MotoGP Austria – Marc Marquez ως επισκέπτης: “Δύσκολη στιγμή για την Honda”

Στόχος η εξέλιξη της RC213V
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/8/2022

Η Repsol Honda ανακοίνωσε πως ο Marc Marquez θα βρεθεί στον αγώνα της Αυστρία ως επισκέπτης. Έχουν περάσει δέκα εβδομάδες από το τέταρτο και ίσως πιο κρίσιμο χειρουργείο για τον Marquez, και το πρόγραμμα αποθεραπείας περνά στο επόμενο στάδιο. Όλο αυτό το διάστημα ο Marc Marquez δεν έχει σταματήσει να γυμνάζεται με τρέξιμο, κολύμβηση και ασκήσεις με λάστιχα προσθέτοντας σταδιακά βάρος υπό τις οδηγίες πολυπληθούς ομάδας που τον παρακολουθεί.

«Βήμα – βήμα αισθάνομαι ολοένα και καλύτερα, το οστό θεραπεύεται με σταθερό ρυθμό, που είναι και το πιο σημαντικό από όλα. Βρίσκομαι ακόμη στο στάδιο της αποκατάστασης και δουλεύω πολύ σκληρά σε αερόβιες ασκήσεις για να είμαι έτοιμος. Στο τέλος Αυγούστου έχω άλλο έναν μετεγχειρητικό έλεγχο ο οποίος θα κρίνει το επόμενο βήμα της αποκατάστασης και να αρχίσω να πιέζω περισσότερο και να χτίζω μυική μάζα. Μερικές ημέρες είναι καλύτερες από άλλες ωστόσο όλο αυτό είναι κομμάτι του ταξιδιού. Είμαι αισιόδοξος, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ και να πω περισσότερα για τον χρόνο της επιστροφής μου γιατί αυτή θα κριθεί από τον μετεγχειρητικό έλεγχο. Δεν είναι ώρα τώρα να πιέσουμε πολύ, έχω κάνει μεγάλη υπομονή, περιμένω πολύ καιρό για αυτά τα αισθήματα.

Ήταν ένας άθλος, δεν είναι δύο μέρες ή δύο μήνες, είναι δύο χρόνια. Έχω κερδίσει αγώνες σε αυτή την κατάσταση αλλά πάλευα πάρα πολύ. Στην Jerez κατάλαβα πως κάτι πρέπει να αλλάξει, ήταν δύσκολα και είναι και βαρύ ψυχολογικά όχι γιατί δεν αγωνίζομαι αλλά επειδή είμαι συνέχεια σε αμφιβολία για την εξέλιξη του χεριού μου. Δεν μπορώ να κάνω και άλλη επέμβαση. Έχε πεισθεί πως αυτή έχει πετύχει αλλά και πάλι οι δεύτερες σκέψεις έρχονται πάντα στο μυαλό.»

Οι δηλώσεις του Marquez αποτυπώνουν την τεράστια προσπάθεια που καταβάλει, ωστόσο η βελτίωση της κατάστασής του και η εξέλιξη του χεριού του δεν είναι το μόνο που τον απασχολεί, ταυτόχρονα μένει πίσω και η RC213V. Ο Stefan Bradl έχει τώρα όλο το βάρος για αυτή την εξέλιξη και ο μόνος τρόπος είναι να βρίσκονται αυτοί οι δύο σε άμεση επικοινωνία, ώστε να κάνουν παράλληλα βήματα μαζί και να είναι σε ένα κοινό επίπεδο, όσο τουλάχιστον αυτό μπορεί να είναι εφικτό.

 

 

«Είναι μία κρίσιμη στιγμή για την Honda Μιλάω πολύ με την ομάδα μου και προσπαθώ να έχω εικόνα της 2022 έκδοσης της μοτοσυκλέτας μου, της γενικότερης κατάστασης και να είμαι ενήμερος για όλα όσα συμβαίνουν. Για αυτό θα βρίσκομαι και στην Αυστρία να μιλήσω με όλους, να συναντηθώ με τους ανθρώπους του HRC από την Ιαπωνία και να δουλέψουμε για το μέλλον. Είμαστε όλοι μαζί, δουλεύουμε όλοι μαζί, μαζί κερδίζουμε μαζί χάνουμε, και μαζί θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί. Έχω τακτική επικοινωνία και με τον Stefan Bradl και κοιτάμε τι να βελτιώσουμε, και οι δύο ξέρουμε να οδηγούμε μοτοσυκλέτες… Είπα στο Mugello πως θα μείνω στο σπίτι αλλά θέλω να είμαι σε επαφή, αισθάνομαι πως στην προηγούμενη επέμβαση την έχασα και θέλω να μείνω σε επικοινωνία ώστε όταν επιστρέψω να μην χάσω χρόνο με την προσαρμογή».

Ετικέτες

MotoGP: VR46 με ειδικό livery "Lombok Batik" για τον γύρο της Ινδονησίας

Οι μοτοσυκλέτες του Γιατρού με παραδοσιακά Batik μοτίβα στο Mandalika - Δια χειρός Aldo Drudi
MotoGP: Mandalika Batik
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

2/10/2025

Ο Valentino Rossi και η ομάδα του, Pertamina Enduro VR46 Racing Team αποκάλυψαν στην Τζακάρτα ένα μοναδικό livery για το Grand Prix της Ινδονησίας στο Mandalika, με έντονες πολιτισμικές αναφορές στη χώρα, ελέω και του μεγάλου χορηγού της ομάδας Pertamina.

Το σχέδιο, δημιούργημα του Aldo Drudi και της Drudi Performance, συνδυάζει τα κλασικά αγωνιστικά χρώματα της VR46 με την τοπική παράδοση στην βαφή υφασμάτων. Το χαρακτηριστικό fluo κίτρινο του Rossi παντρεύεται με το κόκκινο και το λευκό της ινδονησιακής σημαίας, χρώματα που εκπροσωπούν και τον χορηγό Pertamina, σε αυτό που η ομάδα αποκαλεί “τρίτο εντός έδρας Grand Prix” μετά το Misano και το Mugelo.

Κομβικό στοιχείο του χρωματισμού είναι το μοτίβο Lombok Batik, που κοσμεί το σώμα της Ducati Desmosedici αλλά και τις ζώνες διαφυγής της ίδιας της πίστας του Mandalika.

Mandalika Batik

Ο Valentino Rossi τόνισε, “Η στήριξη του ινδονησιακού κοινού είναι απίστευτη και μας δίνει επιπλέον δύναμη. Αυτά τα χρώματα είναι ο τρόπος μας να εκφράσουμε ευγνωμοσύνη και να γιορτάσουμε μαζί με τους φιλάθλους”.

Ο διευθυντής της ομάδας, Alessio "Uccio" Salucci, πρόσθεσε, “Είμαστε περήφανοι που φέρνουμε την ινδονησιακή ταυτότητα ξανά στην πίστα του MotoGP. Το Mandalika είναι σαν δεύτερο σπίτι για εμάς, και μέσα από αυτή την εμφάνιση, θέλουμε να ενισχύσουμε τον δεσμό μας με την Pertamina και όλους τους φιλάθλους”.

Αγωνιστικό παρασκήνιο

Στο περσινό Ινδονησιακό GP, ο Marco Bezzecchi είχε τερματίσει 4ος στο Sprint και 5ος στον αγώνα με την Pertamina Enduro VR46 Racing Team. Ο αντικαταστάτης του για το 2025, Franco Morbidelli, τότε με την Pramac, τερμάτισε ακριβώς πίσω από τη VR46 στο Sprint και μπροστά στον αγώνα της Κυριακής. Ο Fabio di Giannantonio («Diggia») είχε πάρει την 9η θέση στο Sprint, πριν εγκαταλείψει λόγω πτώσης στον αγώνα.

Φέτος, Morbidelli και Diggia επιστρέφουν στο Mandalika έχοντας ήδη ανέβει στο βάθρο μέσα στη σεζόν. Οι δυο τους μάχονται για την 5η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, απέναντι στον Pedro Acosta της KTM.

Το Ινδονησιακό GP υπόσχεται θέαμα στην πίστα και η VR46 δίνει το δικό της πολιτισμικό στίγμα στο MotoGP.