Marc Marquez: Μας λείπει η καλή αίσθηση στην αρχή του αγώνα

Bezzecchi και Aprilia αποδίδουν πολύ καλά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/3/2026

Ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής αποκάλυψε σε δηλώσεις που έκανε μετά το GP της Βραζιλίας, πως το μοναδικό πράγμα που λείπει από τη Ducati είναι η καλή αίσθηση στην αρχή του αγώνα.

Ο Marquez κέρδισε τον σύντομο αγώνα Sprint, όμως στον αγώνα της Κυριακής έμεινε από την αρχή πιο πίσω και πάλεψε για το βάθρο, χωρίς όμως να τα καταφέρει και αρκέστηκε στην 4η θέση. Ο Bezzecchi κέρδισε τον αγώνα και τερμάτισε με διαφορά 4 δευτερολέπτων από τον Marc, όμως η μισή διαφορά είχε επιτευχθεί ήδη από τους πρώτους 5 γύρους, όπως φαίνεται και στο διάγραμμα.

Marquez

Σε δηλώσεις του ο Ισπανός αναβάτης είπε: Χάνω τους πρώτους γύρους, μόνο αυτό. Είναι η αίσθηση, δεν αισθάνομαι καλά κι εκεί ακριβώς πρέπει να βελτιωθώ. Προσπάθησα να παραμείνω ψύχραιμος και να μην πιέσω υπερβολικά, για να μη φθείρω πολύ τα ελαστικά. Όταν βρέθηκα πίσω από τον Jorge και τον Fabio, δεν κατάφερα ποτέ να πλησιάσω αρκετά για να τους προσπεράσω άνετα, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στα χαρακτηριστικά της πίστας.

"Δεν απέχουμε πολύ από τους πρωτοπόρους και υπάρχουν μερικά σημεία στα οποία πρέπει να δουλέψουμε. Δυστυχώς, δεν είχα το ρυθμό για να μείνω μπροστά σήμερα, αλλά συνολικά ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο.”

Σχολιάζοντας την τέταρτη συνεχόμενη νίκη του Bezzecchi και της Aprilia, ο Marquez είπε: “Πάντα λαμβάνω υπόψη το σύνολο, τον αναβάτη και τη μοτοσυκλέτα. Δεν είναι μόνο ο αναβάτης, δεν είναι μόνο η μοτοσυκλέτα. Είναι και τα δύο μαζί, και αυτή τη στιγμή αποδίδουν πολύ καλά.

MotoGP, Mugello – Κανονικά στο FP1 ο Marc Marquez - Πέρασε ιατρικά, επανεξέταση αύριο

Ο πρωταθλητής θα δώσει το παρών αύριο, Παρασκευή 29/5, στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές FP1
mm93
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

28/5/2026

Η επιστροφή του Marc Marquez στην ενεργό δράση μετά τον τραυματισμό του στον αγώνα Sprint του Le Mans και το κάταγμα στο αριστερό πόδι επιβεβαιώθηκε πριν λίγη ώρα, καθώς ο Ισπανός πέρασε από τον ιατρικό έλεγχο του MotoGP και έχει πλέον το ελεύθερο να συμμετάσχει στο FP1.

Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως πως θα αγωνιστεί και το σαββατοκύριακο, καθώς τόσο οι γιατροί όσο και ο ίδιος διατηρούν τις επιφυλάξεις τους, αναμένοντας το πώς θα αντιδράσει το σώμα του μετά τις πρωινές δοκιμές της Παρασκευής.

Όταν, εξερχόμενος του ιατρικού κέντρου στο Mugello, ρωτήθηκε από δημοσιογράφους αν είναι έτοιμος να αγωνιστεί, ο Marquez απάντησε χαριτολογώντας, “σίγουρα είμαι έτοιμος να εξεταστώ,” γεγονός που αντανακλά την αβεβαιότητα που πιθανώς και ο ίδιος αισθάνεται για τον βαθμό ετοιμότητάς του.

Πλέον αναμένουμε την ολοκλήρωση του αυριανού FP1 (12:45-13:30 ώρα Ελλάδας), οπότε ο Marquez θα ξαναπεράσει από το ιατρικό κέντρο της πίστας για επανέλεγχο και, ελπίζουμε, την τελική έγκριση για τη συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Mugello.

Ετικέτες