MotoGP: Αλλαγές στο πρόγραμμα

Αλλαγές στις ημερομηνίες αγώνων ανακοίνωσε η Dorna
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/12/2016

Η διοργανώτρια αρχή των MotoGP, η Dorna, ανακοίνωσε μερικές αλλαγές στο ημερολόγιο του 2017, με αποτέλεσμα οι αγώνες του Assen και του Sachsenring να γίνονται ο ένας μετά τον άλλο σε απόσταση μιας εβδομάδας. Αυτό έγινε γιατί η ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα στη Γερμανία μετακινήθηκε δύο εβδομάδες αργότερα ώστε να μην συμπέσει με τον αγώνα της F1.

Ουσιαστικά, οι δύο αγώνες θα έχουν μεταξύ τους τέσσερις μέρες διαφορά, καθώς ο αγώνας στην Ολλανδία θα τελειώσει την Κυριακή και οι δοκιμές στο Sachsenring θα ξεκινήσουν την Παρασκευή. Αυτό το γεγονός δημιουργεί πονοκέφαλο στις ομάδες σχετικά με τις μετακινήσεις των 200 φορτηγών που αποτελούν το καραβάνι των MotoGP, αφού θα πρέπει να φύγουν από την πιο δυτική ακτή της ηπειρωτικής Ευρώπης για να φτάσουν στο ανατολικό άκρο της Γερμανίας.

Tο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2017 δεν θεωρείται ότι έχει πάρει την τελική του μορφή

Με αυτή την αλλαγή, δημιουργούνται τρία ζεύγη συνεχόμενων αγώνων, μαζί με τους αγώνες στο Mugello και την Barcelona, και το "δίδυμο" Αυστρίας και Τσεχίας, που επίσης απέχουν μεταξύ τους ένα Σαββατοκύριακο. Προς το παρόν πάντως, το αγωνιστικό ημερολόγιο του 2017 δεν θεωρείται ότι έχει πάρει την τελική του μορφή, αφού οι αγώνες του Silverstone και της Sepang βρίσκονται ακόμη ένα στάδιο πριν τις τελικές υπογραφές των συμβολαίων. Οι λόγοι είναι αφενός η ιδιαίτερη προηγούμενη συμφωνία που είχε υπογραφεί με την πίστα της Ουαλίας, η οποία κατέχει τα δικαιώματα στην περίπτωση του Silverstone, και οι πρόσφατη απόφαση της Μαλαισιανής πίστας να… αποτάξει την F1 για χάρη των MotoGP.

Ετικέτες

Marc Marquez: Κέρδισε το BMW M Award 2025 – 8η φορά

Επί 7 χρόνια έπαιρνε μία BMW M
Marc Marquez: Κέρδισε το BMW M Award 2025 – 8η φορά
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/11/2025

Μία BMW M2 CS 2025 σε γαλάζιο μεταλλικό χρώμα, κέρδισε ο Marc Marquez ως ο καλύτερος φέτος στην κατάταξη για την εκκίνηση, παρόλο που έχασε τους τελευταίους τέσσερις αγώνες.

Η BMW είχε ξεκινήσει αυτό το βραβείο παράλληλα με την συμφωνία της για το safety car, που με την σειρά της είχε ξεπηδήσει από τις -τότε- συζητήσεις με τον Ezpeleta για την εισαγωγή της στα MotoGP που για διάφορους λόγους δεν ευδοκίμησαν.

Όπως είχε τονίσει ο CEO της BMW Motorrad σε αποκλειστική συνέντευξη που πρόσφατα εκδόθηκε στο MOTO, η χορηγία αυτή της BMW στα MotoGP ήρθε πρώτα για να δείξει πως δεν σνομπάρουν τα MotoGP και έπειτα για λόγους προβολής στο τεράστιο κοινό. Αν είχαν μπει στα MotoGP πολύ πιθανό να μην είχαν συμφωνήσει για το safety car ή το BMW M Award που δημιουργήθηκε ακριβώς για αυτό τον λόγο, να φαίνεται η BMW μέσα στα MotoGP με έμπρακτο τρόπο.

Ο Marc Marquez έχει γράψει ρεκόρ και σε αυτό τον διαγωνισμό, καθώς κέρδιζε επί 7 συναπτά έτη από μία BMW M, από το 2013 έως το 2019, την χρονιά που η καριέρα τους χτύπησε σε τοίχο και παραλίγο να μην συνεχιστεί.

Όπως είπε και ο ίδιος το είχε ξεχάσει, ήταν έξω για ψώνια όταν είδε πως φέτος τον περιμένει η 8η BMW M. Με 8 pole position και ακόμη 5 φορές εκκίνηση από την πρώτη γραμμή ο Marc Marquez συγκέντρωσε 351 πόντους στην βαθμολογία των BMW M Award, μόλις 8 μπροστά από τον αδερφό του Alex Marquez που με την τεράστια πρόοδο που έχει σημειώσει έφτασε πολύ κοντά στο να κερδίσει εκείνος την BMW M.

Ο Marc Marquez δήλωσε περήφανος γιατί αυτή την φορά η νίκη αυτή ήταν σημαδιακή, δεν είναι απλά η 8η φορά αλλά η 1η μετά την επανεκκίνηση της καριέρας του!

Marc Marquez: «Χρειάστηκαν λίγα χρόνια αλλά είμαι πραγματικά χαρούμενος που βλέπω ξανά το όνομά μου στη λίστα των νικητών του BMW M Award. Αυτή η σεζόν ήταν σαν όνειρο για μένα, παρόλο που προφανώς δεν φανταζόμουν ότι θα τελείωνε με έναν τραυματισμό στον ώμο που με έκανε να χάσω τους τελευταίους αγώνες. Αλλά είναι υπέροχο που βρίσκομαι εδώ στη Valencia και που αναγνωρίζομαι ξανά ως ο ταχύτερος στις κατατακτήριες, για όγδοη φορά! Στην πραγματικότητα έμαθα ότι κέρδισα ενώ ήμουν έξω για να αγοράσω φρούτα, ο αδερφός μου, Álex, δεν κατάφερε το αποτέλεσμα που χρειαζόταν στον προτελευταίο αγώνα κατάταξης στο Portimão για να μείνει ανοιχτή η μάχη. Αλλά του υποσχέθηκα ότι θα οδηγεί εκείνος το αυτοκίνητο! Για εμάς, είναι πάντα κάτι ξεχωριστό όταν οι επιδόσεις μας στην πίστα αναγνωρίζονται με αυτόν τον τρόπο. Τώρα είναι ώρα για το χειμερινό διάλειμμα, και ο στόχος μου για το 2026 είναι ξεκάθαρος: να κερδίσω το παγκόσμιο πρωτάθλημα, και αυτό το βραβείο, ξανά!»