Η BS Battery στα MotoGP

Με τους Johan Zarco και Fabio Quartararo
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/2/2019

Η επεκτατική πολιτική της BS Battery γίνεται όλο και πιο επιθετική, με την εισαγωγή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα των MotoGP ως χορηγός σε δύο απ’ τους κορυφαίους αναβάτες της κατηγορίας. Ο Johan Zarco της Red Bull KTM και ο Fabio Quartararo της Petronas SRT Yamaha θα αγωνιστούν με την υποστήριξή της για το φετινό πρωτάθλημα. Το λογότυπο της BS Battery θα βρίσκεται πάνω στα κράνη των δύο αναβατών. Η Bike Alert που είναι αντιπρόσωπος της εταιρείας στην Ελλάδα εξέδωσε το Δελτίο Τύπου που ακολουθεί εκφράζοντας τις ευχές της στους αναβάτες για μια πορεία γεμάτη επιτυχίες.

Δελτίο Τύπου

Μετά την όλο και αυξανόμενη εμπορική παρουσία του brand της BS Battery, όχι μόνο στην Ελληνική αγορά, αλλά  και στην Ευρωπαϊκή αντίστοιχα, η Bike Alert είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι οι top class αναβάτες του Moto GP, Johan Zarco (Red Bull - KTM) και Fabio Quartararo (Petronas SRT - Yamaha), θα αγωνιστούν με την υποστήριξη της BS Battery για τη σεζόν του 2019.
Το λογότυπο της BS Battery θα κοσμεί τα κράνη και των δύο αναβατών, στην προσπάθειά τους για την κατάκτηση της επιτυχίας, σε μια ακόμη συναρπαστική σεζόν του Moto GP. Τους ευχόμαστε καλή τύχη.
Με αυτήν την υψηλού επιπέδου συνεργασία, αποσκοπούμε στην δημιουργία ισχυρής αναγνωρισημότητας του brand της BS Battery και ειδικότερα της ποιοτικής και σωστά τοποθετημένης τιμολογιακά, γκάμας SLA.
Η BS ήταν ένας από τους πρώτους παραγωγούς που εστίασε και διέθεσε το σύνολο των πόρων της στη νέα γενιά των εργοστασιακά φορτισμένων μπαταριών. Σε συνδυασμό με την πρόσφατη επιβολή του αυστηρού νομικού πλαισίου για την προμήθεια, παροχή  και διαχείριση του θειικού οξέος (ηλεκτρολύτης), αποτελεί την λύση στο συγκεκριμένο πρόβλημα, αφού οι μπαταρίες SLA είναι σφραγισμένες, χωρίς διαρροές, και έτοιμες για χρήση!
Είμαστε πεπεισμένοι ότι το μέλλον επιφυλάσσει συναρπαστικές στιγμές για την BS Battery.

 

Ετικέτες

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.