MotoGP Austria – Marc Marquez ως επισκέπτης: “Δύσκολη στιγμή για την Honda”

Στόχος η εξέλιξη της RC213V
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/8/2022

Η Repsol Honda ανακοίνωσε πως ο Marc Marquez θα βρεθεί στον αγώνα της Αυστρία ως επισκέπτης. Έχουν περάσει δέκα εβδομάδες από το τέταρτο και ίσως πιο κρίσιμο χειρουργείο για τον Marquez, και το πρόγραμμα αποθεραπείας περνά στο επόμενο στάδιο. Όλο αυτό το διάστημα ο Marc Marquez δεν έχει σταματήσει να γυμνάζεται με τρέξιμο, κολύμβηση και ασκήσεις με λάστιχα προσθέτοντας σταδιακά βάρος υπό τις οδηγίες πολυπληθούς ομάδας που τον παρακολουθεί.

«Βήμα – βήμα αισθάνομαι ολοένα και καλύτερα, το οστό θεραπεύεται με σταθερό ρυθμό, που είναι και το πιο σημαντικό από όλα. Βρίσκομαι ακόμη στο στάδιο της αποκατάστασης και δουλεύω πολύ σκληρά σε αερόβιες ασκήσεις για να είμαι έτοιμος. Στο τέλος Αυγούστου έχω άλλο έναν μετεγχειρητικό έλεγχο ο οποίος θα κρίνει το επόμενο βήμα της αποκατάστασης και να αρχίσω να πιέζω περισσότερο και να χτίζω μυική μάζα. Μερικές ημέρες είναι καλύτερες από άλλες ωστόσο όλο αυτό είναι κομμάτι του ταξιδιού. Είμαι αισιόδοξος, αλλά δεν θέλω να επεκταθώ και να πω περισσότερα για τον χρόνο της επιστροφής μου γιατί αυτή θα κριθεί από τον μετεγχειρητικό έλεγχο. Δεν είναι ώρα τώρα να πιέσουμε πολύ, έχω κάνει μεγάλη υπομονή, περιμένω πολύ καιρό για αυτά τα αισθήματα.

Ήταν ένας άθλος, δεν είναι δύο μέρες ή δύο μήνες, είναι δύο χρόνια. Έχω κερδίσει αγώνες σε αυτή την κατάσταση αλλά πάλευα πάρα πολύ. Στην Jerez κατάλαβα πως κάτι πρέπει να αλλάξει, ήταν δύσκολα και είναι και βαρύ ψυχολογικά όχι γιατί δεν αγωνίζομαι αλλά επειδή είμαι συνέχεια σε αμφιβολία για την εξέλιξη του χεριού μου. Δεν μπορώ να κάνω και άλλη επέμβαση. Έχε πεισθεί πως αυτή έχει πετύχει αλλά και πάλι οι δεύτερες σκέψεις έρχονται πάντα στο μυαλό.»

Οι δηλώσεις του Marquez αποτυπώνουν την τεράστια προσπάθεια που καταβάλει, ωστόσο η βελτίωση της κατάστασής του και η εξέλιξη του χεριού του δεν είναι το μόνο που τον απασχολεί, ταυτόχρονα μένει πίσω και η RC213V. Ο Stefan Bradl έχει τώρα όλο το βάρος για αυτή την εξέλιξη και ο μόνος τρόπος είναι να βρίσκονται αυτοί οι δύο σε άμεση επικοινωνία, ώστε να κάνουν παράλληλα βήματα μαζί και να είναι σε ένα κοινό επίπεδο, όσο τουλάχιστον αυτό μπορεί να είναι εφικτό.

 

 

«Είναι μία κρίσιμη στιγμή για την Honda Μιλάω πολύ με την ομάδα μου και προσπαθώ να έχω εικόνα της 2022 έκδοσης της μοτοσυκλέτας μου, της γενικότερης κατάστασης και να είμαι ενήμερος για όλα όσα συμβαίνουν. Για αυτό θα βρίσκομαι και στην Αυστρία να μιλήσω με όλους, να συναντηθώ με τους ανθρώπους του HRC από την Ιαπωνία και να δουλέψουμε για το μέλλον. Είμαστε όλοι μαζί, δουλεύουμε όλοι μαζί, μαζί κερδίζουμε μαζί χάνουμε, και μαζί θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί. Έχω τακτική επικοινωνία και με τον Stefan Bradl και κοιτάμε τι να βελτιώσουμε, και οι δύο ξέρουμε να οδηγούμε μοτοσυκλέτες… Είπα στο Mugello πως θα μείνω στο σπίτι αλλά θέλω να είμαι σε επαφή, αισθάνομαι πως στην προηγούμενη επέμβαση την έχασα και θέλω να μείνω σε επικοινωνία ώστε όταν επιστρέψω να μην χάσω χρόνο με την προσαρμογή».

Ετικέτες

Κάποιος έπρεπε να φύγει – Ο Miguel Oliveira πάει στο WorldSBK το 2026

Για να χωρέσει ο Toprak, ο πέντε φορές νικητής Grand Prix θα ενώσει δυνάμεις με τον Danilo Petrucci στη ROKiT BMW
Oliveira Signs WSBK BMW ROKiT
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/9/2025

Η BMW ανακοίνωσε επίσημα την ένταξη του Miguel Oliveira στη ROKiT BMW Motorrad WorldSBK Team για τη σεζόν 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να εγκαταλείπει το grid του MotoGP και να πλαισιώνει τον Danilo Petrucci στην εργοστασιακή ομάδα

Μετά την αποχώρηση του Toprak Razgatlioglu προς την Pramac Racing στο MotoGP, ουσιαστικά παίρνοντας τη θέση του Oliveira, και την επιβεβαίωση ότι ο Michael Van Der Mark δεν θα συνεχίσει με την BMW, η γερμανική ομάδα θα εμφανιστεί με ένα εντελώς νέο δίδυμο στη γραμμή εκκίνησης του WorldSBK το 2026, με τον Πορτογάλο αναβάτη να ακολουθεί τον αντίθετο δρόμο με τον Toprak Razgatlioglu.

Ο Oliveira, γεννημένος στην Almada, έχει μια μακρά πορεία στις τρεις κατηγορίες του MotoGP. Στη Moto3 (2015) κατέκτησε τη δεύτερη θέση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με την Red Bull KTM Ajo, σημειώνοντας έξι νίκες και εννέα βάθρα. Στη Moto2 (2017-2018) κέρδισε έξι αγώνες και ανέβηκε 21 φορές στο βάθρο, τερματίζοντας τρίτος και δεύτερος στη γενική.

Το μεγάλο βήμα ήρθε το 2019, όταν πέρασε στη μεγάλη κατηγορία. Στη δεύτερη σεζόν του, το 2020, πανηγύρισε δύο νίκες (Styria, Portugal), για να ακολουθήσουν άλλες τρεις (Catalunya 2021, Thailand 2022, συν Styrian GP). Συνολικά κατέκτησε πέντε νίκες στη MotoGP με την KTM, πριν μετακομίσει στην Aprilia και αργότερα στην Pramac Racing με Yamaha, όπου το 2025 ταλαιπωρήθηκε από τραυματισμούς.

Η συμφωνία με την BMW σηματοδοτεί μια νέα πρόκληση στην καριέρα του 30χρονου Πορτογάλου, ο οποίος εντάσσεται σε ένα φιλόδοξο και αναπτυσσόμενο project, με στόχο να ενισχύσει την παρουσία της γερμανικής φίρμας στο WorldSBK.

Ο Oliveira δήλωσε: “Το να γίνω μέλος της οικογένειας BMW στο WorldSBK είναι ένα συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου, με τεράστιες προοπτικές. Εντάσσομαι σε ένα φιλόδοξο και ανταγωνιστικό εγχειρημα, που έχει ήδη αφήσει το στίγμα του τόσο στο Πρωτάθλημα όσο και στη βιομηχανία μοτοσυκλέτας. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε αυτό το νέο κεφάλαιο μαζί”.

Από την πλευρά της BMW, ο Sven Blusch, υπεύθυνος  Motorsport της BMW Motorrad, τόνισε: “Καλωσορίζουμε τον Miguel Oliveira στη μεγάλη μας οικογένεια. Έχει αποδείξει σε όλη την καριέρα του ότι είναι ένας από τους πιο ταλαντούχους και ευέλικτους αναβάτες της γενιάς του. Με πέντε νίκες στη MotoGP και εμπειρία σε όλες τις κατηγορίες Grand Prix, φέρνει τεράστια αξία στην ομάδα μας. Μαζί με τον Danilo Petrucci συνθέτουν ένα ισχυρό και ανταγωνιστικό δίδυμο”.

Με τον Razgatlioglu να κυνηγά τον τίτλο στο φετινό WorldSBK και τον Van Der Mark να αποχωρεί από την ενεργό δράση της BMW στο τέλος του 2025, η επόμενη χρονιά σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την εργοστασιακή ομάδα της BMW, που ετοιμάζεται να κάνει το παραπάνω βήμα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike.