Fabio Quartararo - Γίνεται μάνατζερ του εαυτού του

Χωρίζουν οι δρόμοι του με τον Eric Mahe
Quartararo splits with manager
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/6/2023

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 στο MotoGP Fabio Quartararo ανακοίνωσε τη διακοπή της συνεργασίας με τον επί χρόνια μάνατζερ του Eric Mahe. Πλέον ο Γάλλος θα αναλάβει χρέη μάνατζερ για τις δραστηριότητες του εντός και εκτός πίστας, ιδρύοντας την εταιρεία FQ20.

Ο μάνατζερ Eric Mahe, βρίσκεται στο πλευρό του "El Diablo" εδώ και 7 χρόνια, από τα πρώτα βήματα του Ισπανού στην κατηγορία Moto3, ωστόσο μια ανακοίνωση του Quartararo ήρθε να τερματίσει τη μεταξύ τους συνεργασία. O Ισπανός αναβάτης της εργοστασιακής Yamaha στο MotoGP, με τη δημιουργία της δικής του εταιρείας μάνατζμεντ FQ20, θα αναλάβει από εδώ και στο εξής τα όσα σχετίζονται με τα οικονομικά και εμπορικά συμφέροντα του.

Ο Quartararo δήλωσε: "Μετά από περισσότερα από 7 χρόνια, η συνεργασία μας φτάνει στο τέλος της. Ήταν μια σπουδαία περίοδος που περάσαμε μαζί, ειδικά οι καλές στιγμές που περάσαμε, μεγαλώνοντας από το 2016 και τις δύσκολες στιγμές στη Moto3, μέχρι το MotoGP και τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλήματος το 2021. Η δουλειά του Eric Mahe ήταν πάντα πρώτης τάξεως όλα αυτά τα χρόνια, κάτι που δεν μας εμπόδισε να σπάμε και λίγη πλάκα. Εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον".

O Eric Mahe με τη σειρά του ανέφερε: "Τόσες πολλές καλές αναμνήσεις... Η περίοδος κατά την οποία ίσως απόλαυσα περισσότερο τη συνεργασία μου με τον Fabio ήταν το 2018-19. Η ωραία διαπραγμάτευση με τη Yamaha Petronas και η πρώτη σεζόν του MotoGP που τον καθιέρωσε ως έναν από τους καλύτερους αναβάτες στον κόσμο. Εύχομαι όλες τις επιτυχίες που του αξίζουν για το μέλλον".

Ετικέτες

MotoGP: Ο Cal Crutchlow εξηγεί γιατί ο Marc Marquez είναι ασυναγώνιστος

Σε μια χρονιά που στέφθηκε πρωταθλητής χωρίς να συμμετάσχει στους τελευταίους τέσσερις γύρους
Cal Crutchlow
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Ο Marc Marquez μπαίνει στο 2026 ως εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια, αποδεικνύοντας ότι το ρίσκο της αποχώρησης από τη Honda όχι μόνο απέδωσε, αλλά τον επανέφερε στην κορυφή.

Ο Ισπανός αναβάτης έχει πλέον μπροστά του τη μεγάλη ευκαιρία να ξεπεράσει τον Valentino Rossi στη καφενειακή συζήτηση για τον κορυφαίο όλων των εποχών, εφόσον η Ducati GP26 αποδειχθεί ικανή να συνεχίσει την κυριαρχία του εργοστασίου από το Borgo Panigale.

Πριν από οτιδήποτε άλλο, όμως, ο Marquez πρέπει να διασφαλίσει ότι έχει αναρρώσει πλήρως από τον σοβαρό τραυματισμό του στο φινάλε της σεζόν 2025, μετά το ατύχημα στο Grand Prix της Ινδονησίας, όπου υπέστη βαριά ζημιά στην κλείδα. Μόνο τότε θα μπορέσει να επιστρέψει με ασφάλεια και να επιβάλει ξανά την κυριαρχία του απέναντι στους αντιπάλους του.

Η απόφαση να αφήσει τη Honda το 2023 και να μετακομίσει στη δορυφορική Ducati της Gresini ήταν ένα στοίχημα με τον εαυτό του. Ένα στοίχημα που, όπως αποδείχθηκε, κερδήθηκε και με το παραπάνω. Παρ’ όλα αυτά, ο ίδιος παραδέχθηκε ότι θα ήταν ψυχολογικά δύσκολο να βιώσει μια παρόμοια διαδικασία αποκατάστασης με εκείνη της Jerez το 2020, αυτή τη φορά όμως στα 32 του χρόνια.

Ο Cal Crutchlow αποκαλύπτει γιατί ο Marquez είναι "φρικιό" πάνω στη μοτοσυκλέτα

Στο νέο βιβλίο του Mat Oxley, "Marc The Magnificent", ο πρώην αναβάτης και αντίπαλος του Marquez, Cal Crutchlow, περιγράφει με τον πιο ωμό τρόπο αυτό που πολλοί στο paddock σκέφτονται εδώ και χρόνια.

"Ο κόσμος δεν έχει ιδέα πόσο ξεχωριστός είναι ο Marc, είναι ένα φρικιό της φύσης", δήλωσε χαρακτηριστικά. "Δεν έχω σώσει ποτέ μοτοσυκλέτα στις 62 μοίρες κλίσης, 15 φορές σε ένα Σαββατοκύριακο! Αυτό δεν συμβαίνει με κανέναν άλλον".

Marc Marquez save

Ο Crutchlow συνεχίζει εξηγώντας ότι η ιδιαιτερότητα του Marquez δεν περιορίζεται μόνο στις εντυπωσιακές αποφυγές πτώσεων, "Είναι αυτός ο τύπος που μπορεί να φέρνει αποτελέσματα κάθε εβδομάδα, οδηγώντας μια μοτοσυκλέτα που είναι διαβόητα από τις πιο δύσκολες στο grid. Ο Marc είναι 100% ταλέντο, αλλά έχει και αυτή τη σκυλίσια αποφασιστικότητα να σφίγγει τα δόντια και να συνεχίζει. Ο παράγοντας Marquez είναι πραγματικά κάτι το πολύ ξεχωριστό".

Η κατάκτηση του τίτλου το 2025 επιβεβαίωσε ότι η αποχώρησή του από τη Honda ήταν η σωστή επιλογή. Και το πιο ανησυχητικό για τους αντιπάλους του είναι ότι ο Marquez δείχνει να έχει ακόμη πολλά να δώσει.

Μπαίνοντας στη νέα σεζόν, ο Marquez γνωρίζει πλέον τη Ducati, το περιβάλλον της ομάδας και τους ανθρώπους γύρω του πολύ καλύτερα. Αυτή η εξοικείωση μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική στην επιστροφή του από τον τραυματισμό.

Ωστόσο, θα βρεθεί πάνω σε μια μοτοσυκλέτα στην εξέλιξη της οποίας δεν είχε ουσιαστικό λόγο, αφού απουσίασε από τις δοκιμές στη Βαλένθια μετά το πέρας της σεζόν. Την ίδια στιγμή, ο Francesco Bagnaia δεν πρόκειται να τον υποτιμήσει ξανά. Με μια GP26 που ενδέχεται να του ταιριάζει περισσότερο, ο Ιταλός θα αποτελέσει σοβαρή απειλή.

Το ίδιο ισχύει και για ολόκληρο το grid. Όλοι πλέον γνωρίζουν τι μπορεί να κάνει ο Marc Marquez με κόκκινα, αλλά και πού βρίσκονται τα όριά του. Το ερώτημα είναι αν αυτά τα όρια έχουν πράγματι φανεί ή αν, όπως υπαινίσσεται ο Crutchlow, μιλάμε για έναν αναβάτη που εξακολουθεί να αψηφά τους νόμους της λογικής πάνω σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP.