MotoGP: Αλλαγή στους κανονισμούς της εκκίνησης!

Περισσότερος χρόνος στους αναβάτες και τις ομάδες
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/2/2020

Στην τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε από την επιτροπή αποτελούμενη από τους Carmelo Ezpeleta (Επικεφαλής της Dorna), Paul Duparc (FIM), Herve Poncharal (IRTA) και Takanao Tsubouchi (MSMA) αποφασίστηκαν ορισμένες αλλαγές σχετικά με τη διαδικασία εκκίνησης για τα MotoGP.

Πολλοί από τους τηλεοπτικούς σταθμούς είχαν ζητήσει περισσότερο χρόνο ώστε να έχουν πλάνα από όλους τους αναβάτες των MotoGP την ώρα που προετοιμάζονται στο grid. Κατόπιν συζητήσεων, η επιτροπή των Grand Prix αποφάσισε να αυξήσει το χρόνο που είχαν στη διάθεσή τους οι τηλεοπτικοί σταθμοί κατά πέντε λεπτά, θεωρώντας πως η προβολή όλων είναι απαραίτητη, ενώ θα ωφελήσει τους αναβάτες και τις ομάδες που θα έχουν περισσότερο χρόνο στην διάθεσή τους. Πέραν αυτού δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στο πρόγραμμα της εκκίνησης και η απόφαση θα εφαρμοστεί απ’ τον πρώτο αγώνα της χρονιάς στο Qatar.

Τα pits θα ανοίγουν για την είσοδο των αναβατών στην πίστα, 25 λεπτά (αντί για 20’ που ίσχυε μέχρι τώρα) πριν την έναρξη του αγώνα, ενώ θα κλείνουν 20 λεπτά (αντί για 15’ που ίσχυε μέχρι πρότινος) πριν την εκκίνηση.

Σε περίπτωση βρεγμένου αγώνα τα pits θα ανοίγουν για 10 λεπτά (όπως ίσχυε) και θα κλείνουν 15 λεπτά πριν την έναρξη.

Ετικέτες

MotoGP: H Yamaha με πέντε αναβάτες στην Καταλονία

Ευκαιρία για σημαντικά συμπεράσματα μετά την 6η θέση του Fabio Quartararo
fernandez
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/5/2026

Ο αναβάτης δοκιμών της Yamaha, Augusto Fernandez, επιστρέφει ως wildcard στον αγώνα MotoGP της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στον προηγούμενο αγώνα, ο Fabio Quartararo πέτυχε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Yamaha τερματίζοντας στην 6η θέση, 7,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον Jorge Martin. Μάλιστα ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε μετά τον αγώνα: “Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες στους πρώτους τέσσερις αγώνες, αυτός ήταν ο πρώτος στον οποίο αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε λίγο καλύτερα και πιστεύουμε ότι ήταν σαφώς το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν. Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Έδωσα το μέγιστο στην εκκίνηση. Ήξερα ότι ήταν η ευκαιρία μου να βρεθώ μπροστά και έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να παραμείνω για πολύ σε αυτή τη θέση, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να φύγουμε ευχαριστημένοι”.

Στον αγώνα της Καταλονίας που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συμμετέχει και πέμπτος αναβάτης της Yamaha, ο επίσημος δοκιμαστής Augusto Fernandez.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ισπανία. Η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να περάσω ένα καλό Σαββατοκύριακο και να συνεχίσω το πρόγραμμα ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας μας.” Μένει να δούμε αν η εξαιρετική εμφάνιση του Quartararo ήταν “πυροτέχνημα”, ή αν όντως οι Ιάπωνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση του V4.