Λάβρος ο Puig, έξω φρενών ο Pedrosa!

Οι εμπρηστικές δηλώσεις του team manager της Repsol Honda
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

18/12/2018

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ο Alberto Puig, ο Καταλανός team manager της Respol Honda Team, έδωσε μια μακροσκελή συνέντευξη στο ισπανικό μέσο "lavanguardia.com", όπου όχι απλώς μίλησε για όλους και για όλα αλλά ήταν και ιδιαίτερα καυστικός, ιδιαίτερα απέναντι στον αναβάτη που συνεργαζόντουσαν για πάρα πολλά χρόνια, τον Dani Pedrosa. Μάλιστα, ο Puig ήταν στενά συνδεδεμένος με την καριέρα του βραχύσωμου Ισπανού από την παιδική του κιόλας ηλικία, όπου τον ανέλαβε από την εποχή του Movistar Cup και τον καθοδήγησε μέχρι τους παγκόσμιους τίτλους στα 125 και 250 GP. Στα MotoGP, το δίδυμο Puig-Pedrosa δεν κατάφερε να φτάσει κάπου ψηλότερα από την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στο πρωτάθλημα το 2007, το 2010 και το 2012. Το 2013 οι δρόμοι τους χώρισαν, με την αποχώρηση του Puig, για να ξανασμίξουν υπό διαφορετικό καθεστώς, αφού ο Puig επέστρεψε ως team manager στην ομάδα της Respol Honda. Ο ίδιος μάλιστα έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να αποσπάσει την υπογραφή του Lorenzo για τα επόμενα δύο χρόνια, μιας και ο Pedrosa είχε αποφασίσει να φύγει από την ομάδα. Δημοσίως οι σχέσεις μεταξύ Honda και Pedrosa δείχνουν εξαιρετικές, όπως φάνηκε και στην Honda Thanks Day όπου του απονεμήθηκαν δύο από τις αγωνιστικές του μοτοσυκλέτες ως φόρος τιμής για την προσφορά του, αλλά στο παρασκήνιο τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Στην Honda προφανώς δεν άρεσε η απόφαση του Ισπανού να γίνει test rider της ΚΤΜ κι όχι δικός τους…
Ο Puig, λοιπόν, σ' αυτή τη συνέντευξη, ρωτήθηκε τι ήταν αυτό που έλειπε από τον Dani φέτος. Η απάντησή του ήταν πως την φετινή σεζόν βρήκε έναν διαφορετικό Pedrosa από αυτόν που θυμόταν, ενώ είπε ότι δεν γνωρίζει τι του είχε συμβεί από το 2013 που χώρισαν οι δρόμοι τους. Δεν στάθηκε όμως σε αυτά τα σχόλια, αλλά έγινε ακόμη πιο καυστικός, λέγοντας ότι "για να γίνει κάποιος πρωταθλητής στα MotoGP, θα πρέπει να κάνει κάποια πράγματα που ο Dani δεν έκανε. Στην ζωή κανείς δεν σου χαρίζει τίποτα. Υπάρχουν άλλοι που ήθελαν να νικήσουν περισσότερο απ' αυτόν".


Μια τέτοια δήλωση, δεν υπήχε περίπτωση να μην ξεσηκώσει αντιδράσεις και συζητήσεις, με τον Pedrosa να απαντά μέσα από το επίσημο προφίλ του στο Facebook, με ένα post στο οποίο ανέφερε ότι αμφισβητεί την απογοήτευση του Puig, αφού ο Pedrosa έδινε πάντοτε τον καλύτερο εαυτό του. Λέει επίσης ότι το βρίσκει παράξενο που ο πρώην μέντοράς του άλλαξε την άποψή του για τον ίδια μέσα σε ένα βράδυ και ελπίζει ότι κάποτε θα το ξεπεράσει. Στο ίδιο post συνεχίζει λέγοντας ότι θα το εκτιμούσε αν του τα έλεγε αυτά πρόσωπο με πρόσωπο όσο ήταν στην ίδια ομάδα κι όχι τώρα που έχει φύγει από αυτήν, καθώς υπήρχαν πολλές ευκαιρίες για να μιλήσουν μέσα στη χρονιά που πέρασε, ενώ κλείνει με την φράση ότι οι αρρωστημένες κατηγορίες δεν τον αγγίζουν κι ότι για όλα υπάρχει η κατάλληλη στιγμή. Σίγουρα, αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια υπόθεση που θα έχει αρκετές συνέχειες και όχι μόνο, καθώς ο Puig στην συνέντευξή του δεν παρέλειψε να αναφερθεί και σε άλλους αναβάτες, όπως ο Valentino Rossi. Όλοι θυμούνται το σκηνικό από τον αγώνα της Αργεντινής, όπου ο Marquez έριξε τον Ιταλό και μετά τον αγώνα πήγε μαζί με τον Puig στο box της Yamaha να ζητήσουν συγνώμη μπροστά στις κάμερες, μόνο και μόνο για να εισπράξουν την "πόρτα" από την ομάδα του Rossi. Όταν ρωτήθηκε για το συγκεκριμένο περιστατικό, ο Ισπανός manager είπε ότι εκτιμά τον Rossi, λόγω του ότι στην ηλικία που βρίσκεται συνεχίζει με το ίδιο πάθος κι επιθυμία για τίτλους, διαθέτει απίστευτο ταλέντο και ταχύτητα, ενώ δεν συμβιβάζεται με το γεγονός ότι δεν μπορεί να κερδίσει. Συμπλήρωσε όμως ότι δυσκολεύεται να δεχθεί ότι η εποχή του έχει παρέλθει. "Πολλές φορές", είπε, "είδα τον Marquez να κάνει άσχημες επιθέσεις στον Rossi. Ήταν όλα αγωνιστικά συμβάντα, όπως ονομάζονται. Σέβομαι τον Rossi, αλλά όλα στην ζωή έχουν την ώρα τους και είτε του αρέσει είτε όχι, αυτή τη στιγμή ο Marc είναι ο νούμερο ένα. Δεν τον νοιάζει τον Marquez η γνώμη που προσπαθεί να δημιουργήσει το περιβάλλον του Vale. Αντιθέτως, νιώθουμε την αδυναμία του μέσα από τις πράξεις του."
Σε ό,τι αφορά την συνύπαρξη του Lorenzo και του Marquez στην ίδια ομάδα, ο Puig είπε ότι "δεν θα υποκριθώ ότι οι δυο τους είναι ξαδέρφια". Θεωρεί ότι είναι δύο αναβάτες υψηλού επιπέδου, δύο πρωταθλητές, που θα συνυπάρχουν μέσα στο γκαράζ, αφού στις πίστες συνυπάρχουν ήδη.

Για το παρασκήνιο της μεταγραφής είπε ότι ήταν μια κίνηση προσέγγισης που έγινε κι από τις δύο πλευρές ταυτόχρονα, ενώ η άποψή του για τον Lorenzo έχει αλλάξει δραστικά τα τελευταία χρόνια, από την εποχή που τον είχε ως αντίπαλο ο Pedrosa στα 250GP. Πλέον τον θεωρεί πιο ώριμο και πιο συνειδητοποιημένο και τον συμπαθεί περισσότερο απ' ό,τι εκείνη την περίοδο. Όπως είπε, είναι πιο ευθύς ως χαρακτήρας και ειλικρινής κι αυτό είναι κάτι που του αρέσει.  Θεωρεί επίσης ότι ο αν ο Lorenzo εξοικειωθεί με την μοτοσυκλέτα της Honda θα πάει γρήγορα κι όταν ο Lorenzo πάει γρήγορα, στην πραγματικότητα πάει ΠΟΛΥ γρήγορα. Αυτό θεωρεί ότι θα κάνει καλό στον Marquez που για πρώτη φορά θα έχει σοβαρό ανταγωνιστή στην ομάδα (άλλη μια σπόντα για τον Pedrosa). Τέλος, είπε ότι στην ομάδα δεν θα προσπαθήσει να "σταματήσει τους δύο ταύρους", αλλά να τους κάνει να τρέξουν ακόμη περισσότερο, ενώ ποτέ η Honda δεν είχε πρωταγωνιστικούς και δευτερεύοντες ρόλους για τους αναβάτες της και δεν πρόκειται να το κάνει τώρα.
Μέσα στα πολλά ενδιαφέροντα που περιείχε η συνέντευξη του Puig, το σίγουρο είναι ότι θα υπάρξει αντίλογος και μάλιστα έντονος (όπως επιβεβαιώνει και η αντίδραση του Pedrosa), όχι μόνο από τον Ισπανό της ΚΤΜ –πλέον- αλλά και από τα άλλα μέτωπα που άνοιξε ο team manager της Repsol Honda, ενώ μένει να αποδειχθεί και στην πράξη η αισιοδοξία του για το καλό κλίμα που θα επικρατήσει στο γκαράζ της ομάδας την επερχόμενη σεζόν.

 

MotoGP, Le Mans Q2: Ducati 1-2 με Bagnaia πρώτο - Οι τέσσερεις πρώτοι στριμώχνονται σε 6,5 εκατοστά!

Τρίτος ο Bezzecchi, με απόλυτο ρεκόρ πίστας πέρασε ο Marc Marquez το Q1
motogp le mans q2
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/5/2026

Η Ducati σε κρίση, μας έλεγαν. Αν κάτι μας δίδαξαν οι κατατακτήριες δοκιμές του Le Mans είναι πως, στις στεγνές συνθήκες υπό τις οποίες έγιναν, υπάρχουν τουλάχιστον τρεις Ducati GP26 των Marc Marquez, Pecco Bagnaia και Fabio Di Giannantonio ικανές να διεκδικήσουν τη νίκη σήμερα το απόγευμα και αύριο το μεσημέρι.

Ο πρωταθλητής είναι δεδομένα σε μια δύσκολη περίοδο, για την οποία ο ίδιος δηλώνει πως δεν μπορεί να βρει σταθερότητα στην απόδοσή του αλλά, ακόμη κι αν χτες δεν κατάφερε να πλησιάσει καν στην προνομιούχο δεκάδα της Practice, πέταξε από το Q1 γράφοντας ιστορία.

Με τον Fabio Quartararo να έχει καπαρώσει μια άνετη πρώτη θέση από σχετικά νωρίς, ο Marc Marquez κατέγραψε τον ταχύτερο γύρο που έχει ποτέ επιτευχθεί στην ιστορία του Le Mans Bugatti Circuit περίπου δύο λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας. Το 1'29.288 ήταν τόσο απίθανο που ουδείς καν το πλησίασε στην τελική αναμέτρηση του Q2.

Το πρώτο μισό του Q2 ήταν σχετικά ήσυχο, χωρίς απρόοπτα και χωρίς κανείς να έχει δείξει τα χαρτιά του ακόμη. Πλησιάζοντας προς τα έξι λεπτά προ της λήξης τα αίματα άρχισαν να ανάβουν, καθώς ο Marco Bezzecchi μόλις έχει ανέβει πρώτος με τον Di Giannantonio δεύτερο και τον Jorge Martin από κοντά τρίτο, οι τρεις τους χωρισμένοι από εκατοστά του δευτερολέπτου. Ο Marc Marquez είναι κολλημένος έκτος και ο Bagnaia τελευταίος ακόμη.

Περίπου τέσσερα λεπτά πριν το τέλος ο Marc Marquez γράφει έναν πολύ γρήγορο γύρο και περνά πρώτος, ενώ την ίδια στιγμή ο Martin ανεβαίνει δεύτερος. Λίγο αργότερα ο Bagnaia σκαρφαλώνει πέμπτος, την ώρα ο Alex Marquez προσπάθησε να ακολουθήσει αυτόν τον ρυθμό αλλά είχε ένα ανώδυνο lowside.

Μπαίνοντας στο τελευταίο λεπτό είναι ο Marc Marquez πρώτος, ο Di Giannantonio δεύτερος και ο Bezzecchi τρίτος, αλλά πλησιάζοντας στα τελευταία 30 δευτερόλεπτα ο Bagnaia με έναν εκπληκτικό γύρo 1'29.634 παίρνει την πρωτιά.

Θα την κρατήσει ως το τέλος, καθώς το μόνο που άλλαξε ήταν η άνοδος του Marc Marquez στη δεύτερη θέση μπροστά από τον Bezzecchi.

motogp le mans q2

Ή έτσι νομίζαμε καθώς, ενόσω είχε βγει η καρό σημαία και πιστεύαμε πως διαβάζαμε την τελική σειρά εκκίνησης, ο Digia είχε καταφέρει να προλάβει έναν τελευταίο γύρο, στα τρία τέταρτα του οποίου ερχόταν με όλες τις επιμέρους μετρήσεις χρόνου κατακόκκινες! Εν τέλει η κλοπή της pole δεν έμενε να ολοκληρωθεί, καθώς ένα κακό τέταρτο κομμάτι της πίστας τον κράτησε στην ίδια θέση που είχε ως τότε, τέταρτος.

Ο πρώτος αγώνας του σαββατοκύριακου, Sprint Race, θα ξεκινήσει στις 16:00 ώρα Ελλάδας.

Η σειρά εκκίνησης διαμορφώνεται ως εξής:

#

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ

ΧΡΟΝΟΣ (sec)

1

Francesco Bagnaia

Ducati

1'29.634 

2

Marc Marquez

Ducati

1'29.646 

3

Marco Bezzecchi

Aprilia

1'29.657 

4

Fabio Di Giannantonio

Ducati

1'29.699 

5

Pedro Acosta

KTM

1'29.817 

6

Fabio Quartararo

Yamaha

1'29.831 

7

Joan Mir

Honda

1'29.837 

8

Jorge Martin

Aprilia

1'29.847 

9

Ai Ogura

Aprilia

1'29.888 

10

Alex Marquez

Ducati

1'29.931 

11

Johann Zarco

Honda

1'30.371 

12

Alex Rins

Yamaha

1'30.616 

13

Raul Fernandez

Aprilia

1'29.885 

14

Enea Bastianini

KTM

1'30.360 

15

Luca Marini

Honda

1'30.396 

16

Franco Morbidelli

Ducati

1'30.413 

17

Toprak Razgatlioglu

Yamaha

1'30.419 

18

Diogo Moreira

Honda

1'30.428 

19

Jack Miller

Yamaha

1'30.439 

20

Fermin Aldeguer

Ducati

1'30.769 

21

Brad Binder

KTM

1'30.825 

Ετικέτες