Miller και Pramac Ducati;

Σε εξέλιξη οι διαπραγματεύσεις
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

5/7/2017

Οι πρόσφατες φήμες που κυκλοφορούν στο παρασκήνιο των MotoGP και αφορούν το 2018, κάνουν λόγο για την μεταπήδηση του Jack Miller στην ομάδα της Pramac Ducati για μια θέση πάνω στο Desmosedici GP, ως team mate του Danilo Petrucci.

Ο Αυστραλός αυτή τη στιγμή ανήκει στο δυναμικό της Marc VDS, ενώ έχει συμβόλαιο απευθείας με το HRC το οποίο λήγει στο τέλος της χρονιάς. Όπως φαίνεται το συμβόλαιο με το HRC δεν θα ανανεωθεί, αλλά πιέζουν τον Miller να παραμείνει στην ομάδα υπογράφοντας συμβόλαιο με την Marc VDS. Από την ομάδα αναφέρουν πως οι συζητήσεις με τον Miller συνεχίζονται, την ίδια ώρα που οι Aprilia και Suzuki εμφανίζονται ως πιθανές εναλλακτικές για τον νικητή του αγώνα στο Assen.

Ξαφνικά όμως προέκυψε ως φαβορί η ομάδα της Pramac. Όπως δήλωσε ένας εκπρόσωπος της Ducati, οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται σε εξέλιξη μεταξύ του Jack Miller και της Pramac, αλλά υπάρχουν κι άλλες ομάδες που ενδιαφέρονται γι' αυτόν.

Πάντως, την τελευταία φορά που ένας Αυστραλός υπέγραψε με την Ducati, τα πράγματα πήγαν πολύ καλά…

Αν υπάρξει αίσιο τέλος στις διαπραγματεύσεις, ο Miller, ο οποίος θα τρέξει και στον εξάωρο αγώνα αντοχής στην Suzuka, θα πάρει τη θέση του Scott Redding από την καινούργια χρονιά. Με τη σειρά του ο Βρετανός, ο οποίος έχει συμφωνία απευθείας με την Ducati, μπορεί να μεταπηδήσει σε κάποια άλλη δορυφορική ομάδα του εργοστασίου, όπως η Aspar ή η Avintia. Υπάρχει επίσης η περίπτωση ο Redding να επιστρέψει στην Marc VDS –σε μια μορφή… ανταλλαγής- για τρίτη φορά στην καριέρα του, για να οδηγήσει ένα από τα RCV της επόμενης χρονιάς, μαζί με τον Franco Morbidelli που έχει εξασφαλίσει ήδη την άνοδό του από την Moto2 στα MotoGP με την συγκεκριμένη ομάδα.

Ετικέτες

MotoGP: Ο Cal Crutchlow εξηγεί γιατί ο Marc Marquez είναι ασυναγώνιστος

Σε μια χρονιά που στέφθηκε πρωταθλητής χωρίς να συμμετάσχει στους τελευταίους τέσσερις γύρους
Cal Crutchlow
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/12/2025

Ο Marc Marquez μπαίνει στο 2026 ως εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής MotoGP για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια, αποδεικνύοντας ότι το ρίσκο της αποχώρησης από τη Honda όχι μόνο απέδωσε, αλλά τον επανέφερε στην κορυφή.

Ο Ισπανός αναβάτης έχει πλέον μπροστά του τη μεγάλη ευκαιρία να ξεπεράσει τον Valentino Rossi στη καφενειακή συζήτηση για τον κορυφαίο όλων των εποχών, εφόσον η Ducati GP26 αποδειχθεί ικανή να συνεχίσει την κυριαρχία του εργοστασίου από το Borgo Panigale.

Πριν από οτιδήποτε άλλο, όμως, ο Marquez πρέπει να διασφαλίσει ότι έχει αναρρώσει πλήρως από τον σοβαρό τραυματισμό του στο φινάλε της σεζόν 2025, μετά το ατύχημα στο Grand Prix της Ινδονησίας, όπου υπέστη βαριά ζημιά στην κλείδα. Μόνο τότε θα μπορέσει να επιστρέψει με ασφάλεια και να επιβάλει ξανά την κυριαρχία του απέναντι στους αντιπάλους του.

Η απόφαση να αφήσει τη Honda το 2023 και να μετακομίσει στη δορυφορική Ducati της Gresini ήταν ένα στοίχημα με τον εαυτό του. Ένα στοίχημα που, όπως αποδείχθηκε, κερδήθηκε και με το παραπάνω. Παρ’ όλα αυτά, ο ίδιος παραδέχθηκε ότι θα ήταν ψυχολογικά δύσκολο να βιώσει μια παρόμοια διαδικασία αποκατάστασης με εκείνη της Jerez το 2020, αυτή τη φορά όμως στα 32 του χρόνια.

Ο Cal Crutchlow αποκαλύπτει γιατί ο Marquez είναι "φρικιό" πάνω στη μοτοσυκλέτα

Στο νέο βιβλίο του Mat Oxley, "Marc The Magnificent", ο πρώην αναβάτης και αντίπαλος του Marquez, Cal Crutchlow, περιγράφει με τον πιο ωμό τρόπο αυτό που πολλοί στο paddock σκέφτονται εδώ και χρόνια.

"Ο κόσμος δεν έχει ιδέα πόσο ξεχωριστός είναι ο Marc, είναι ένα φρικιό της φύσης", δήλωσε χαρακτηριστικά. "Δεν έχω σώσει ποτέ μοτοσυκλέτα στις 62 μοίρες κλίσης, 15 φορές σε ένα Σαββατοκύριακο! Αυτό δεν συμβαίνει με κανέναν άλλον".

Marc Marquez save

Ο Crutchlow συνεχίζει εξηγώντας ότι η ιδιαιτερότητα του Marquez δεν περιορίζεται μόνο στις εντυπωσιακές αποφυγές πτώσεων, "Είναι αυτός ο τύπος που μπορεί να φέρνει αποτελέσματα κάθε εβδομάδα, οδηγώντας μια μοτοσυκλέτα που είναι διαβόητα από τις πιο δύσκολες στο grid. Ο Marc είναι 100% ταλέντο, αλλά έχει και αυτή τη σκυλίσια αποφασιστικότητα να σφίγγει τα δόντια και να συνεχίζει. Ο παράγοντας Marquez είναι πραγματικά κάτι το πολύ ξεχωριστό".

Η κατάκτηση του τίτλου το 2025 επιβεβαίωσε ότι η αποχώρησή του από τη Honda ήταν η σωστή επιλογή. Και το πιο ανησυχητικό για τους αντιπάλους του είναι ότι ο Marquez δείχνει να έχει ακόμη πολλά να δώσει.

Μπαίνοντας στη νέα σεζόν, ο Marquez γνωρίζει πλέον τη Ducati, το περιβάλλον της ομάδας και τους ανθρώπους γύρω του πολύ καλύτερα. Αυτή η εξοικείωση μπορεί να αποδειχθεί καθοριστική στην επιστροφή του από τον τραυματισμό.

Ωστόσο, θα βρεθεί πάνω σε μια μοτοσυκλέτα στην εξέλιξη της οποίας δεν είχε ουσιαστικό λόγο, αφού απουσίασε από τις δοκιμές στη Βαλένθια μετά το πέρας της σεζόν. Την ίδια στιγμή, ο Francesco Bagnaia δεν πρόκειται να τον υποτιμήσει ξανά. Με μια GP26 που ενδέχεται να του ταιριάζει περισσότερο, ο Ιταλός θα αποτελέσει σοβαρή απειλή.

Το ίδιο ισχύει και για ολόκληρο το grid. Όλοι πλέον γνωρίζουν τι μπορεί να κάνει ο Marc Marquez με κόκκινα, αλλά και πού βρίσκονται τα όριά του. Το ερώτημα είναι αν αυτά τα όρια έχουν πράγματι φανεί ή αν, όπως υπαινίσσεται ο Crutchlow, μιλάμε για έναν αναβάτη που εξακολουθεί να αψηφά τους νόμους της λογικής πάνω σε μια μοτοσυκλέτα MotoGP.