MotoGP Βραζιλία: Στην Τρίπολη θα ήταν καλύτερα! Διαλυόταν η πίστα σε κάθε γύρο!

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους
MotoGP Βραζιλία: Στην Τρίπολη θα ήταν καλύτερα! Διαλυόταν η πίστα σε κάθε γύρο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/3/2026

Το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα είδαν οι τρεις πρώτοι της μεγάλης κατηγορίας στην χθεσινή συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα, που είδε δύο Aprilia στο βάθρο. Έναν πόθο που εκπληρώνεται με ακριβώς έναν χρόνο καθυστέρηση!

Με την χαρά της επιτυχίας και με το γεγονός πως εκεί μπροστά που γυρνούσαν, δεν είχαν το πρόσθετο πρόβλημα των υπολοίπων, είναι φυσιολογικό που ήταν οι μόνοι που δεν έδωσαν έκταση στο πρόβλημα. Άλλωστε, κάτι τέτοιο θα έκοβε πόντους από τον άθλο και την επιτυχία, που μόλις είχαν σημειώσει.

Όλοι οι υπόλοιποι όμως, χωρίς καμία εξαίρεση, τόνισαν το πρόβλημα και ευχήθηκαν να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να αγωνιστούν σε τέτοιες συνθήκες.

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους ενώ ειδικά στην Moto3 δύο άσχημα highsides αποδίδονται αποκλειστικά στην κατάσταση της πίστας και ευτυχώς δεν συνοδεύτηκαν και από τραυματισμό.

Φυσικό επίσης να πέφτουν οι προβολείς στην δήλωση του Marc Marquez μετά τον αγώνα, όταν απέδωσε το γλίστρημα που είχε και έδωσε την θέση στον Di Giannantonio που μόλις είχε κερδίσει, στην κατάσταση της πίστας.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, εξαιτίας της πίστας έχασε την θέση στο βάθρο.

Το δίπολο που πολλές φορές παρατηρείται, από… δίποδα που βρίσκονται και στην αρθρογραφία όχι μόνο στα σχόλια, κάτι που αναγάγει το ζήτημα σε κάτι πιο σοβαρό και επικίνδυνο, θέλουν να απομονώσουν την δήλωση Marc Marquez για να πουν πως ψάχνει δικαιολογία. Παίζουν το κοινό τους ταΐζοντάς το ίντριγκα, παίρνοντας την μία στιγμή το μέρος της μίας παράταξης και έπειτα της άλλης ενώ ταυτόχρονα επικαλούνται την δημοσιογραφία, φυσικά μόνο στην Ελλάδα μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει και εδώ, πολύ απλά γιατί η ίντριγκα φέρνει το πολυπόθητο κλικ για το οποίο δεν σταματούν να παρακαλούν ως «υποστήριξη». Έχουμε εδώ δύο διαφορετικές εικόνες, από αναβάτες που αποδίδονται σε διαφορετικές παρατάξεις με τον Martin στη μέση. Από την μία πλευρά η VR46 και το πουλέν της και από την άλλη ο Marc Marquez. Δεν χρειάζεται καμία αντιπαράθεση όμως, ιδιαίτερα σε ένα ζήτημα χειροπιαστό, κυριολεκτικά σκύβεις και πιάνεις την άσφαλτο που διαλύεται στο χέρι σου. Τόσο χειροπιαστό! Ο Bezzecchi είναι φυσιολογικό να μην το έχει αντιμετωπίσει στον ίδιο βαθμό καθώς είχε και τον καλύτερο ρυθμό, γυρνούσε και εμπρός μόνος του, ανενόχλητος.

https://www.motomag.gr/news/race-news/motogp-brazilia-anoixe-trypa-sto-kentro-tis-pistas-prin-ton-sprint
Ούτε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας δεν βλέπεις αυτή την εικόνα!

Ο Martin είπε πως όσο κάθισε πίσω από τις δύο Ducati, δεχόταν πετροπόλεμο, κάτι που ευτυχώς γλίτωσε αρκετά γρήγορα.

Σε κάθε περίπτωση οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Αυτή ήταν η χειρότερη εικόνα των MotoGP και χρεώνεται πλήρως στην νέα διοίκηση η οποία ήξερε το ζήτημα από πριν. Δεν ρίσκαρε μόνο τον ίδιο τον αγώνα, φτάνοντας πολύ κοντά στην ματαίωσή του, όπως είδαμε από την τρύπα που άνοιξε μέσα στην άσφαλτο το Σάββατο, πριν τον Sprint, αλλά και με την ασφάλεια των αγωνιζόμενων. Ιδιαίτερα στις μικρότερες μάλιστα κατηγορίες και κυρίως στην Moto3, που με τα δικά τους ελαστικά οι συνθήκες καθιστούσαν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα.

Ο αγώνας στην Βραζιλία θα μπορούσε να γίνει στο τέλος της χρονιάς, ώστε να προλάβει να στρωθεί η πίστα ή από το νέο έτος, όταν και σίγουρα θα είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες, μιας και είναι προγραμματισμένο, να πέσει νέα άσφαλτος!

MotoGP Βραζιλία: Άνοιξε τρύπα στο κέντρο της πίστας πριν τον Sprint!

Αν πήγαινε όμως στο τέλος της χρονιάς, τα MotoGP θα είχαν ένα σημαντικό πρόσθετο έξοδο για τα Cargo αεροπλάνα που μεταφέρουν τον εξοπλισμό, ενώ το κοινό της Λ.Αμερικής που μπορεί να δώσει σημαντικά έσοδα τόσο από την φυσική του παρουσία, όσο και με τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ήταν ακριβώς εκείνο το κερασάκι που έκανε τους διοργανωτές να κλείσουν τα μάτια σε αυτό που έβλεπαν και τα αυτιά στις συμβουλές που άκουγαν.

Ο Bezzecchi ωστόσο το έθεσε σωστά, αν αφήσεις τα παραπάνω και το δεις ως ένα πρόβλημα που το έχεις ξαφνικά και παλεύεις να βρεις την λύση. Υπό αυτό το πρίσμα οι διοργανωτές κινήθηκαν ταχύτατα και έδωσαν λύση παλεύοντας να μπαλώσουν την κατάσταση. Θα ήταν ηρωική αντιμετώπιση, αν δεν είχαν βαδίσει εις γνώση τους πάνω στο πρόβλημα και ενώ υπήρχαν φωνές που το τόνιζαν ακόμη περισσότερο.

Έτσι φτάσαμε στην χειρότερη εικόνα των MotoGP τα τελευταία χρόνια και έτσι ξεκινά η νέα διοίκηση το έργο της, με κίτρινη κάρτα. Ούτε στην Ινδονησία, εκεί που τα MotoGP διεξάγονται σε δημόσιο δρόμο, δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα πρόσφυσης, ασφάλειας και δυσκολίας μάλιστα για τους αναβάτες, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Brazil motomag
κανονικός πετροπόλεμος!

Κι ενώ στις μικρές κατηγορίες η πρόσφυση ήταν ακόμη πιο μεγάλο πρόβλημα, στην μεγάλη κατηγορία ο πετροπόλεμος σε όσους οδηγούσαν κοντά και πολλοί μαζί, όπως συνέβαινε εχθές από την πρώτη πεντάδα και πίσω, ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Περισσότεροι από τους μισούς αναβάτες απέκτησαν μώλωπες για ενθύμιο, που θα το θυμούνται για καιρό.

 

Ετικέτες

MotoGP: Η KTM εξηγεί γιατί ο Acosta δοκιμάζει τη μοτοσυκλέτα των 850 κυβικών

Παρά την επικείμενη μεταγραφή του στη Ducati o Ισπανός καβαλά την ΚΤΜ του 2027
KTM
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/6/2026

Ο Pedro Acosta μπορεί να θεωρείται πλέον σχεδόν βέβαιο ότι θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Ducati από το 2027, ωστόσο η KTM δεν είχε κανέναν ενδοιασμό να τον επιλέξει για την πρώτη δοκιμή της νέας 850cc MotoGP μοτοσυκλέτας, η οποία πραγματοποιείται σήμερα στο Brno.

Το test στην Τσεχία αποτελεί την πρώτη ευκαιρία για τους εργοστασιακούς αναβάτες να οδηγήσουν τις μοτοσυκλέτες των νέων κανονισμών του 2027, αλλά και να αξιολογήσουν τα ελαστικά της Pirelli που θα αντικαταστήσουν τα Michelin. Καθώς ο αριθμός των συμμετεχόντων είναι αυστηρά περιορισμένος, κάθε κατασκευαστής έπρεπε να επιλέξει προσεκτικά ποιοι αναβάτες θα βρεθούν στην πίστα.

Ενώ Ducati, Aprilia και Yamaha αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν αποκλειστικά αναβάτες που θα παραμείνουν στο δυναμικό τους και μετά το 2026, η KTM και η Honda ακολούθησαν διαφορετική προσέγγιση, θεωρώντας ότι η αξία των δεδομένων και των σχολίων που θα συλλεχθούν είναι σημαντικότερη από τον κίνδυνο διαρροής τεχνικών πληροφοριών σε μελλοντικούς αντιπάλους.

Έτσι, η KTM επέλεξε τον Pedro Acosta να συμμετάσχει στις δοκιμές μαζί με τους δοκιμαστές Pol Espargaro και Dani Pedrosa, παρά το γεγονός ότι ο Ισπανός αναμένεται να αποχωρήσει από το εργοστάσιο στο τέλος της χρονιάς.

Ο Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της KTM, Pit Beirer, ήταν ξεκάθαρος όταν ρωτήθηκε για την απόφαση.

“Είναι πολύ απλό. Ο Pedro είναι ο ταχύτερος και ο καλύτερος αναβάτης που είχαμε ποτέ στην KTM και θέλουμε να έχουμε σημείο αναφοράς από τον καλύτερό μας αναβάτη,” δήλωσε στο περιθώριο του Grand Prix του Brno.

Ο Beirer εξήγησε ότι, παρά την εξαιρετική δουλειά που έχουν ήδη κάνει οι Pedrosa και Espargaro στο πρόγραμμα εξέλιξης, η συμβολή ενός ενεργού αναβάτη αγώνων παραμένει ανεκτίμητη.

“Έχουμε μια πολύ δυνατή ομάδα δοκιμών που κάνει εξαιρετική δουλειά και μας παρέχει πολλές πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα. Ωστόσο, είναι διαφορετικό να έχεις πάνω στη μοτοσυκλέτα έναν αναβάτη που αγωνίζεται κάθε Σαββατοκύριακο και γι’ αυτό η επιλογή του Pedro ήταν η πιο λογική.”

Acosta

Παρά τις φήμες και τις πληροφορίες που θέλουν τον Acosta να έχει ήδη συμφωνήσει με τη Ducati για το 2027, ο Beirer τόνισε ότι ο Ισπανός παραμένει πλήρως αφοσιωμένος στην KTM μέχρι το τέλος της συνεργασίας τους.

“Είναι ένας εργοστασιακός αναβάτης που χαίρει του απόλυτου σεβασμού μέσα στην ομάδα και ο καλύτερος αναβάτης που διαθέτουμε. Πρέπει να βάλουμε τον καλύτερό μας άνθρωπο πάνω στη μοτοσυκλέτα για να καταλάβουμε τις πραγματικές δυνατότητές της και να συνεχίσουμε την εξέλιξη. Βρισκόμαστε ακόμη στα μισά της διαδρομής και έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας.”

Η επιλογή του Acosta ενισχύει παράλληλα τις εκτιμήσεις ότι κανένας από τους σημερινούς αναβάτες της KTM δεν θεωρείται δεδομένος για το 2027. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από το paddock, η εργοστασιακή ομάδα της αυστριακής εταιρείας αναμένεται να παραταχθεί με εντελώς νέα σύνθεση, αποτελούμενη από τους Alex Marquez και Fabio Di Giannantonio, ενώ οι θέσεις της Tech3 παραμένουν ανοιχτές.

Στο ίδιο τεστ θα συμμετάσχουν επίσης οι Marc Marquez και Fermin Aldeguer για τη Ducati, οι Marco Bezzecchi και Raul Fernandez για την Aprilia, οι Joan Mir, Luca Marini και Takaaki Nakagami για τη Honda, καθώς και οι Toprak Razgatlioglu και Augusto Fernandez για τη Yamaha.

Η δοκιμή αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τον Acosta μετά την απογοητευτική εξέλιξη του Grand Prix Τσεχίας, όπου εγκατέλειψε από την πέμπτη θέση στον τελευταίο γύρο λόγω τεχνικού προβλήματος, χάνοντας την ευκαιρία για ένα ακόμη σημαντικό αποτέλεσμα στη φετινή σεζόν.

Το επόμενο μεγάλο τεστ των νέων μοτοσυκλετών και των ελαστικών της Pirelli αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο Red Bull Ring τον Σεπτέμβριο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι τότε θα επιτραπεί η συμμετοχή όλων των αναβατών των MotoGP.