MotoGP Barcelona – Ο Bagnaia κερδίζει και μπαίνει ξανά στην κούρσα του πρωταθλήματος

Ο Martin δεν μπόρεσε να βρει απάντηση στις επιθέσεις του Bagnaia
MotoGP
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

26/5/2024

Ο αγώνας της Καταλονίας είχε πρωταγωνιστή τον Bagnaia, ο οποίος κατάφερε με σωστή στρατηγική και υπομονή να πάρει μία νίκη η οποία μπορεί να αποδειχθεί καίρια μετά από τόσες πτώσεις και για τη συνέχεια του πρωταθλήματος.

Με το που έσβησαν τα πράσινα φώτα είδαμε να φεύγει καλύτερα όλων ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), με τον Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech 3), να ακολουθεί και τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing), να βρίσκεται λίγο πιο πίσω στην τρίτη θέση.

Αναμφίβολα όλοι περίμεναν να δουν τι θα κάνει ο Marc Marquez (Gresini Racing Team) και αν θα καταφέρει άμεσα να κερδίσει θέσεις καθώς ο Ισπανός ξεκινούσε από την 14η θέση του grid, ωστόσο στους πρώτους γύρους δεν κατάφερε να κάνει την χθεσινή επίθεση και βρισκόταν στην δέκατη θέση.

motogp

Μπαίνοντας στον τρίτο γύρο του αγώνα ο Acosta στη στροφή 10 έκανε την επίθεση του και λίγο έλειψε να συγκρουστεί με τον Bagnaia, ο οποίος κατάφερε παρόλαυτα να κρατήσει την πρωτοπορία.

Την μάχη των δύο πρώτων εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο ο Martin ο οποίος έχοντας καλύτερο ρυθμό πέρασε αρχικά τον Acosta και στη συνέχεια τον Bagnaia για να ανέβει αυτός στην πρώτη θέση. Λίγο πιο πίσω θα βλέπαμε την πτώση του Jack Miller (Red Bull KTM Factory), του οποίου η θέση στην αυστριακή ομάδα απειλείται ακόμη περισσότερο μετά από αυτό το αποτέλεσμα.

Με επτά γύρους να έχουν ολοκληρωθεί ήρθε η στιγμή του Acosta για να επιτεθεί. Ο rookie της GASGAS πέρασε τον Bagnaia, ενώ ο ίδιος δεν άργησε να κολλήσει πίσω από τον Martin. Από την άλλη ο Marc Marquez είχε καταφέρει να κερδίσει ακόμη δύο θέσεις, με τον πολυπρωταθλητή να βρίσκεται στην όγδοη θέση.

MotoGP Barcelona

Φτάνοντας στη μέση του αγώνα όλοι περίμεναν τη μάχη μεταξύ Martin και Acosta να συνεχιστεί ωστόσο o αναβάτης της GASGAS είχε μία πτώση, οπότε κάθε ελπίδα για καλό αποτέλεσμα χάθηκε.

Με δέκα γύρους να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας, ο Bagnaia σιγά σιγά ψαλίδιζε τη διαφορά από τον Martin ενώ και ο Marquez είχε ξεκινήσει να πλησιάζει στην πεντάδα. Με πέντε γύρους να απομένουν, ο Bagnaia είχε φτάσει πίσω από τον Martin ενώ η μάχη για το τελευταίο σκαλί του βάθρου είχε ανάψει μεταξύ Aleix Espargaro (Aprilia Racing) και Marc Marquez.

motogp

Δύο γύρους πριν το τέλος ο Bagnaia είχε περάσει τον Martin και είχε βρεθεί στην πρώτη θέση με τον Martin να μην μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή. Λίγο πιο πίσω ο Marc Marquez είχε βρεθεί στην τρίτη θέση με τον Aleix Espargaro να τον καταδιώκει.

Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο, ο Bagnaia πήρε τη νίκη, με τον Martin να ακολουθεί στη δεύτερη θέση και τον Marc Marquez να συμπληρώνει το βάθρο στην Καταλονία. O Aleix Espargaro της Aprilia ολοκλήρωσε τον αγώνα στην τέταρτη θέση, με τον Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Team), να τερματίζει στην πέμπτη θέση.

motogp

Ο Raul Fernandez (Trackhouse Racing), ολοκλήρωσε τον αγώνα στην έκτη θέση, με τον Alex Marquez (Gresini Racing), να βρίσκεται στην έβδομη. Ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory), ήταν στην όγδοη θέση, με τον Fabio Quartararo, να φέρνει την Yamaha M1, στην ένατη θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσε ο Miguel Oliveira (Trackhouse Racing).

MotoGP Barcelona – Bagnaia κερδίζει

Αποτελέσματα του αγώνα

1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP24) 40m 11.726s
2 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP24) +1.740s
3 Marc Marquez SPA Gresini Ducati (GP23) +10.491s
4 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP24) +10.543s
5 Fabio Di Giannantonio ITA VR46 Ducati (GP23) +15.441s
6 Raul Fernandez SPA Trackhouse Aprilia (RS-GP23) +15.916s
7 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP23) +16.882s
8 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +18.578s
9 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +20.477s
10 Miguel Oliveira POR Trackhouse Aprilia (RS-GP24) +20.889s
11 Marco Bezzecchi ITA VR46 Ducati (GP23) +21.023s
12 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP24) +22.137s
13 Pedro Acosta SPA Red Bull GASGAS Tech3 (RC16)* +31.967s
14 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +32.987s
15 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +33.132s
16 Johann Zarco FRA LCR Honda (RC213V) +34.554s
17 Luca Marini ITA Repsol Honda (RC213V) +36.689s
18 Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP24) +50.615s
19 Stefan Bradl GER HRC Test Team (RC213V) +55.295s
20 Alex Rins SPA Monster Yamaha (YZR-M1) +63.428s
  Franco Morbidelli ITA Pramac Ducati (GP24) DNF
  Augusto Fernandez SPA Red Bull GASGAS Tech3 (RC16) DNF
  Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) DNF
Ετικέτες

MotoGP - Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir

Τσάμπα (ή μήπως όχι) η γκρίνια του Ισπανού όλο αυτό το διάστημα
MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/6/2024

To τελευταίο διάστημα ο Joan Mir είτε γκρίνιαζε για την κατάσταση που επικρατεί στην Honda ελέω της μη ανταγωνιστικότητας της RC213V είτε έλεγε πως θα αποσυρθεί στο τέλος της χρονιάς καθώς αυτή είναι η δυσκολότερη στιγμή της καριέρας του. Τελικά όχι μόνο δεν θα δούμε τον Mir να κρεμάει την φόρμα του αλλά ο Ισπανός φαίνεται πως θα παραμείνει εργοστασιακός αναβάτης της Honda για τα επόμενα δύο χρόνια! Τσάμπα η γκρίνια ή μήπως αυτή πέτυχε τον σκοπό της, ήτοι ένα καλύτερο συμβόλαιο;

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ο οποίος με τη Honda δεν έχει καταφέρει ακόμη να πανηγυρίσει κάποια νίκη ή βάθρο, θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά να βρίσκεται δίπλα στον Luca Marini, ο οποίος έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2025. Οι λόγοι της απόφασης του Mir να παραμείνει στην ιαπωνική εταιρεία είναι προφανείς: πρώτον τα χρήματα που θα πάρει θα είναι παραπάνω από αρκετά, ενώ θα έχει και την σταθερότητα που ψάχνει ένας αναβάτης στην καριέρα του. Επιπρόσθετα οι “θέσεις εργασίας” στο MotoGP ολοένα και λιγοστεύουν αν αναλογιστούμε πως έρχεται η νέα φουρνιά αναβατών από την Moto2 όπως ο Pedro Acosta για παράδειγμα. Τέλος... πού θα πάει, δεν θα καταφέρουν να βελτιώσουν την RC213V οι Ιάπωνες; Ακόμα και αυτή η βραδύτητά των αντιδράσεών τους σίγουρα θα έχει κάποια όρια!

MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir

Ο Mir με την επέκταση του συμβολαίου του θέλει ταυτόχρονα να δείξει στα αφεντικά της Honda πως μπορεί να βοηθήσει στο να γίνει εκ νέου ανταγωνιστική η RC213V και γιατί όχι να πορευτεί μαζί τους και το 2027, χρονιά στην οποία αλλάζουν οι κανονισμοί του MotoGP.

MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir
Ετικέτες