MotoGP Americas: Ο Bagnaia μεταφέρει τις ευθύνες της πτώσης του στην Ducati

«Η ομάδα πρέπει να βρει τι φταίει»
motogp_americas_race
Από το

motomag

18/4/2023

Ο Ιταλός πρωταθλητής Pecco Bagnaia μετά τη πτώση του στον αγώνα της Κυριακής, πιστεύει πως η σταθερότητα της Ducati Desmosedici GP23 μπορεί να είναι ο λόγος που εν τέλει βρέθηκε για δεύτερο αγώνα εκτός βαθμών.

Δύο εβδομάδες μετά την πτώση του ενώ βρισκόταν στη δεύτερη θέση στο βροχερό Termas de Rio Hondo, ο Bagnaia είχε μια πτώση ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση στο Circuit of the Americas. Φέρει ήδη το βάρος ενός αναβάτη που σημειώνει πτώσεις όταν το διακύβευμα για καλή απόδοση μεγαλώνει, ο ίδιος το έχει πει παλαιότερα τονίζοντας πως θέλει να το ανατρέψει, ωστόσο μετά από δύο πτώσεις από την κορυφή του αγώνα το βάρος αυτό από ένα παλαιότερο σημείο της καριέρας του επιστρέφει στους ώμους του. Φαίνεται όμως πως οι δηλώσεις του, δύο ξεχωριστές καθώς έχει κι αυτό την σημασία του, στις οποίες θεωρεί πως οι πτώσεις δεν είναι δικό του λάθος, δεν γίνονται για να αποτινάξει αυτό το βάρος αλλά με διάθεση να βρει πραγματικά τι φταίει.

Χαρακτηριστικά ο Bagnaia δήλωσε: "Δεν ξέρω τι συνέβη, έκανα πάρα πολλούς γύρους καθόλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και δεν έχασα σε καμία περίπτωση πρόσφυση από τον μπροστινό τροχό. Στον αγώνα είχα γρήγορο ρυθμό αλλά χωρίς να παίρνω μεγαλύτερο ρίσκο. Μπήκα πολύ ήρεμα στη δεύτερη στροφή επειδή ήξερα ότι ήταν η πιο ολισθηρή στροφή της πίστας. Και παρόλα αυτά έπεσα".

"Είμαι πολύ θυμωμένος. Όχι με τον εαυτό μου. Γιατί είμαι 100% σίγουρος ότι δεν έφταιγα εγώ σήμερα. Στην Αργεντινή, μπορώ να το επιβεβαιώσω πως ήμουν λίγο στο όριο. Στον συγκεκριμένο αγώνα όχι".

Ο Bagnaia εξέφρασε την πεποίθηση ότι η πτώση του δεν προήλθε από κρύο μπροστινό ελαστικό, ούτε από κάποιο άλλο εξωγενή παράγοντα. "Ίσως να προτιμώ μια λιγότερο σταθερή μοτοσυκλέτα. Ίσως φιλτράρει υπερβολικά την πληροφόρηση επειδή ακριβώς είναι τόσο σταθερή. Πάντα πιστεύω πως μπορώ να κάνω τα πάντα με αυτή τη μοτοσυκλέτα, ότι είμαι ανίκητος. Όμως ίσως πρέπει να θυσιάσουμε μέρος αυτής της σταθερότητας, ώστε να μπορώ να αισθάνομαι πιο καθαρά τι κάνουν τα ελαστικά της μοτοσυκλέτας. Αν χάνω 45 βαθμούς στα δυο τελευταία σαββατοκύριακα, τότε κάτι δεν είναι τέλειο. Αυτή τη στιγμή είμαι τυχερός επειδή δυο μεγάλοι ανταγωνιστές μου για τον τίτλο δεν είναι παρόντες, όμως αυτή η τύχη σύντομα θα τελειώσει."

Ετικέτες

MotoGP-Pedro Acosta: Χειρουργείο στο δεξί χέρι έκανε ο Ισπανός

Στον πήχη για να λύσει το πρόβλημα του “arm pump” που τον ταλαιπωρούσε
Pedro Acosta χειρουργείο
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/5/2025

Ο Pedro Acosta χειρουργήθηκε για τη θεραπεία του “χρόνιου συνδρόμου διαμερίσματος” στο δεξί του αντιβράχιο έπειτα από τις δοκιμές του MotoGP στη Jerez, και αναμένεται να επιστρέψει για το γαλλικό GP, όπως επιβεβαίωσε η ομάδα του αναβάτη Red Bull KTM.

Ο 20χρονος εργοστασιακός αναβάτης της KTM, ο οποίος σημείωσε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο στις δοκιμές της περασμένης δευτέρας στη Jerez, παρά μια μικρή πτώση το πρωί, υποβλήθηκε σε επιτυχημένη επέμβαση το βράδυ της Τρίτης (6 Μαΐου).

“Ο Pedro Acosta υποβλήθηκε απόψε σε επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση στο δεξί του αντιβράχιο για τη θεραπεία του χρόνιου συνδρόμου διαμερίσματος” (πιο γνωστού ως “arm pump”), ανακοίνωσε η KTM. O εργοστασιακός αναβάτης της ΚΤΜ θα παραμείνει υπό παρακολούθηση για 24 ώρες και αναμένεται να επιστρέψει για το Γαλλικό Grand Prix, εφόσον δοθεί και η έγκριση από το ιατρικό team -λογικά δεν θα υπάρξουν εκπλήξεις.

Ο Acosta, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη δέκατη θέση της βαθμολογίας του MotoGP, έχει αντιμετωπίσει μια δύσκολη αρχή στη σεζόν του 2025, όπως και οι περισσότεροι αναβάτες της KTM, εξαιτίας προβλημάτων κραδασμών και συνολικού χειρισμού των μοτοσυκλετών τους. Ζητήματα που τον οδήγησαν να επιστρέψει στη περσινή μοτοσυκλέτα του 2024 στο Grand Prix του Qatar .

Red Bull KTM - Pedro Acosta


Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 και Moto2 κατέγραψε την καλύτερη φετινή του επίδοση την Κυριακή στη Jerez με την έβδομη θέση, αν και στην περσινή του σεζόν ως rookie είχε ήδη τρεις παρουσίες στο βάθρο μέχρι το ίδιο σημείο.

Το σύνδρομο διαμερίσματος στο αντιβράχιο (πήχης), γνωστό και ως arm pump, εμφανίζεται όταν η επαναλαμβανόμενη φυσική καταπόνηση και η υπετροφία που δημιουργείται στον μυ περιορίζει τη ροή αίματος, προκαλώντας πόνους, απώλεια δύναμης αλλά και αίσθησης.

Είναι ένα συχνό πρόβλημα στο MotoGP, κυρίως εξαιτίας των ακραίων δυνάμεων που δέχονται οι αναβάτες κατά το έντονο φρενάρισμα. Αγωνιζόμενοι με τις βαρύτερες μοτοσυκλέτες της μεγάλης κατηγορίας -σε σχέση με τις μικρότερες- και έχοντας να αντιμετωπίσουν μεγαλύτερα φορτία και δυνάμεις οι περισσότεροι αναβάτες του MotoGP έχουν υποβληθεί τουλάχιστον μία φορά σε επέμβαση για arm pump.

Το δεξί αντιβράχιο είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, καθώς εκτελεί ιδιαίτερα λεπτούς χειρισμούς τόσο στο γκάζι όσο και στο εμπρός φρένο. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Acosta υποβάλλεται σε εγχείρηση -φαινόταν ότι ήθελε να την αποφύγει με κάθε τρόπο- και μέχρι τώρα προσπαθούσε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με συντηρητικά (φυσιοθεραπεία αλλά και διαφορετικά γάντια που δοκίμαζε, κάτι που τελικά δεν απέδωσε καρπούς.

Το γαλλικό Grand Prix στο Le Mans θα διεξαχθεί την ερχόμενη εβδομάδα στο Le Mans μεταξύ 9 και 11 Μαΐου.