MOTO GP Μαλαισία: Νέα ώρα αγώνα!

Ο καιρός έφερε ανατροπές
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/11/2018

Αλλαγή στην ώρα εκκίνησης όλων των αγώνων έφερε ο άστατος καιρός που αυτή την στιγμή έχει εμποδίσει την συνέχιση των δοκιμαστικών για την κατάταξη κι έτσι δεν υπάρχει ακόμα κάποιο νεότερο για την κατάταξη. Ωστόσο η οργανωτική επιτροπή πήρε την απόφαση τώρα, αρκετά νωρίς είναι η αλήθεια, φέρνοντας όλο το πρόγραμμα νωρίτερα κι έπειτα συντομεύοντας τα κενά, ώστε οι αγώνες να γίνουν με την σειρά που είχαν, αλλά δύο ώρες νωρίτερα. Δύο είναι οι λόγοι αυτής της απόφασης. Να εκμεταλλευτούν ένα μικρό παράθυρο καλοκαιρίας, που ίσως να υπάρχει έως το μεσημέρι, πράγμα που δύσκολα μπορεί κανείς να μαντέψει από σήμερα στο τροπικό κλίμα της πίστας, κι έπειτα για να υπάρχει μεγάλο παράθυρο αναμονής, ώστε σε περίπτωση που βρέξει και υπάρχει κόκκινη σημαία, να μπορούν να καθυστερήσουν με την ελπίδα καλυτέρευσης. Βασικός στόχος να μην χαθεί δεύτερος αγώνας για φέτος, εξαιτίας της βροχής.

Σήμερα η βροχή βγήκε στην μέση της FP4 οδηγώντας σε πτώσεις καθώς μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και πριν προλάβουν οι κριτές να βγάλουν τις σημαίες, η κατάσταση μεταβλήθηκε από τελείως στεγνό σε τελείως βρεγμένο..

Αυτές λοιπόν είναι οι νέες ώρες εκκίνησης των αγώνων (ώρες Ελλάδας) και μένει να ολοκληρωθούν οι δοκιμές, καιρού επιτρέποντος, για να δούμε και την σειρά εκκίνησης..

 

Moto3™ αγώνας  – 04:00 (ώρα Ελλάδας)

Moto2™ αγώνας  – 05:20 (ώρα Ελλάδας)

MotoGP™ αγώνας – 07:00 (ώρα Ελλάδας)

 

 

Ετικέτες

Αποκαλύφθηκε η νέα Yamaha V4 MotoGP στο Brno! Dovizioso – Fernandez έκαναν δοκιμές!

Οι πρώτες φωτογραφίες της V4 εποχής της Yamaha!
Οι πρώτες φωτογραφίες της V4 εποχής της Yamaha!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/7/2025

Περιμέναμε υπομονετικά αρκετό καιρό, όχι για επιβεβαίωση αλλά για να δώσουμε εικόνα στην πληροφορία που ήταν ήδη γνωστή. Σήμερα αυτό έγινε εφικτό, έχουμε τις πρώτες φωτογραφίες μιας αρκετά προχωρημένης σε δοκιμές έκδοσης της νέας V4 μοτοσυκλέτας της Yamaha.

Μαζί με την Honda, βρέθηκαν για μία ιδιωτική δοκιμή στην πίστα της Τσεχίας στο πλαίσιο των ειδικών κανονισμών που ισχύουν για τις δοκιμές τους και έτσι εκεί ήταν και ο Luca Marini με την RC213V που οδηγεί για πρώτη φορά μετά την τρομακτική του πτώση και αυτό θα τον βοηθήσει να ετοιμαστεί και για τον αγώνα στο Sachsenring.

Όπως έχουμε πει στο παρελθόν υπάρχει ένας λογικός στόχος να προετοιμαστεί μία V4 σε αυτό τον κυβισμό και με αυτές τις προδιαγραφές ώστε να έχει η Yamaha αντίστοιχα δεδομένα με τις υπόλοιπες εταιρείες για την σεζόν του 2027, διαφορετικά θα βρεθεί και τότε ένα βήμα πίσω.

Η νέα μοτοσυκλέτα είναι σημαντικά στενότερη εμπρός συγκριτικά με την YZR-M1, πράγμα λογικό καθώς στενότερος είναι και ο V4 κινητήρας ως διάταξη και αντίστοιχα πρέπει να γίνουν και οι αλλαγές στα αεροδυναμικά.

Οι πρώτες φωτογραφίες της V4 εποχής της Yamaha!

Ειδικά πίσω αυτά ξεχωρίζουν στην πρωτότυπη αγωνιστική και χρειάζονται πολλές αλλαγές ακόμη.

Για αυτό και δεν έχει ιδιαίτερη σημασία που η νέα V4 ήταν σημαντικά πιο αργή από τις M1 που επίσης βρέθηκαν στο Brno και έγραψαν χρόνους τις ίδιες ημέρες στις ίδιες συνθήκες. Το σημαντικό ήταν πως οι δοκιμές αυτές έδειξαν πως η Yamaha είναι σε ένα σωστό δρόμο και τα βήματα που έχει κάνει έως εδώ στην V4 εποχή, είναι σωστά και μπορεί να στηριχθεί επάνω τους για την επόμενη εποχή των MotoGP.

Οι εικόνες που σήμερα βλέπουμε, φανερώνουν πως η Yamaha έχει κάνει τις επενδύσεις που πρέπει και βρίσκεται στο σωστό μονοπάτι για να είναι πιο ανταγωνιστική την μεθεπόμενη σεζόν. Μαζί με την επένδυση στον Toprak, που ταυτόχρονα είναι και στοίχημα, προετοιμάζεται από τώρα για το 2027 καθώς αυτές οι κινήσεις έρχονται το 2026 αλλά μόνο ως προετοιμασία, σε ένα επίσης σωστό πλάνο που είναι ικανό να δημιουργήσει τις ευκαιρίες που χρειάζονται!