Jorge Martin - Πρωταθλητής MotoGP 2024 στο Sprint αυτού του Σαββάτου, αν…

Τι ακριβώς χρειάζεται ο Ισπανός για να πάρει τον τίτλο, στο πρώτο Match-Point του GP της Βαρκελώνης
Jorge Martin vs Pecco Bagnaia
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/11/2024

Η μάχη για τον τίτλο της μεγάλης κατηγορίας του MotoGP 2024 μεταξύ Martin και Bagnaia φτάνει στο τέλος της. Αυτό το Σαββατοκύριακο στο τελευταίο GP της σεζόν που θα διεξαχθεί στη Βαρκελώνη μετά την τραγωδία με τις πλημμύρες της Valencia, ο Ισπανός αναβάτης της Prima Pramac Racing και ο Ιταλός της Ducati Lenovo ετοιμάζονται για τον τελευταίο “χορό” της χρονιάς. Πάμε να δούμε τι χρειάζεται ο Martin για να στεφθεί Πρωταθλητής αυτό το Σάββατο στον αγώνα Sprint.

Πέμπτη σήμερα, με τους αναβάτες να έχουν την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου, λίγο πριν το τελευταίο GP της χρονιάς. Μιας χρονιάς στην οποία ξεχώρισαν με διαφορά οι Martin και Bagnaia, όμως παρόλα αυτά αμφότεροι οι αναβάτες είχαν αρκετές πτώσεις σε αγώνα, και κάποιες φορές έδειχναν να είναι ο χειρότερος εχθρός του εαυτού τους… Πέρυσι είχαμε ξανά μάχη των δυο τους, στην οποία τελικά επικράτησε ο Pecco. Φέτος όμως, στο παραπέντε, ο Jorge έχει το πάνω χέρι.

Αυτή τη στιγμή, ο Martin προηγείται του Bagnaia για 24 βαθμούς, και έχει τη δυνατότητα για το πρώτο Match-point του σαββατοκύριακου στον αγώνα Sprint σε δύο ημέρες.

Ας δούμε τι πρέπει να γίνει το Σάββατο 16/11 για να βγει ο αναβάτης με το #89 Πρωταθλητής.

  • Να νικήσει.
  • Να τερματίσει 2ος με τον Bagnaia πίσω του
  • Να τερματίσει 3ος με τον Bagnaia 5ο ή πιο πίσω
  • Να τερματίσει 4ος με τον Bagnaia 6ο ή πιο πίσω
  • Να τερματίσει 5ος με τον Bagnaia 7ο ή πιο πίσω
  • Να τερματίσει 6ος με τον Bagnaia 8ο ή πιο πίσω
  • Να τερματίσει 7ος με τον Bagnaia 9ο ή πιο πίσω
  • Να τερματίσει 8ος με τον Bagnaia να μην είναι στους βαθμούς

Σειρά τώρα έχουν τα δοκιμαστικά, μέχρι τον αγώνα Sprint του Σαββάτου, ενώ αν κάτι πάει πολύ στραβά (πχ. πτώση Jorge) το Σάββατο, ο τίτλος θα κριθεί την Κυριακή.

Ετικέτες

MotoGP – Fabio Quartararo: “Αυτό που συνέβη στην Αυστρία ήταν γελοίο, ένας εφιάλτης”

Δηλώσεις έκανε ο Γάλλος που είναι πολύ απογοητευμένος
fabio_quartararo
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/8/2025

Ο Fabio Quartararo τερμάτισε την προηγούμενη εβδομάδα στο Αυστριακό GP στην 15η θέση, παίρνοντας μόλις ένα βαθμό. Σε συνέντευξη που παραχώρησε ήταν ιδιαίτερα επικριτικός για την απόδοση της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του.

Παρά την έντονη απογοήτευση, ο Γάλλος προσπαθεί να φανεί αισιόδοξος και πιστεύει ότι ακόμα και από τα χειρότερα αποτελέσματα μπορεί να προκύψει κάτι θετικό για τους μηχανικούς, ειδικά για το μελλοντικό πρόγραμμα ανάπτυξης του κινητήρα V4 της Yamaha.

Ο Quartararo τονίζει ξεκάθαρα πως χωρίς ικανό κινητήρα στο MotoGP δεν μπορείς να κάνεις προσπεράσεις και αυτή τη στιγμή ο ίδιος δεν είναι σε θέση να δώσει μάχες με τους αντιπάλους του.

Ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε: “Θέλω να το ξεχάσω, ειδικά εγώ πρέπει. Ελπίζω να μην το ξεχάσουν οι μηχανικοί, γιατί αυτό που συνέβη στην Αυστρία ήταν γελοίο, και οι τέσσερις οδηγοί ζητάμε εξηγήσεις. Παρ' όλα αυτά, θέλω να σκεφτώ θετικά, ότι το αποτέλεσμα στην Αυστρία ήταν και χρήσιμο για τους μηχανικούς μας. Δεν είναι τόσο το ότι ήμασταν τελευταίοι, αλλά ότι ο Ogura μας είχε 7 δευτερόλεπτα διαφορά ”.

Συνέχισε λέγοντας: “Θέλω να βελτιωθώ και να καταλάβω τι δεν πάει καλά. Μας λείπει ισχύς, και στην Αυστρία δεν καταφέραμε να τη χρησιμοποιήσουμε, έπρεπε να την μειώσουμε για να αποφύγουμε το γλιστρημα, και παρ' όλα αυτά το πρόβλημα εμφανίστηκε. Δεν ξέρουμε ακόμα πώς λειτουργεί αυτή η μοτοσυκλέτα. Η ελπίδα είναι ότι μέχρι το τέλος της σεζόν θα έχουμε περισσότερη σαφήνεια. Νομίζω ότι θα είναι ακόμα χειρότερα στο Balaton Park, αλλά ελπίζουμε να πετύχουμε ένα καλό αποτέλεσμα. Ειλικρινά, πάνω από όλα θα ήθελα να διασκεδάζω — γιατί το να μην διασκεδάζεις είναι το χειρότερο, και στην Αυστρία ήταν εφιάλτης”. Ο Quartararo ήταν η ταχύτερη Yamaha στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά στην Ουγγαρία και βρέθηκε μόλις στην 11η θέση.

Όσον αφορά τον νέο κινητήρα V4 που αναπτύσσει η Ιαπωνική εταιρεία, είπε πως θέλει να τον δοκιμάσει και πιστεύει πως αυτό θα έπρεπε ήδη να έχει γίνει. Συνέχισε λέγοντας πως τους λείπει η ισχύς, αλλά παράλληλα η μοτοσυκλέτα πρέπει να είναι ανταγωνιστική και κατά την διάρκεια του αγώνα.