Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία

Χωρίς ρεύμα και τηλέφωνο για πολλές ημέρες ο Αυστραλός
motomag Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

2/1/2024

Οι σφοδρές καταιγίδες που έπληξαν τα ανατολικά της Αυστραλίας κατά τη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων είχε ως αποτέλεσμα αρκετοί άνθρωποι να χάσουν τη ζωή τους αλλά και χιλιάδες ακόμη να χάσουν τις περιουσίες τους. Ένας από τους άτυχους ήταν και ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής του MotoGP, Casey Stoner που είδε το σπίτι του στην Αυστραλία να καταστρέφεται ολοκληρωτικά.

Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία

Η έντονη χαλαζόπτωση, οι καταρρακτώδεις βροχές και οι ισχυροί άνεμοι που επικρατούσαν στο Κουίνσλαντ όπου βρίσκεται το σπίτι του Stoner έφεραν κυριολεκτικά το χάος. Η φάρμα του Αυστραλού έπαθε ανυπολόγιστες ζημιές καθώς στις εικόνες που ανέβασε ο Stoner φαίνονται παντού συντρίμμια καθώς και φερτά υλικά τα οποία μετέφερε η βροχή και ο άνεμος. Ο Αυστραλός ταυτόχρονα δεν παρέλειψε να κάνει αναφορά για την έλλειψη βοήθειας από τον κρατικό μηχανισμό ενώ έκανε γνωστό πως αυτός και η οικογένεια του είναι ασφαλής.

Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία

O Casey Stoner ανέφερε για τις καταστροφές μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα που διατηρεί: “Πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν για τις καταστροφικές καιρικές συνθήκες που είχαμε μεταξύ της ημέρας των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Κάποιοι από εμάς που επηρεάστηκαν από αυτούς τους ανέμους έχουν επίσης επηρεαστεί από τις χειρότερες πλημμύρες που έχει δει αυτή η περιοχή. Δεν έχουμε δει ή ακούσει κανέναν από το συμβούλιο να προσφέρει βοήθεια σε οποιονδήποτε έχει πληγεί στην περιοχή μας, έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και ηλεκτρικό ρεύμα, και τα καλώδια του ρεύματος εξακολουθούν να βρίσκονται κατά μήκος του δρόμου. Ζητώ συγγνώμη που δεν απαντήσαμε σε όλους όσους μας έστειλαν μήνυμα, το εκτιμούμε πραγματικά.”

Καταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην ΑυστραλίαΚαταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην ΑυστραλίαΚαταστράφηκε το σπίτι του Casey Stoner από τις φονικές καταιγίδες στην Αυστραλία

 

Ετικέτες

MotoGP - Παγώνει η εξέλιξη κινητήρων από τις αρχές του 2025

​​​​​​​Εξαιρούνται οι κατασκευαστές με κακές επιδόσεις στο Πρωτάθλημα
MotoGP - Πάγωμα εξέλιξης κινητήρων
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/10/2024

Η Επιτροπή των GP της FIM ανακοίνωσε πάγωμα στην εξέλιξη κινητήρων του MotoGP για το τελευταίο έτος της εποχής των 1.000 κ.εκ. Από το 2026 οι κατασκευαστές που δεν επωφελούνται των παραχωρήσεων (concessions) που δικαιούνται όσα εργοστάσια έχουν κακές βαθμολογικές επιδόσεις, θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν τους κινητήρες που θα πιστοποιήσουν στον πρώτο γύρο του 2025, στο Buriram της Ταϊλάνδης.

Η παραπάνω απόφαση είχε διαρρεύσει εδώ στον ειδικό τύπο. Με τη χωρητικότητα των κινητήρων των MotoGP μοτοσυκλετών να μειώνεται στα 850 κ.εκ. με μέγιστη διάμετρο κυλίνδρου τα 75 mm από το 2027, τα εργοστάσια ήθελαν πάγωμα της εξέλιξης για το 2026, ώστε να μπορέσουν να εστιάσουν στις μοτοσυκλέτες του 27, και να μειώσουν το κόστος εξέλιξης δυο διαφορετικών μοτοσυκλετών την ίδια στιγμή.

Το πάγωμα στην εξέλιξη των κινητήρων αφορά στους κατασκευαστές που εντάσσονται στις κατηγορίες Α έως και C -με καλά βαθμολογικά αποτελέσματα στο Πρωτάθλημα. Οι κατασκευαστές στην κατηγορία D, που αφορά εργοστάσια που κατέχουν λιγότερο από το 35% των συνολικών διαθέσιμων βαθμών για το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, θα μπορούν να συνεχίσουν την εξέλιξη των κινητήρων τους (πχ. η Yamaha τον νέο V4 κινητήρα της M1) στις σεζόν του 2025 και 2026, εκτός αν συγκεντρώσουν περισσότερους βαθμούς που θα τους ανεβάσουν κατηγορία στην κλίμακα των παραχωρήσεων.

Άλλοι λόγοι για τον οποίο τα εργοστάσια θα μπορούν να προβούν σε αλλαγές στους κινητήρες των MotoGP μοτοσυκλετών τους είναι η έλλειψη συγκεκριμένων εξαρτημάτων, κάτι που θα πρέπει να αποδειχθεί, όπως είχε γίνει με τις βαλβίδες της Yamaha το 2020, ή προβλήματα αξιοπιστίας ή ασφάλειας. Στις παραπάνω περιπτώσεις οι κατασκευαστές θα πρέπει να αποδείξουν πως με τις αλλαγές δεν θα ωφεληθούν στην απόδοση των μοτοσυκλετών τους.

Το πάγωμα στην εξέλιξη φυσικά θα ωφελήσει τους κατασκευαστές που το 2025 θα βρεθούν με τους καλύτερους / πιο αποδοτικούς / πιο αξιόπιστους κινητήρες, καθώς θα πρέπει να αρκεστούν σε αυτούς για δύο συνεχόμενες σεζόν, χωρίς να μπορούν να τους αλλάξουν / βελτιώσουν.

Ετικέτες