Η επίσημη παρουσίαση της Repsol Honda για το 2020!

Έτοιμοι οι αναβάτες για νέες προκλήσεις!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

4/2/2020

Η παρουσίαση της εργοστασιακής ομάδας της Honda πραγματοποιήθηκε στην Jakarta της Ινδονησίας, καθώς η χώρα αποτελεί μια απ’ τις πιο σημαντικές αγορές για την Big-H, όπως τόνισε ο Διευθυντής του HRC, Tetsuhiro Kuwata. Πριν παρουσιαστούν οι αναβάτες και οι RC213V με τα νέα τους χρώματα, η Honda είχε δημιουργήσει ένα video αφιερωμένο στις επιτυχίες της περσινής σεζόν. Το 2019, ο Marc Marquez κατάφερε όχι μόνο να στεφθεί πρωταθλητής για έκτη φορά στα MotoGP αλλά και να προσφέρει στην Honda τον τίτλο των κατασκευαστών και της ομάδας, με τον Lorenzo να συνεισφέρει μόλις τρεις βαθμούς σε αυτό το επίτευγμα…

Ο κ. Kuwata, με την χαρακτηριστική προφορά που έχουν οι Ιάπωνες όταν μιλούν αγγλικά, σχολίασε και την ανάρρωση του Marquez, που ξεκίνησε το χειμώνα μετά το χειρουργείο του στο δεξί ώμο, ενώ έδωσε ιδιαίτερη βαρύτητα στην έλευση του αδερφού του, Alex Marquez, στην ομάδα. Η τελευταία φορά που η Honda αποφάσισε να φέρει να έναν rookie στην εργοστασιακή της ομάδα ήταν το 2013, με τον ερχομό του Marc Marquez. “Έχουμε συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Alex, το 2014 όταν συμμετείχε στη Moto3, και τότε είχε κερδίσει το πρωτάθλημα”, είπε ο κ. Kuwata. “Η πρόκληση αυτή τη φορά είναι μεγαλύτερη, διότι ο Alex χρειάζεται περισσότερο χρόνο στο να προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα, στα δεδομένα της κατηγορίας και να γνωρίσει την ομάδα. Οι μηχανικοί μας στην Ιαπωνία και οι υπόλοιποι συνεργάτες μας έχουν δουλέψει σκληρά στο να προσφέρουν όλα τα απαραίτητα εφόδια στους αναβάτες μας.”

Έπειτα, ακολούθησε η παρουσίαση των επίσημων χρωμάτων, με τον Marc να είναι αρκετά χαλαρός και καθόλου αγχωμένος, συγκριτικά με τον αδερφό του, την ώρα που εμφανίστηκαν. Ωστόσο, σαν σωστός μεγάλος αδερφός, ο Marc ξεκίνησε να μιλά στον αδερφό του προσπαθώντας να τον χαλαρώσει. Μετά τις φωτογραφίες, ακολούθησαν και οι ερωτήσεις στους αναβάτες. Για το πώς αισθάνεται που ξαναβρίσκεται στην Ινδονησία και στην παρουσίαση της ομάδας ο Marc Marquez είπε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και πιστεύω πως η παρουσίαση της ομάδας στη Jakarta είναι πολύ σημαντική, καθώς στην Ινδονησία υπάρχουν πολλοί φίλαθλοι που μας υποστηρίζουν.” Σχετικά με το πώς θα αντιμετωπίσει τον αυξημένο ανταγωνισμό φέτος ανέφερε: “Όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος θα είναι μια πολύ δύσκολη σεζόν. Οι ανταγωνιστές μας θα προσπαθήσουν να βελτιωθούν και να μας κερδίσουν. Ωστόσο, δουλεύουμε πυρετωδώς ώστε να εξελιχθούμε για να κερδίσουμε και πάλι το πρωτάθλημα. Το 2019 ήταν μια πολύ καλή σεζόν και φέτος θα προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας και να ανεβούμε επίπεδο!”

Από την άλλη, οι ερωτήσεις στο μικρό αδερφό του Marc εστίαζαν περισσότερο στο πώς αισθάνεται που θα κάνει το ντεμπούτο του στα MotoGP με τα χρώματα του HRC. “Το να έρχομαι απ’ τη Moto2 κατευθείαν στην εργοστασιακή ομάδα της Honda είναι μεγάλη τιμή για μένα και ευχαρίστηση. Θα βάλω τα δυνατά μου να προσφέρω το καλύτερο στην ομάδα,” είπε ο Alex Marquez. Στόχος του για το 2020 φυσικά είναι να στεφθεί Rookie of the Year, ωστόσο επικεντρώνεται στο να αποκτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία πριν τον αγώνα στο Qatar. Από εκεί και έπειτα προσβλέπει στο να βελτιώνεται καθημερινά και να είναι πιο ανταγωνιστικός μέσα στην πίστα.

Ετικέτες

CFMOTO: Βρήκε αναβάτη εξέλιξης και ετοιμάζεται για WSBK

Ο Matteo Ferrari ο εκλεκτός της κινέζικης εταιρείας
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η CFMOTO θέλει να γίνει ο πρώτος κατασκευαστής από την Κίνα που θα συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Superbike και εργάζεται για την είσοδό της το 2027. Μάλιστα έχει προσλάβει και αναβάτη δοκιμών που έχει στεφθεί πρωταθλητής στην MotoE.

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από όταν είδαμε από κοντά την πρωτότυπη CFMOTO SR-RR V4 στην έκθεση EICMA και ο Κινέζος κατασκευαστής φαίνεται πως έχει μεγαλεπήβολα πλάνα, καλοβλέποντας το WSBK. Προς αυτή την κατεύθυνση είναι και η απόφαση της εταιρείας να προσλάβει αναβάτη εξέλιξης και αυτός φαίνεται ότι θα είναι ο Ιταλός Matteo Ferrari που έχει στεφθεί Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoE το 2019.

Ferrari

Ο Ιταλός συμμετείχε από την πρώτη χρονιά στο πρωτάθλημα ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που φέτος ήταν η τελευταία του σεζόν, ενώ παράλληλα έχει πραγματοποιήσει και κάποιες εμφανίσεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, στην Moto2 αλλά και στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Το 2026, ο 28χρονος θα οδηγήσει για την Ducati Team WRP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport κάτι αντιφατικό αν είναι να κάνει και τον δοκιμαστή εξέλιξης για την κινέζικη εταιρεία.

Να υπενθυμίσουμε πως ήδη δύο ακόμη Κινέζοι κατασκευαστές συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, με την Kove στα 300άρια και την QJ Motor στην κατηγορία Supersport. Από την επόμενη σεζόν στην ίδια κατηγορία θα συμμετέχει και η ZXMoto, όμως η CFMOTO θέλει να γίνει η πρώτη Κινέζικη κατασκευάστρια εταιρεία που θα συμμετέχει στην κορυφαία κατηγορία Superbike.

CFMOTO

Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η V4 μοτοσυκλέτα της CFMOTO που ανακοινώθηκε πως αποδίδει 210 ίππους με βάρος μικρότερο των 200 κιλών για την έκδοση δρόμου, αλλά και την επίσημη ανακοίνωση του Ferrari ως δοκιμαστή, ο οποίος δεν προέρχεται ομολογουμένως από το πάνω ράφι.