MotoGP: Απειλούνται με τιμωρία οι αναβάτες που προπονήθηκαν με “λάθος” μοτοσυκλέτες

Καμπανάκι από τη FIM
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/7/2020

Υπάρχει λόγος που ο Rossi έκανε την πρώτη προπόνηση στο Misano με μια R1 και που ο Jarco οδήγησε για μια Panigale V4R. Και ο λόγος αυτός είναι ο κανονισμός του άρθρου 1.15.1. c που καθορίζει τα αυστηρά πλαίσια των δοκιμών για τις ομάδες και τους αναβάτες τους. Η ανακοίνωση που αναρτήθηκε στο επίσημο site της Dorna (motogp.com) αναφέρει πως όσοι αναβάτες της Moto2 και Moto3 παραβίασαν τις διατάξεις του συγκεκριμένου άρθρου θα κληθούν σε απολογία στην πίστα της Jerez. Πάντως προκαλεί εντύπωση ο τρόπος που είναι γραμμένη η συγκεκριμένη είδηση, καθώς δεν αναφέρονται ούτε ονόματα αναβατών, ούτε ποιος τους… “κάρφωσε” στη FIM. Το μόνο που λέει είναι πως “όσοι αναβάτες παραβίασαν τη διάταξη, ΘΑ πρέπει (οι ίδιοι;;;) να ορίσουν ημερομηνία ακρόασης για να απολογηθούν και να υπάρχει ο χρόνος διερεύνησης της υπόθεσής τους. Δεν καθορίζεται καν το ακριβές χρονικό περιθώριο που έχουν για τη διαδικασία!

Hearings for riders who may have broken the rules should be scheduled to take place at the 2020 Gran Premio Red Bull de España at the Circuito de Jerez-Angel Nieto, in order to hear from the parties concerned and to allow further time to investigate the details.”

MotoGP: Εκτός νοσοκομείου οι Alex Marquez και Johann Zarco

Καλά είναι τα νέα που αφορούν την υγεία των δύο αναβατών
motogp
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/5/2026

Το φετινό GP της Καταλονίας χαρακτηρίστηκε από τις κόκκινες σημαίες, τις πολλές πτώσεις και τους τραυματισμούς αναβατών. Δύο εξ αυτών, οι Johann Zarco και Alex Marquez τραυματίστηκαν πιο σοβαρά και χρειάστηκε να νοσηλευτούν, όμως και οι δύο είναι καλύτερα στην υγεία τους και επικεντρώνονται πλέον στην αποθεραπεία τους.

Η Gresini ανακοίνωσε ότι ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία σε χειρουργική επέμβαση και θα επιστρέψει στο σπίτι του, μετά το τρομακτικό ατύχημα που υπέστη στο GP της Καταλονίας.

Ο Ισπανός υπέστη πολλαπλά κατάγματα, αλλά ήταν σε καλή διάθεση στο νοσοκομείο πριν από την επέμβαση για τη αποκατάσταση των τραυματισμών του. Η Gresini επιβεβαίωσε πλέον ότι η επέμβαση ήταν επιτυχής και ο Marquez πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.

Σε μια σύντομη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα έγραψε: “Ο Alex Marquez υποβλήθηκε με επιτυχία χθες το βράδυ σε χειρουργική επέμβαση για κάταγμα της δεξιάς κλείδας του, το οποίο σταθεροποιήθηκε με την τοποθέτηση πλάκας, από τους Anna Carreras, David Benito και Paula Barragan στο Hospital General de Catalunya.

"Η εγχείρηση πήγε καλά. Τώρα θα πάρει την άδεια να βγει από το νοσοκομείο σε λίγες ώρες, ώστε να μπορέσει να πετάξει για την πατρίδα του. Στη συνέχεια, θα υποβληθεί σε νέες εξετάσεις από αύριο και μετά. Συνολικά, λοιπόν, είναι αρκετά καλά και τις επόμενες μέρες θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την πτώση του Alex και τις κόκκινες σημαίες, ο αγώνας επανεκκίνησε, όμως ο Zarco έχασε τα φρένα και παρέσυρε μαζί του τους Luca Marini και Pecco Bagnaia. Ο Γάλλος υπέστη κάταγμα στην περόνη, όπως και τραυματισμό στον πρόσθιο και οπίσθιο χιαστό σύνδεσμο, καθώς και στον έσω μηνίσκο.

Χτες το απόγευμα η LCR εξέδωσε ενημέρωση, αναφέροντας ότι ο Zarco βγήκε από το νοσοκομείο και επέστρεψε στη Γαλλία για να επισκεφθεί έναν ειδικό για τα γόνατα, προκειμένου να αξιολογηθούν τα επόμενα βήματα της αποθεραπείας του.