Gresini Racing 2025 - Alex Marquez και Fermin Aldeguer με Ducati GP-24
Η ομάδα της Nadia Padovani για τη σεζόν MotoGP 2025
Από τον
Κώστα Γκαζή
20/1/2025
Η Gresini Racing παρουσίασε την ομάδα της για το MotoGP 2025, με τον Alex Marquez να παραμένει στη θέση του για τρίτη σεζόν, ενώ δίπλα του θα αγωνίζεται ο rookie της κατηγορίας, Fermin Aldeguer. Η ομάδα θα συμμετέχει με το περυσινό Ducati GP-24.
Οι χρωματικοί συνδυασμοί σε μοτοσυκλέτες και φόρμες αναβατών είναι παρόμοιος με πέρυσι, όπου το κύριο παστέλ γαλάζιο χρώμα παραμένει το ίδιο με το 2024, με λιγότερες κόκκινες και περισσότερες κίτρινες λεπτομέρειες. Ιδιαίτερη λεπτομέρεια είναι το… χρωμιωμένο φινίρισμα στη μοτοσυκλέτα, κάτι που δεν θυμόμαστε να έχουμε δει ξανά στο MotoGP.
Μπορεί η Gresini να έχασε το μεγάλο της αστέρι, με τον Marc Marquez να αγωνίζεται με την εργοστασιακή Ducati για το 2025, όμως η όρεξη για διακρίσεις σίγουρα δεν χάθηκε από την ομάδα της Padovani, μια ομάδα που θυμίζει οικογένεια στη δομή και στο δέσιμο, και στο τιμόνι των GP-24 θα δούμε τον πάντα γρήγορο Alex Marquez -που σε κάποια δοκιμαστικά αλλά και αγώνες το 2024 ήταν ταχύτερος από τον Marc-, και τον νεοεισερχόμενο Aldegeuer.
Στόχος της ομάδας είναι ο Alex να παλεύει για την πρώτη πεντάδα σε κάθε αγώνα, και για τον Fermin να προσαρμοστεί όσο το δυνατόν ταχύτερα ώστε να μπορέσει να αναδείξει το ταλέντο που του χάρισε τον τίτλο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Stock600 το 2020, τον τίτλο στο FIM CEV Moto2 το 2021, και μια 3η και μια 5η θέση στο Παγκόσμιο Moto2 τα έτη 2023 και 2024. Και φυσικά αυτό να γίνει για τον 19χρονο Ισπανό με όσο το δυνατόν λιγότερες πτώσεις.
MotoGP: Ο Cal Crutchlow εξηγεί γιατί ο Marc Marquez είναι ασυναγώνιστος
Σε μια χρονιά που στέφθηκε πρωταθλητής χωρίς να συμμετάσχει στους τελευταίους τέσσερις γύρους
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
24/12/2025
Ο Marc Marquez μπαίνει στο 2026 ως εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια, αποδεικνύοντας ότι το ρίσκο της αποχώρησης από τη Honda όχι μόνο απέδωσε, αλλά τον επανέφερε στην κορυφή.
Ο Ισπανός αναβάτης έχει πλέον μπροστά του τη μεγάλη ευκαιρία να ξεπεράσει τον Valentino Rossi στη καφενειακή συζήτηση για τον κορυφαίο όλων των εποχών, εφόσον η Ducati GP26 αποδειχθεί ικανή να συνεχίσει την κυριαρχία του εργοστασίου από το Borgo Panigale.
Πριν από οτιδήποτε άλλο, όμως, ο Marquez πρέπει να διασφαλίσει ότι έχει αναρρώσει πλήρως από τον σοβαρό τραυματισμό του στο φινάλε της σεζόν 2025, μετά το ατύχημα στο Grand Prix της Ινδονησίας, όπου υπέστη βαριά ζημιά στην κλείδα. Μόνο τότε θα μπορέσει να επιστρέψει με ασφάλεια και να επιβάλει ξανά την κυριαρχία του απέναντι στους αντιπάλους του.
Η απόφαση να αφήσει τη Honda το 2023 και να μετακομίσει στη δορυφορική Ducati της Gresini ήταν ένα στοίχημα με τον εαυτό του. Ένα στοίχημα που, όπως αποδείχθηκε, κερδήθηκε και με το παραπάνω. Παρ’ όλα αυτά, ο ίδιος παραδέχθηκε ότι θα ήταν ψυχολογικά δύσκολο να βιώσει μια παρόμοια διαδικασία αποκατάστασης με εκείνη της Jerez το 2020, αυτή τη φορά όμως στα 32 του χρόνια.
Ο Cal Crutchlow αποκαλύπτει γιατί ο Marquez είναι "φρικιό" πάνω στη μοτοσυκλέτα
Στο νέο βιβλίο του Mat Oxley, "Marc The Magnificent", ο πρώην αναβάτης και αντίπαλος του Marquez, Cal Crutchlow, περιγράφει με τον πιο ωμό τρόπο αυτό που πολλοί στο paddock σκέφτονται εδώ και χρόνια.
"Ο κόσμος δεν έχει ιδέα πόσο ξεχωριστός είναι ο Marc, είναι ένα φρικιό της φύσης", δήλωσε χαρακτηριστικά. "Δεν έχω σώσει ποτέ μοτοσυκλέτα στις 62 μοίρες κλίσης, 15 φορές σε ένα Σαββατοκύριακο! Αυτό δεν συμβαίνει με κανέναν άλλον".
Ο Crutchlow συνεχίζει εξηγώντας ότι η ιδιαιτερότητα του Marquez δεν περιορίζεται μόνο στις εντυπωσιακές αποφυγές πτώσεων, "Είναι αυτός ο τύπος που μπορεί να φέρνει αποτελέσματα κάθε εβδομάδα, οδηγώντας μια μοτοσυκλέτα που είναι διαβόητα από τις πιο δύσκολες στο grid. Ο Marc είναι 100% ταλέντο, αλλά έχει και αυτή τη σκυλίσια αποφασιστικότητα να σφίγγει τα δόντια και να συνεχίζει. Ο παράγοντας Marquez είναι πραγματικά κάτι το πολύ ξεχωριστό".
Η κατάκτηση του τίτλου το 2025 επιβεβαίωσε ότι η αποχώρησή του από τη Honda ήταν η σωστή επιλογή. Και το πιο ανησυχητικό για τους αντιπάλους του είναι ότι ο Marquez δείχνει να έχει ακόμη πολλά να δώσει.
Μπαίνοντας στη νέα σεζόν, ο Marquez γνωρίζει πλέον τη Ducati, το περιβάλλον της ομάδας και τους ανθρώπους γύρω του πολύ καλύτερα. Αυτή η εξοικείωση μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική στην επιστροφή του από τον τραυματισμό.
Ωστόσο, θα βρεθεί πάνω σε μια μοτοσυκλέτα στην εξέλιξη της οποίας δεν είχε ουσιαστικό λόγο, αφού απουσίασε από τις δοκιμές στη Βαλένθια μετά το πέρας της σεζόν. Την ίδια στιγμή, ο Francesco Bagnaia δεν πρόκειται να τον υποτιμήσει ξανά. Με μια GP26 που ενδέχεται να του ταιριάζει περισσότερο, ο Ιταλός θα αποτελέσει σοβαρή απειλή.
Το ίδιο ισχύει και για ολόκληρο το grid. Όλοι πλέον γνωρίζουν τι μπορεί να κάνει ο Marc Marquez με κόκκινα, αλλά και πού βρίσκονται τα όριά του. Το ερώτημα είναι αν αυτά τα όρια έχουν πράγματι φανεί ή αν, όπως υπαινίσσεται ο Crutchlow, μιλάμε για έναν αναβάτη που εξακολουθεί να αψηφά τους νόμους της λογικής πάνω σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP.