Jack Miller: "O Rins μου έκανε πλάκα στην Catalunya"

Παραστατικός ο Αυστραλός για τα Suzuki
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

28/6/2019

Ο Jack Miller, κατά την διάρκεια της συνέντευξης πριν τον αγώνα του Assen, περιέγραψε με έναν πολύ γλαφυρό τρόπο την διαφορά που είχαν σε ταχύτητα μέσα στη στροφή οι Ducati με τις Suzuki, στις δοκιμές που έκαναν στην Catalunya μετά το GP της Βαρκελώνης.
Ο αναβάτης της Pramac είπε ότι σε δύο εξόδους του από τα πιτς στην πίστα τον ακολούθησε ο Alex Rins (με τον οποίο είναι πολύ καλοί φίλοι) και του ήταν αδύνατο να κρατήσει τον Ισπανό αναβάτη μακριά του, ειδικά στην παρατεταμένη τέταρτη στροφή της πίστας, κάτι που φάνηκε να το διασκεδάζει ιδιαίτερα τον Rins. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: "Το μεγαλύτερο πρόβλημά μου κατά τις δοκιμές, ήταν να βρω μεγαλύτερη ταχύτητα στις στροφές. Ο Rins από την άλλη παραπονιόταν ότι είχε μπλέξει ανάμεσα στα Ducati και δεν μπορούσε να μας περάσει κατά την διάρκεια του αγώνα. Μετά, στις δοκιμές, βγήκα από τα πιτς κι είχα τον μπάσταρδο στην ουρά μου για δύο γύρους συνεχόμενα. Στον πρώτο γύρο άκουγα τον κινητήρα του στο ίδιο σημείο που με πέρασε στον αγώνα και που στη συνέχεια πέρασε και τον Petrucci: Στην στροφή 4."


"Κάθε φορά που πέρναγα από εκεί άκουγα την μοτοσυκλέτα του από την εσωτερική και απλώς περίμενα να με περάσει. Στον δεύτερο γύρο τελικά, το κωλόπαιδο με πέρασε την ώρα που ακουμπούσε τον αγκώνα στην άσφαλτο, ενώ είχε το άλλο του χέρι στον αέρα και μου έκανε χειρονομίες. Αυτό μου λέει ότι τα Suzuki είναι διαολεμένα αποτελεσματικά σ' αυτό το σημείο. Ό,τι κι αν δοκίμασα, πιο αργό φρενάρισμα, μικρότερη ταχύτητα εισόδου για να μείνω στην εσωτερική, δεν μπορούσα να στρίψω όπως αυτός. Ήταν εντυπωσιακός."
Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati δοκίμασε ένα τροποποιημένο πλαίσιο στην Catalunya, στο οποίο θα έχει πρόσβαση ο Miller στον αγώνα του Assen. Πάντως, σύμφωνα με τον Αυστραλό, το μεγαλύτερο πρόβλημα των Ducati είναι στις γρήγορες εναλλαγές των κλίσεων, για το οποίο όμως θεωρεί ότι κινούνται προς την σωστή κατεύθυνση για να βρεθεί η λύση.

 

Ετικέτες

Tiger Sport 800 Tour 2026 - Νέα έκδοση έτοιμη για ταξίδι 

Πλούσιος εξοπλισμός με στάνταρ, χούφτες, τριβάλιτσο, comfort σέλα κ.α. 
Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2025

Η Tiger Sport 800 Tour είναι η νέα έκδοση που παρουσίασε η Triumph για την sport touring μοτοσυκλέτα της, που δίνει περισσότερη έμφασή στο ταξίδι και την προστασία του αναβάτη.

Θα μπορούσε κανείς να τα προσθέσει όλα από τον κατάλογο μες τα επίσημα αξεσουάρ της Tiger Sport 800 όμως η Triumph το κάνει πιο εύκολο και οικονομικό για τον αναβάτη με την παρουσίαση της έκδοσης Tour.

Η Tiger Sport 800 Tour έρχεται να προσθέσει στον καλό στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης όλα τα απαραίτητα για δικάβαλο ταξίδι με πρώτο και καλύτερο το τριβάλιτσο που προσφέρει συνολικά 106 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Στάνταρ είναι επίσης οι χούφτες στο τιμόνι, όπως και τα θερμαινόμενα γκριπ, η σέλα Comfort (835 χλστ. απόσταση από το έδαφος) για αναβάτη και συνεπιβάτη αλλά και το κεντρικό σταντ.

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Μία ακόμη διαφορά με τη στάνταρ Tiger Sport 800 είναι τα δύο αποκλειστικά ματ χρώματα της έκδοσης, το μπλε-μαύρο Matt Cobalt και το κόκκινο-μαύρο Carnival Red, και τα δύο με χρυσά φιλέτα και λεπτομέρειες, ενώ τους χρωματικούς συνδυασμούς ακολουθεί και το τριβάλιτσο. Ο έξτρα εξοπλισμός -μαζί με το τριβάλιτσο- ανεβάζει το ανακοινώσιμο βάρος στα 232 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18,6 λίτρων - 214 η βασική έκδοση, την οποία εμείς είχαμε ζυγίσει 215,1 κιλά.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές με τον πολύ καλό σε απόδοση τρικύλινδρο κινητήρα των 798 κ.εκ. και 113,4 ίππων να παραμένει ως είχε, όπως και η μέγιστη ροπή των 8,56 kg.m που κάνει την εμφάνισή της στις 8.500 σ.α.λ. όμως το 90% αποδίδεται ήδη από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Ο έλεγχος των τροχών παραμένει στη Showa με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. να ρυθμίζεται ως προς τις αποσβέσεις του και το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου που γίνεται υδραυλικά και πανεύκολα. Οι διαδρομές και στα δύο άκρα βρίσκονται στα 150 χλστ. 

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στα φρένα με ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες δαγκάνες να συνεργάζονται με δίσκους 310 χλστ. και τον πίσω τροχό να φέρει μονοπίστονη δαγκάνα και δίσκο 255 χλστ.

Επιπλέον στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στον εξοπλισμό είναι το σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών ενώ από τη βασική έκδοση παραμένουν η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα,, το cruise control, το quickshifter δύο κατευθύνσεων αλλά και η συνδεσιμότητα του πίνακα πληροφοριών με κινητό για πλοήγηση στροφή-στροφή, διαχείριση μηνυμάτων και τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής.

Τη δοκιμή της Tiger Sport 800 μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος #669.