πρόσφυση και σταθερότητα, και εξελιγμένο είναι το αεροδυναμικό πακέτο. Τέλος, στα ηλεκτρονικά βρίσκουμε μια νέα Magneti Marelli ECU με βελτιωμένη στρατηγική διαχείρισης.

Ετικέτες

MotoGP Test, Βαλένθια: Η Pramac εντυπωσιάστηκε από τον Toprak Razgatlioglu

Η διοίκηση της ομάδας φαίνεται πως έμεινε απόλυτα ικανοποιημένη
toprak
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/11/2025

Ο Toprak Razgatlioglu ήταν ταχύτερος από τους Alex Rins και Jack Miller και κατάφερε να εντυπωσιάσει την ομάδα Prima Pramac Racing κατά τη διάρκεια του MotoGP Test της Βαλένθια, σύμφωνα με τον διευθυντή της ομάδας.

Ο διευθυντής της ομάδας Prima Pramac Yamaha MotoGP, Gino Borsoi, έμεινε εντυπωσιασμένος από τη νοοτροπία και το στυλ οδήγησης του Toprak Razgatlioglu κατά την διάρκεια του MotoGP Test της Βαλένθια.

Ο Razgatlioglu που συνολικά έκανε 53 γύρους, τερμάτισε την ημέρα στην 18η θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τους Alex Rins και Jack Miller, αλλά 0,740 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fabio Quartararo. Παρά τις πολλές διαφορές μεταξύ μιας μοτοσυκλέτας MotoGP και μιας Superbike, ο Razgatlioglu εντυπωσίασε με την προσαρμογή του κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Βαλένθια.

Ο Gino Borsoi είπε συγκεκριμένα: “Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με τη νοοτροπία και το στυλ οδήγησής του. Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι απίστευτος στο φρενάρισμα, αλλά σήμερα έδειξε ότι είναι σε θέση να αλλάξει το στυλ οδήγησής του σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Του δώσαμε μερικές, ας πούμε, συμβουλές, και είναι σε θέση να προσαρμόζεται πολύ γρήγορα. Είμαι χαρούμενος από το πρώτο αυτό βήμα.

Είναι ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος, είναι εύκολο να του μιλήσεις. Για μένα, αυτή τη στιγμή, δεν είναι δύσκολο να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις. Μου φαίνεται σαν ένας παλιός φίλος.

Από την αρχή, όλοι μας γνωρίζαμε το στυλ του και του είπαμε πολλές φορές: Σε παρακαλούμε, μην φρενάρεις τόσο απότομα, προσπάθησε να κατανοήσεις το μπροστινό ελαστικό, επειδή η διαφορά στα ελαστικά είναι τεράστια. Αλλά το κατάλαβε από την αρχή και προσαρμόστηκε γρήγορα. Δεν πίεσε, και αυτό είναι κάτι καλό για εμάς.

Δεν είδαμε την πραγματική του ταχύτητα, αλλά είδαμε τον πραγματικό του χαρακτήρα, τον τρόπο που δουλεύει. Είναι ήδη καλός για το στυλ μας στο MotoGP.”

Η Yamaha θα έμενε στην πίστα της Βαλένθια για δεύτερη μέρα σε ιδιωτικές δοκιμές και ο Borsoi τόνισε:

“Το σχέδιο για αύριο είναι να ξεκινήσουμε με μια ελαφρώς διαφορετική ρύθμιση για να τον βοηθήσουμε σε μερικά σημεία όπου έχει δυσκολίες με το μπροστινό. Παραπονέθηκε λίγο για την πρόσφυση του πίσω ελαστικού, αλλά σε αυτό το σημείο, είναι θέμα του πώς να χρησιμοποιήσει το πίσω ελαστικό και τα ηλεκτρονικά. Αλλά όπου μπορούμε να τον βοηθήσουμε είναι με το μπροστινό ελαστικό.”