MotoGP Austria – Marc Marquez ως επισκέπτης: “Δύσκολη στιγμή για την Honda”

Στόχος η εξέλιξη της RC213V
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/8/2022

Η Repsol Honda ανακοίνωσε πως ο Marc Marquez θα βρεθεί στον αγώνα της Αυστρία ως επισκέπτης. Έχουν περάσει δέκα εβδομάδες από το τέταρτο και ίσως πιο κρίσιμο χειρουργείο για τον Marquez, και το πρόγραμμα αποθεραπείας περνά στο επόμενο στάδιο. Όλο αυτό το διάστημα ο Marc Marquez δεν έχει σταματήσει να γυμνάζεται με τρέξιμο, κολύμβηση και ασκήσεις με λάστιχα προσθέτοντας σταδιακά βάρος υπό τις οδηγίες πολυπληθούς ομάδας που τον παρακολουθεί.

«Βήμα – βήμα αισθάνομαι ολοένα και καλύτερα, το οστό θεραπεύεται με σταθερό ρυθμό, που είναι και το πιο σημαντικό από όλα. Βρίσκομαι ακόμη στο στάδιο της αποκατάστασης και δουλεύω πολύ σκληρά σε αερόβιες ασκήσεις για να είμαι έτοιμος. Στο τέλος Αυγούστου έχω άλλο έναν μετεγχειρητικό έλεγχο ο οποίος θα κρίνει το επόμενο βήμα της αποκατάστασης και να αρχίσω να πιέζω περισσότερο και να χτίζω μυική μάζα. Μερικές ημέρες είναι καλύτερες από άλλες ωστόσο όλο αυτό είναι κομμάτι του ταξιδιού. Είμαι αισιόδοξος, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ και να πω περισσότερα για τον χρόνο της επιστροφής μου γιατί αυτή θα κριθεί από τον μετεγχειρητικό έλεγχο. Δεν είναι ώρα τώρα να πιέσουμε πολύ, έχω κάνει μεγάλη υπομονή, περιμένω πολύ καιρό για αυτά τα αισθήματα.

Ήταν ένας άθλος, δεν είναι δύο μέρες ή δύο μήνες, είναι δύο χρόνια. Έχω κερδίσει αγώνες σε αυτή την κατάσταση αλλά πάλευα πάρα πολύ. Στην Jerez κατάλαβα πως κάτι πρέπει να αλλάξει, ήταν δύσκολα και είναι και βαρύ ψυχολογικά όχι γιατί δεν αγωνίζομαι αλλά επειδή είμαι συνέχεια σε αμφιβολία για την εξέλιξη του χεριού μου. Δεν μπορώ να κάνω και άλλη επέμβαση. Έχε πεισθεί πως αυτή έχει πετύχει αλλά και πάλι οι δεύτερες σκέψεις έρχονται πάντα στο μυαλό.»

Οι δηλώσεις του Marquez αποτυπώνουν την τεράστια προσπάθεια που καταβάλει, ωστόσο η βελτίωση της κατάστασής του και η εξέλιξη του χεριού του δεν είναι το μόνο που τον απασχολεί, ταυτόχρονα μένει πίσω και η RC213V. Ο Stefan Bradl έχει τώρα όλο το βάρος για αυτή την εξέλιξη και ο μόνος τρόπος είναι να βρίσκονται αυτοί οι δύο σε άμεση επικοινωνία, ώστε να κάνουν παράλληλα βήματα μαζί και να είναι σε ένα κοινό επίπεδο, όσο τουλάχιστον αυτό μπορεί να είναι εφικτό.

 

 

«Είναι μία κρίσιμη στιγμή για την Honda Μιλάω πολύ με την ομάδα μου και προσπαθώ να έχω εικόνα της 2022 έκδοσης της μοτοσυκλέτας μου, της γενικότερης κατάστασης και να είμαι ενήμερος για όλα όσα συμβαίνουν. Για αυτό θα βρίσκομαι και στην Αυστρία να μιλήσω με όλους, να συναντηθώ με τους ανθρώπους του HRC από την Ιαπωνία και να δουλέψουμε για το μέλλον. Είμαστε όλοι μαζί, δουλεύουμε όλοι μαζί, μαζί κερδίζουμε μαζί χάνουμε, και μαζί θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί. Έχω τακτική επικοινωνία και με τον Stefan Bradl και κοιτάμε τι να βελτιώσουμε, και οι δύο ξέρουμε να οδηγούμε μοτοσυκλέτες… Είπα στο Mugello πως θα μείνω στο σπίτι αλλά θέλω να είμαι σε επαφή, αισθάνομαι πως στην προηγούμενη επέμβαση την έχασα και θέλω να μείνω σε επικοινωνία ώστε όταν επιστρέψω να μην χάσω χρόνο με την προσαρμογή».

Ετικέτες

O Chantra φεύγει από τα MotoGP – Συνεχίζει με Honda HRC στο WorldSBK στο πλευρό του Jake Dixon

Φαινόταν πριν από τον πρώτο αγώνα ότι δεν κάνει για εκεί
Chantra sign WSBK Honda HRC
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/9/2025

Η IDEMITSU Honda LCR επιβεβαίωσε ότι ο Somkiat Chantra δεν θα παραμείνει στην ομάδα για τη σεζόν 2026. Ο Ταϊλανδός αναβάτης, που πέρυσι έγινε ο πρώτος εκπρόσωπος της Ταϊλάνδης στα MotoGP και κατάφερε να συγκεντρώσει τους πρώτους του βαθμούς παρά τους τραυματισμούς του, ετοιμάζεται να ξεκινήσει ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, αυτή τη φορά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, με την εργοστασιακή ομάδα Honda HRC

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Honda HRC, ο Chantra θα είναι ομόσταυλος του Jake Dixon, δημιουργώντας ένα ολοκαίνουργιο δίδυμο για την ομάδα στη σεζόν 2026. Ο  Chantra θα γίνει ο πρώτος Ταϊλανδός αναβάτης που θα συμμετάσχει κανονικά στο WorldSBK με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα.

Το ταξίδι του Chantra προς το WorldSBK ξεκίνησε στο Asia Talent Cup, όπου σημείωσε νίκη το 2015 στο Buriram και κατέκτησε τον τίτλο το 2016. Από την άλλη πλευρά, ο Dixon έχει μακρά εμπειρία, έχοντας ξεκινήσει από τα πρωταθλήματα BSB, στη συνέχεια περάσει στη Moto2, και πλέον στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike με τη Honda.

Ο Lucio Cecchinello, διευθυντής της ομάδας LCR, δήλωσε ότι η πρώτη χρονιά του Chantra στο MotoGP δεν υπήρξε εύκολη λόγω τραυματισμών, όμως αναγνώρισε την αφοσίωσή του, τον αγωνιστικό του χαρακτήρα και το ιστορικό του επίτευγμα ως πρώτου Ταϊλανδού στην κορυφαία κατηγορία.

Η Honda HRC, από την πλευρά της, σχολίασε ότι αυτό το νέο δίδυμο, Chantra και Dixon, φέρνει στην ομάδα ταλέντο, εμπειρία και δυναμική για να ενισχύσει τη θέση της στα Superbike.

Όπως φαίνεται, στις μουσικές καρέκλες ο τελευταίος πάντα φεύγει και κανείς δεν μοιάζει να εκπλήσσεται από την εξέλιξη αυτή. Τα αποτελέσματα και οι τραυματισμοί του Ταϊλανδού φαινόντουσαν πώς θα τον οδηγούσαν στην έξοδο από την μεγάλη κατηγορία στο φινάλε της σεζόν του 2025.

Η θέση αυτή δεν μπορούσε να δεσμευτεί για τον Oliveira γιατί η Honda κράτα πάντα μια θέση για Ιάπωνα αναβάτη. Ο Chantra κατέλαβε την σέλα γιατί ο Ai Ogura επέλεξε το πιο ανταγωνιστικό σύνολο της Aprilia RS-GP στην δορυφορική Aprilia Trackhouse, ανοίγοντας έτσι την θέση, που προσφέρθηκε σε Ασιάτη. Μένει να δούμε τώρα τι θα κάνει η Honda για να πλαισιώσει τον Johann Zarco στην δορυφορική της ομάδα LCR.

Αρχή φόρμας

Τέλος φόρμας