Εκπληκτικός Rossi παίρνει την pole position!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/4/2016

Η Jerez είναι παραδοσιακά μία πίστα που ο Lorenzo δεν δυσκολεύεται να επικρατήσει και στην αρχή των δοκιμαστικών, φαινόταν ότι έτσι ακριβώς θα εξελιχθεί και τώρα. Αν και ο Marquez βρέθηκε στην πρώτη θέση με 1’39.064, όταν ο Lorenzo ξανά μπήκε στην πίστα με νέα ελαστικά κατέβασε τον χρόνο στο 1’38.858 και μαζί του τράβηξε τον Hector Barbera που τον ακολούθησε στον γύρο.

Όσο κι αν ο Marquez κυνηγούσε τον χρόνο, έδειχνε ότι η pole position δεν θα αλλάξει χέρια και τότε έγινε αυτό που δικαιώνει τους οπαδούς που πηγαίνουν στην πίστα το Σάββατο. Στον τελευταίο του γύρο, ο Rossi είχε έναν εκπληκτικό ρυθμό και ήταν γρηγορότερος σε κάθε σημείο της πίστας, με τον Marquez να πηγαίνει επίσης πολύ καλά! Ο Rossi τερμάτισε με 1’38.736 παίρνοντας θεαματικά την πρώτη θέση από τον Lorenzo, την στιγμή που ο Marquez δεν κατάφερνε να βρει τον ρυθμό των Yamaha στον τελευταίο τρίτο της πίστας.

Τέταρτος ο Dovizioso αλλά με ένα εκπληκτικό τρενάκι καθώς ο Vinales ακολουθούσε με διαφορά μόλις 0.001 και ο Espargaro άλλα 0.007!!

Ακολουθεί ο Barbera που τον τράβηξε ο Lorenzo, ο Crutchlow και την δωδεκάδα κλείνουν ο Iannone και ο Baz με τον Iannone να κάνει μία από τις χειρότερες εμφανίσεις σε μία κρίσιμη στιγμή για αυτόν, καθώς η Ducati προσπαθεί να αποφασίσει ποιον θα κρατήσει και ήδη έχει μία «κόκκινη κάρτα», από την στιγμή που στέρησε από την ομάδα δύο θέσεις στο βάθρο…

Ο Rossi, για πολύ καιρό τώρα, δεν έβρισκε τον καλύτερο ρυθμό παρά την ημέρα του αγώνα, όμως τώρα έχει ανέβει στην πρώτη γραμμή τρεις φορές συνεχόμενα, κάτι που είχε να συμβεί από το 2009! Είναι επίσης η πρώτη του pole position από το Assen το 2015 και η 52η της καριέρας του στην κατηγορία!

Με τις Yamaha να είναι εξίσου γρήγορες, και τον Marquez να θέλει να κρατήσει το προβάδισμα, καθώς προηγείται με διπλάσιους βαθμούς από τον Rossi, ο αυριανός αγώνας αναμένεται συναρπαστικός από την πρώτη στροφή!

Ετικέτες

MotoGP-Ducati: Έρχονται οι δοκιμές της Desmosedici GP27 - Πότε θα τη δούμε στην πίστα

Στους Pirro και Bulega το βάρος της εξέλιξης - Σε θέση ισχύος η Ducati για την εξέλιξή της έναντι των άλλων
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/12/2025

Το Borgo Panigale έχει ρίξει μεγάλο βάρος του προγράμματος εξέλιξης στη μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα των 850 κ.εκ. που θα χρησιμοποιήσει στη νέα εποχή του MotoGP το 2027 και πλησιάζει η ώρα που θα τη δούμε να δοκιμάζεται και σε πραγματικές συνθήκες.

Πληροφορίες θέλουν την Ducati να προχωράει με γοργούς ρυθμούς την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας των 850 κυβικών του 2027, έχοντας αυτή τη στιγμή την καλύτερη μοτοσυκλέτα στην κορυφαία κατηγορία. Αυτό είναι που της δίνει τη δυνατότητα να ρίξει το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης στην μοτοσυκλέτα του 2027 με τον μικρότερης χωρητικότητας κινητήρα, ενώ οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα πρέπει, αν θέλουν να πετύχουν κάτι καλύτερο την ερχόμενη σεζόν, να προσπαθήσουν πιο σκληρά με το πρόγραμμα εξέλιξης της δικής τους πρωτότυπης των 1000 κ.εκ. για το 2026.

Η Desmosedici GP27 αναμένεται να κάνει  την εμφάνισή της τους επόμενους μήνες και συγκεκριμένα αυτό πιθανότατα θα γίνει τον ερχόμενο Απρίλη με τον Michele Pirro να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο βάρος της εξέλιξης της μοτοσυκλέτας σε πραγματικές συνθήκες.

Τα εργοστάσια από την σεζόν του 2026 θα μπορούν να κάνουν δοκιμές με τις νέες μοτοσυκλέτες των 850 κυβικών, κάτι που απαγορευόταν τη φετινή χρονιά με τα προγράμματα προσομοίωσης να είναι εκείνα που φρόντιζαν για την εξέλιξή της μέχρι τώρα. Μετά τον Pirro θα ακολουθήσει στις δοκιμές και ο Nicolo Bulega, παράλληλα με τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, όπου βάσει και της φετινής του εικόνας είναι το φαβορί για τον τίτλο του 2026.

Ο Bulega αναμένεται να είναι εκείνος που θα κάνει το τελικό “ραφινάρισμα” με την αρχή να γίνεται τον ερχόμενο Ιούνιο και συγκεκριμένα αμέσως μετά το Grand Prix στο Mugello, που θα διεξαχθεί από τις 29 έως τις 31 Μαΐου. Ο εργοστασιακός αναβάτης της Ducati στο WSBK αναμένεται να κάνει μάλιστα και εμφανίσεις στους αγώνες του MotoGP το 2027 με τη Desmosedici των 850 κ.εκ., βάσει όσων έχουν συμφωνηθεί με το ιταλικό εργοστάσιο που θέλει να τον κρατήσεις στις τάξεις του και αυτοί οι αγώνες θα είναι τουλάχιστον τρεις.