Ducati για Lorenzo: Πρέπει να ανταποδώσουμε

«Έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια να προσαρμοστεί»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/1/2018

Ο race team manager της Ducati κ. Davide Tardozzi σε μία συνολική αποτίμηση της χρονιάς, αναγνώρισε την προσπάθεια του Lorenzo να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ στα δεδομένα της Ducati και να αρχίσει να αποδίδει αποτέλεσμα.

Σε μία ακριβή και πολυσυζητημένη μεταγραφή που οι άσχημες επιδόσεις του Lorenzo στην αρχή της σεζόν έσπειραν την θύελλα των επικρίσεων, ακόμα και μέσα στην ίδια την Ducati, η δουλειά που χρειαζόταν να γίνει περνούσε πάντα από ένα γκρίζο φίλτρο, καθώς άπαντες εστίαζαν στο αποτέλεσμα.

Είναι επίσης ξεκάθαρο, κι έχει ειπωθεί κατά διαστήματα, πως περίμεναν γρηγορότερη προσαρμογή, ιδιαίτερα από την στιγμή που ο Dovizioso έφτασε να διεκδικεί το πρωτάθλημα. Από την μία ο Lorenzo είναι μία πολύ μεγάλη επένδυση που πρέπει να προστατευτεί, από την άλλη ο Tardozzi πραγματικά πιστεύει πως έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από τον Lorenzo, και τώρα είναι η σειρά της Ducati να κάνει το αντίστοιχο, να προσαρμόσει την μοτοσυκλέτα της στον ίδιο:

«Ο Lorenzo κατέβαλε μία τεράστια προσπάθεια να αλλάξει το στιλ οδήγησης και να το προσαρμόσει στην Ducati, φέρνοντας τελικά αποτελέσματα. Ακόμα δεν είναι τόσο γρήγορος για έναν τίτλο, αλλά είναι τώρα η σειρά μας να προσαρμόσουμε την μοτοσυκλέτα. Χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην στροφή, και τώρα έχουμε επικεντρωθεί σε αυτό καθώς είναι κάτι που θα βοηθήσει όλους μας τους αναβάτες».

Ο Tardozzi είναι παλιός αγωνιζόμενος σε GP και Superbike, εφτά φορές πρωταθλητής Ιταλίας στα Superbike και πρωταθλητής Ευρώπης στα Superbike. Αγωνίστηκε στα MotoGP το ’84 και ’85 στην κατηγορία των 250, πριν περάσει στα Superbike όπου έφτασε να διεκδικεί τον τίτλο το ’88 αλλά τον έχασε από σκαμπανεβάσματα απόδοσης. Υπήρξε team manager της Ducati στην χρυσή εποχή Superbike με Carl Fogarty και Troy Corser και αποχώρησε το 2009 για να πάει στην BMW. Επέστρεψε το 2010 στην ομάδα της Ducati στα MotoGP. Ο ίδιος λοιπόν γνωρίζει πολύ καλά από προσαρμογή αγωνιζομένων, αλλά κι από σκαμπανεβάσματα απόδοσης, και πιστεύει πως πραγματοποιούν βήματα στην σωστή κατεύθυνση για μία άκρως ανταγωνιστική σεζόν

Ετικέτες

MotoGP Test, Βαλένθια: Η Pramac εντυπωσιάστηκε από τον Toprak Razgatlioglu

Η διοίκηση της ομάδας φαίνεται πως έμεινε απόλυτα ικανοποιημένη
toprak
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/11/2025

Ο Toprak Razgatlioglu ήταν ταχύτερος από τους Alex Rins και Jack Miller και κατάφερε να εντυπωσιάσει την ομάδα Prima Pramac Racing κατά τη διάρκεια του MotoGP Test της Βαλένθια, σύμφωνα με τον διευθυντή της ομάδας.

Ο διευθυντής της ομάδας Prima Pramac Yamaha MotoGP, Gino Borsoi, έμεινε εντυπωσιασμένος από τη νοοτροπία και το στυλ οδήγησης του Toprak Razgatlioglu κατά την διάρκεια του MotoGP Test της Βαλένθια.

Ο Razgatlioglu που συνολικά έκανε 53 γύρους, τερμάτισε την ημέρα στην 18η θέση της γενικής κατάταξης, μπροστά από τους Alex Rins και Jack Miller, αλλά 0,740 δευτερόλεπτα πίσω από τον Fabio Quartararo. Παρά τις πολλές διαφορές μεταξύ μιας μοτοσυκλέτας MotoGP και μιας Superbike, ο Razgatlioglu εντυπωσίασε με την προσαρμογή του κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Βαλένθια.

Ο Gino Borsoi είπε συγκεκριμένα: “Είμαι αρκετά εντυπωσιασμένος με τη νοοτροπία και το στυλ οδήγησής του. Όλοι γνωρίζουμε ότι είναι απίστευτος στο φρενάρισμα, αλλά σήμερα έδειξε ότι είναι σε θέση να αλλάξει το στυλ οδήγησής του σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Του δώσαμε μερικές, ας πούμε, συμβουλές, και είναι σε θέση να προσαρμόζεται πολύ γρήγορα. Είμαι χαρούμενος από το πρώτο αυτό βήμα.

Είναι ένας πολύ ευγενικός άνθρωπος, είναι εύκολο να του μιλήσεις. Για μένα, αυτή τη στιγμή, δεν είναι δύσκολο να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις. Μου φαίνεται σαν ένας παλιός φίλος.

Από την αρχή, όλοι μας γνωρίζαμε το στυλ του και του είπαμε πολλές φορές: Σε παρακαλούμε, μην φρενάρεις τόσο απότομα, προσπάθησε να κατανοήσεις το μπροστινό ελαστικό, επειδή η διαφορά στα ελαστικά είναι τεράστια. Αλλά το κατάλαβε από την αρχή και προσαρμόστηκε γρήγορα. Δεν πίεσε, και αυτό είναι κάτι καλό για εμάς.

Δεν είδαμε την πραγματική του ταχύτητα, αλλά είδαμε τον πραγματικό του χαρακτήρα, τον τρόπο που δουλεύει. Είναι ήδη καλός για το στυλ μας στο MotoGP.”

Η Yamaha θα έμενε στην πίστα της Βαλένθια για δεύτερη μέρα σε ιδιωτικές δοκιμές και ο Borsoi τόνισε:

“Το σχέδιο για αύριο είναι να ξεκινήσουμε με μια ελαφρώς διαφορετική ρύθμιση για να τον βοηθήσουμε σε μερικά σημεία όπου έχει δυσκολίες με το μπροστινό. Παραπονέθηκε λίγο για την πρόσφυση του πίσω ελαστικού, αλλά σε αυτό το σημείο, είναι θέμα του πώς να χρησιμοποιήσει το πίσω ελαστικό και τα ηλεκτρονικά. Αλλά όπου μπορούμε να τον βοηθήσουμε είναι με το μπροστινό ελαστικό.”