MotoGP 2023: Έτσι θα γίνονται οι αγώνες φέτος

Η επίσημες ανακοινώσεις για το αγωνιστικό τριήμερο
2023
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

1/2/2023

Όπως ξέρουμε ήδη, το 2023 οι αναβάτες των MotoGP θα τρέχουν δύο αγώνες σε κάθε πίστα, αφού το Σάββατο μετά τα χρονομετρημένα Q1 και Q2 θα γίνεται αγώνας Sprint. Τώρα η Dorna με επίσημη ανακοίνωσή της, διευκρινίζει τις λεπτομέρειες του αγωνιστικού προγράμματος για κάθε τριήμερο.

Σύμφωνα με αυτή την ανακοίνωση, την Παρασκευή θα υπάρχουν όπως και πριν δύο περίοδοι ελεύθερων δοκιμαστικών, με την πρώτη (10:45  τοπική ώρα) να έχει διάρκεια 45 λεπτών και την δεύτερη (15:00 τοπική ώρα)  να φτάνει πλέον τα 60 λεπτά.  

 

Στο Σάββατο έχουμε τις μεγαλύτερες αλλαγές, καθώς στις 15:00 τοπική ώρα θα γίνεται ο αγώνας Sprint, του οποίου η απονομή θα γίνεται σε διαφορετικό σημείο από του αγώνα της Κυριακής και η Dorna υπόσχεται πως θα είναι κοντά στο κοινό που θα βρίσκεται στην πίστα.

Φυσικά πιο πριν θα έχουν ολοκληρωθεί τα Q1 και Q2, όπου θα καθορίζουν την σειρά εκκίνησης τόσο του αγώνα Sprint του Σαββάτου, όσο και του αγώνας της Κυριακής. Αυτό σημαίνει (και επίσημα πλέον) πως το αποτέλεσμα του αγώνα του Σαββάτου δεν θα επηρεάζει την σειρά εκκίνησης του αγώνα της Κυριακής.

Επίσης στο τέλος της ανακοίνωσης η Dorna λέει πως σε κάποιους αγώνες θα υπάρχει η δυνατότητα για το κοινό να έχει ελεύθερη πρόσβαση στον χώρο απονομής.

Αυτή είναι ίσως η πιο σημαντική αλλαγή απ’ όλες, διότι τα τελευταία χρόνια τα MotoGP είχαν γίνει σαν την Formula 1 για τους θεατές, δηλαδή ήταν αδύνατον να πλησιάσεις τους αναβάτες και τα pits και η συνολική ατμόσφαιρα μέσα στην πίστα ήταν υπερβολικά ψυχρή.  

Joan Mir - Υπέγραψε για δυο ακόμη χρόνια με το HRC

Παρά τις πτώσεις, τους μόλις 13 βαθμούς φέτος και τα παράπονα
Joan Mir - Για 2 ακόμη χρόνια στο HRC
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/7/2024

Ο Joan Mir και η Honda ανανέωσαν τη συνεργασία τους στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP για δύο ακόμη χρόνια, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP 2020 (έχει και έναν ακόμα τίτλο στη Moto3 το 17) να μένει με τους Ιάπωνες, παρά τη δυστοκία στην εξέλιξη της RC213V, που έχουν φέρει στον εργοστασιακό αναβάτη του HRC μόλις 13 βαθμούς σε 9 γύρους.

Ο Ισπανός αναβάτης που είχε διαπρέψει με τη Suzuki, πριν το Hamamatsu αποσυρθεί από τους αγώνες, έχει να θυμάται μια 5η θέση ως το καλύτερο αποτέλεσμά του το 2023 -στον αγώνα της Κυριακής στο GP της Ινδίας-, ενώ το 2024 η κατάσταση είναι δραματική, καθώς συνήθως ο Mir τερματίζει στις θέσεις 15-20, ενώ έχει συλλέξει πολλά DNF με επίσης πολλές τούμπες.

Joan Mir

Όπως και να έχει, η ιαπωνική ομάδα και ο ψηλός (1.81) αναβάτης από τη Μαγιόρκα θα βρίσκονται μαζί το 2025 και το 2026, με στόχο την επιτυχημένη εξέλιξη της RC213V ώστε να γίνει η εμβληματική big H και πάλι νικηφόρα.

Το συμβόλαιο Mir-Honda σημαίνει πως για το 2025 τουλάχιστον η σύνθεση της εργοστασιακής Honda θα παραμείνει ίδια, αφού και ο Marini (που φέτος έχει συλλέξει… έναν βαθμό) έχει υπογράψει νέα διετή συμφωνία.

Ετικέτες