MotoGP Aragon: Έραψε κάθε στόμα! Νίκη Marc Marquez σε ρεκόρ δεκαετίας

Απόλυτα πιο γρήγορος σε κάθε ημέρα
MotoGP Aragon: Έραψε κάθε στόμα! Νίκη Marc Marquez σε ρεκόρ δεκαετίας
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/6/2025

Ακριβώς δέκα χρόνια είχαμε να δούμε έναν αναβάτη να είναι ο απόλυτα ταχύτερος κάθε ημέρας, ξεκινώντας από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Την τελευταία φορά δεν υπήρχε μάλιστα ο αγώνας Sprint και ο αναβάτης αυτός ήταν ο Marc Marquez.

Θα είχε σπάσει και νωρίτερα φέτος αν δεν είχε σημειώσει συγκεκριμένες πτώσεις, αλλά σήμερα, ανεξαρτήτως αν πάρει τον φετινό τίτλο, που κακά τα ψέματα είναι ήδη δικός του, ο Marc Marquez δίδαξε σήμερα ένα μεγάλο μάθημα σε κάθε έναν εκεί έξω τα προηγούμενα χρόνια που είχε βιαστεί να μιλήσει για αυτόν.

Από το πιο “light” όπως το «μη μας ενημερώνετε για την υγεία του, δεν θα επιστρέψει», μέχρι τα πιο επιθετικά που έλεγαν πως έτσι και αλλιώς δεν θα τα καταφέρει απέναντι στους νεότερους αναβάτες, ο Marc Marquez τους κέρασε τσιχλίτσα. Το είχα γράψει πολλές φορές με τον πιο απλό τρόπο: «Γιατί η βιασύνη;» Ασχέτως αν τον συμπαθεί κανείς ή όχι, δεν μπορείς να ξεγράψεις έναν τέτοιο αναβάτη τόσο εύκολα.

Αυτός είναι και ο λόγος που κρατιούνται τώρα με τον Martin, γιατί απλά κατάλαβαν το λάθος του να βιάζεσαι να μιλήσεις.

Σήμερα ο Marc Marquez ξεκίνησε καλύτερα και μαζί και ο Bagnaia σε μία αντίστροφη εικόνα από τον Sprint, έκανε πολύ γρήγορα την διαφορά με τον αδερφό του στην δεύτερη θέση και το βάθρο για τις θέσεις 1-2 κλείδωσε από την εκκίνηση.

Ο Bagnaia είχε δρόμο μπροστά του, θα έπρεπε να παλέψει περισσότερο.

Για αρχή οι δύο KTM που εχθές πάλεψαν με τις VR46, σήμερα έκαναν φανταστική εκκίνηση και βρέθηκαν πίσω από το βάθρο να πιέζουν για να ανέβουν.

Με την σκληρή γόμα και με μπόλικη πίεση στον Bagnaia, βάζοντας συνέχεια μούρη στα φρένα για να βρεθεί ο Acosta να δυσκολεύεται να μαζέψει μετά την γραμμή του και τον Bagnaia να ξανά κερδίζει, ήταν σίγουρο πως κάνουν σκληρότερη χρήση των ελαστικών.

Στο μεταξύ ο Binder πίσω από τον Acosta είχε να αντικρούσει τις επιθέσεις του Morbidelli που είχε παλέψει και εχθές για το βάθρο και είχε σκοπό σήμερα να μην το χάσει έτσι εύκολα. Χαρακτηριστική στιγμή όταν ο Morbidelli προσπάθησε να περάσει τον Binder την στιγμή που ο Acosta έκανε επίθεση στον Bagnaia!

Την μάχη αυτή με την πρόσφυση οδηγώντας κολλημένοι στον μπροστινό τους ενώ η άσφαλτος είχε 51 βαθμούς, θα την έχανε πρώτος ο Binder σημειώνοντας πτώση στην μέση του αγώνα.

Ο Aldeguer έδινε επίσης πολύ καλή μάχη, ξεκαθαρίζοντας πως είναι πολύ δυνατός Rookie, ξεχωρίζοντας παράλληλα με την απουσία του Ai Ogura βέβαια…

Στο δεύτερο μισό του αγώνα η μάχη του Aldeguer με τον Morbidelli μας κράτησε στον αγώνα που έτσι και αλλιώς η απονομή του βάθρου ήταν σαν να είχε τελειώσει, από την στιγμή που και ο Bangnaia είχε αρχίσει να κερδίζει την μάχη.

Η πτώση του Vinales, παρόλο που ξανά μπήκε στον αγώνα, έβαλε σκέψεις για το αν ο Acosta θα καταφέρει να μείνει εμπρός, τελικά όμως πήρε την 4η θέση.

Είχε προηγηθεί και η πτώση του Zarco που πήγαινε για σερί καλύτερων εμφανίσεων με βάση το προσωπικό ρεκόρ που έχει η Honda φυσικά, ιδιαίτερα χαμηλό τις τελευταίες σεζόν. Και φυσικά στην αρχή η ατυχία του Quartararo που έφερε συνολικά 3 απουσίες από την συνολική δράση.

Ο Morbidelli πήρε τελικά την μάχη από τον Aldeguer, τον θυμωμένο Aldeguer μετά από κάτι τόσο έντονο και ταυτόχρονα τους ευχαριστούμε γιατί μας έδιναν το έναυσμα να παροακολουθούμε την πίστα πιο συγκεντρωμένα.

Ο ρυθμός των πρώτων ήταν καταπληκτικός για τις συνθήκες, ο Bagnaia κατάφερε στο τέλος να κάνει τον ταχύτερο χρόνο και ο Marc Marquez έπρεπε να οδηγεί αλάνθαστα για να διατηρήσει την απόστασή του και το έκανε.

Ένας καταπληκτικός αγώνας για την οικογένεια Marquez!

 

Θέση

Βαθμοί

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

 

93M. Marquez

Ducati Lenovo Team

41:11.19

2

 

73A. Marquez

BK8 Gresini Racing MotoGP

+1.107

3

 

63F. Bagnaia

Ducati Lenovo Team

+2.029

4

 

37P. Acosta

Red Bull KTM Factory Racing

+7.657

5

 

21F. Morbidelli

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+10.363

6

 

54F. Aldeguer

BK8 Gresini Racing MotoGP

+11.889

7

 

36J. Mir

Honda HRC Castrol

+14.938

8

 

72M. Bezzecchi

Aprilia Racing

+16.022

9

 

49F. Di Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+18.321

10

 

25R. Fernandez

Trackhouse MotoGP Team

+19.190

11

 

42A. Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+19.646

12

 

23E. Bastianini

Red Bull KTM Tech3

+24.624

13

 

7A. Fernandez

Yamaha Factory Racing

+25.986

14

 

43J. Miller

Prima Pramac Yamaha MotoGP

+26.761

15

 

88M. Oliveira

Prima Pramac Yamaha MotoGP

+27.122

16

 

35S. Chantra

IDEMITSU Honda LCR

+37.117

17

 

32L. Savadori

Aprilia Racing

+43.588

18

 

12M. Viñales

Red Bull KTM Tech3

+86.319

Πτώσεις / Εγκαταλείψεις

   

20F. Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

 
   

33B. Binder

Red Bull KTM Factory Racing

 
   

5J. Zarco

CASTROL Honda LCR

 

 

Ετικέτες

MotoGP - Jorge Martin: Παραδέχεται πως είχε την χειρότερη σεζόν μετά από τίτλο στην ιστορία του αθλήματος!

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μόλις τελείωσε
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/11/2025

Ο Jorge Martin τραυματίστηκε πρωτού ξεκινήσει η σεζόν και έχασε πολλού αγώνες, έπειτα ξανά τραυματίστηκε στο Κατάρ και από εκεί που το 2024 ήταν μία ονειρική χρονιά για εκείνον, το 2025 ήταν ένας πραγματικός εφιάλτης.

Ο Jorge Martin θα ήθελε να ξεχάσει την σεζόν που μας πέρασε. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, ο οποίος μετακόμισε στην Aprilia, βίωσε την πιο σκοτεινή χρονιά της καριέρας του με μια σειρά τραυματισμών, αποτυχημένες επιστροφές και ένα ηθικό που είχε πάρει την κατιούσα.

Ο Ισπανός μίλησε με απόλυτη ειλικρίνεια για την σεζόν που μας πέρασε και δήλωσε: “Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το 2025 ήταν η χειρότερη χρονιά της αθλητικής μου καριέρας. Ήταν μια πολύ πιο δύσκολη χρονιά από οποιοδήποτε άλλο παγκόσμιο πρωτάθλημα σε πίστα. Η ανάρρωση από τραυματισμούς είναι πολύ πιο περίπλοκη. Να παρακολουθείς τους αγώνες από το σπίτι, να ακολουθείς το πρωτάθλημα από τον καναπέ σου... Ήταν μοναχικό και ψυχολογικά πολύ κουραστικό.

Περισσότερο από φόβο, είχα αμφιβολίες. Κάθε φορά που ξανακαθόμουν στη μοτοσυκλέτα, έπεφτα και δεν καταλάβαινα πραγματικά γιατί. Αλλά μετά την επιστροφή μου, σταδιακά βελτιώθηκα και ανέκτησα την αυτοπεποίθησή μου. Πολλοί παράγοντες συνέβαλαν σε αυτή τη σεζόν, αλλά δεν κατηγορώ τη μοτοσυκλέτα.

Είχα αμφιβολίες για την ικανότητά μου να ανακάμψω από τον τραυματισμό μου, αλλά ποτέ δεν σκέφτηκα να τα παρατήσω. Η αποχώρηση δεν πέρασε καν από το μυαλό μου.

Είναι αναπόφευκτο να υπάρχει ένταση. Μερικές φορές, θα προτιμούσαμε ένας αναβάτης να μην κερδίσει, για προσωπικούς λόγους... Αλλά γενικά, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό. Και πρέπει να παραδεχτώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει πολλές αγώνες. Απλά δεν ήθελα. Χρειαζόμουν να αποσυνδεθώ από τις μοτοσυκλέτες.”

Για το θέμα με το συμβόλαιο του με την Aprilia, είπε: “Όταν είδα ότι τα πράγματα δεν βελτιώνονταν, ήθελα να τελειώσω το συντομότερο δυνατό. Αλλά τελικά, όλα τελείωσαν καλά. Καταλήξαμε σε συμφωνία και είμαι πολύ ευχαριστημένος γι' αυτό. Δεδομένης της απόδοσης της μοτοσυκλέτας, είμαι πεπεισμένος ότι πήρα τη σωστή απόφαση. Η εμπιστοσύνη στην Aprilia, παρά την χαοτική αρχή, δεν κλονίστηκε.”

Για το νούμερο ένα που μάλλον δεν του έφερε και πολύ γούρι, δήλωσε: “Φέτος, δεν με καθόρισε, γιατί δεν μπόρεσα να οδηγήσω όπως ήθελα. Ίσως τώρα θα έλεγα όχι, αλλά ελπίζω να έρθει η μέρα που θα πρέπει να πάρω αυτή την απόφαση. Νομίζω ότι προσθέτει επιπλέον πίεση, αλλά δεν είναι κατάρα. Ο Pecco κέρδισε με τον αριθμό 1.”

Και κλείνει την συνέντευξη με ένα αισιόδοξο μήνυμα “ Όλα όσα έκανα φέτος ήταν για να ξαναμπώ στο παιχνίδι