MotoGP Βραζιλία: Στην Τρίπολη θα ήταν καλύτερα! Διαλυόταν η πίστα σε κάθε γύρο!

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους
MotoGP Βραζιλία: Στην Τρίπολη θα ήταν καλύτερα! Διαλυόταν η πίστα σε κάθε γύρο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/3/2026

Το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα είδαν οι τρεις πρώτοι της μεγάλης κατηγορίας στην χθεσινή συνέντευξη τύπου μετά το τέλος του αγώνα, που είδε δύο Aprilia στο βάθρο. Έναν πόθο που εκπληρώνεται με ακριβώς έναν χρόνο καθυστέρηση!

Με την χαρά της επιτυχίας και με το γεγονός πως εκεί μπροστά που γυρνούσαν, δεν είχαν το πρόσθετο πρόβλημα των υπολοίπων, είναι φυσιολογικό που ήταν οι μόνοι που δεν έδωσαν έκταση στο πρόβλημα. Άλλωστε, κάτι τέτοιο θα έκοβε πόντους από τον άθλο και την επιτυχία, που μόλις είχαν σημειώσει.

Όλοι οι υπόλοιποι όμως, χωρίς καμία εξαίρεση, τόνισαν το πρόβλημα και ευχήθηκαν να μην χρειαστεί ποτέ ξανά να αγωνιστούν σε τέτοιες συνθήκες.

Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους ενώ ειδικά στην Moto3 δύο άσχημα highsides αποδίδονται αποκλειστικά στην κατάσταση της πίστας και ευτυχώς δεν συνοδεύτηκαν και από τραυματισμό.

Φυσικό επίσης να πέφτουν οι προβολείς στην δήλωση του Marc Marquez μετά τον αγώνα, όταν απέδωσε το γλίστρημα που είχε και έδωσε την θέση στον Di Giannantonio που μόλις είχε κερδίσει, στην κατάσταση της πίστας.

Όπως είπε χαρακτηριστικά, εξαιτίας της πίστας έχασε την θέση στο βάθρο.

Το δίπολο που πολλές φορές παρατηρείται, από… δίποδα που βρίσκονται και στην αρθρογραφία όχι μόνο στα σχόλια, κάτι που αναγάγει το ζήτημα σε κάτι πιο σοβαρό και επικίνδυνο, θέλουν να απομονώσουν την δήλωση Marc Marquez για να πουν πως ψάχνει δικαιολογία. Παίζουν το κοινό τους ταΐζοντάς το ίντριγκα, παίρνοντας την μία στιγμή το μέρος της μίας παράταξης και έπειτα της άλλης ενώ ταυτόχρονα επικαλούνται την δημοσιογραφία, φυσικά μόνο στην Ελλάδα μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει και εδώ, πολύ απλά γιατί η ίντριγκα φέρνει το πολυπόθητο κλικ για το οποίο δεν σταματούν να παρακαλούν ως «υποστήριξη». Έχουμε εδώ δύο διαφορετικές εικόνες, από αναβάτες που αποδίδονται σε διαφορετικές παρατάξεις με τον Martin στη μέση. Από την μία πλευρά η VR46 και το πουλέν της και από την άλλη ο Marc Marquez. Δεν χρειάζεται καμία αντιπαράθεση όμως, ιδιαίτερα σε ένα ζήτημα χειροπιαστό, κυριολεκτικά σκύβεις και πιάνεις την άσφαλτο που διαλύεται στο χέρι σου. Τόσο χειροπιαστό! Ο Bezzecchi είναι φυσιολογικό να μην το έχει αντιμετωπίσει στον ίδιο βαθμό καθώς είχε και τον καλύτερο ρυθμό, γυρνούσε και εμπρός μόνος του, ανενόχλητος.

https://www.motomag.gr/news/race-news/motogp-brazilia-anoixe-trypa-sto-kentro-tis-pistas-prin-ton-sprint
Ούτε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας δεν βλέπεις αυτή την εικόνα!

Ο Martin είπε πως όσο κάθισε πίσω από τις δύο Ducati, δεχόταν πετροπόλεμο, κάτι που ευτυχώς γλίτωσε αρκετά γρήγορα.

Σε κάθε περίπτωση οι εικόνες μιλούν από μόνες τους. Αυτή ήταν η χειρότερη εικόνα των MotoGP και χρεώνεται πλήρως στην νέα διοίκηση η οποία ήξερε το ζήτημα από πριν. Δεν ρίσκαρε μόνο τον ίδιο τον αγώνα, φτάνοντας πολύ κοντά στην ματαίωσή του, όπως είδαμε από την τρύπα που άνοιξε μέσα στην άσφαλτο το Σάββατο, πριν τον Sprint, αλλά και με την ασφάλεια των αγωνιζόμενων. Ιδιαίτερα στις μικρότερες μάλιστα κατηγορίες και κυρίως στην Moto3, που με τα δικά τους ελαστικά οι συνθήκες καθιστούσαν τα πράγματα ακόμη πιο δύσκολα.

Ο αγώνας στην Βραζιλία θα μπορούσε να γίνει στο τέλος της χρονιάς, ώστε να προλάβει να στρωθεί η πίστα ή από το νέο έτος, όταν και σίγουρα θα είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες, μιας και είναι προγραμματισμένο, να πέσει νέα άσφαλτος!

MotoGP Βραζιλία: Άνοιξε τρύπα στο κέντρο της πίστας πριν τον Sprint!

Αν πήγαινε όμως στο τέλος της χρονιάς, τα MotoGP θα είχαν ένα σημαντικό πρόσθετο έξοδο για τα Cargo αεροπλάνα που μεταφέρουν τον εξοπλισμό, ενώ το κοινό της Λ.Αμερικής που μπορεί να δώσει σημαντικά έσοδα τόσο από την φυσική του παρουσία, όσο και με τα τηλεοπτικά δικαιώματα, ήταν ακριβώς εκείνο το κερασάκι που έκανε τους διοργανωτές να κλείσουν τα μάτια σε αυτό που έβλεπαν και τα αυτιά στις συμβουλές που άκουγαν.

Ο Bezzecchi ωστόσο το έθεσε σωστά, αν αφήσεις τα παραπάνω και το δεις ως ένα πρόβλημα που το έχεις ξαφνικά και παλεύεις να βρεις την λύση. Υπό αυτό το πρίσμα οι διοργανωτές κινήθηκαν ταχύτατα και έδωσαν λύση παλεύοντας να μπαλώσουν την κατάσταση. Θα ήταν ηρωική αντιμετώπιση, αν δεν είχαν βαδίσει εις γνώση τους πάνω στο πρόβλημα και ενώ υπήρχαν φωνές που το τόνιζαν ακόμη περισσότερο.

Έτσι φτάσαμε στην χειρότερη εικόνα των MotoGP τα τελευταία χρόνια και έτσι ξεκινά η νέα διοίκηση το έργο της, με κίτρινη κάρτα. Ούτε στην Ινδονησία, εκεί που τα MotoGP διεξάγονται σε δημόσιο δρόμο, δεν υπήρχε τέτοιο πρόβλημα πρόσφυσης, ασφάλειας και δυσκολίας μάλιστα για τους αναβάτες, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Brazil motomag
κανονικός πετροπόλεμος!

Κι ενώ στις μικρές κατηγορίες η πρόσφυση ήταν ακόμη πιο μεγάλο πρόβλημα, στην μεγάλη κατηγορία ο πετροπόλεμος σε όσους οδηγούσαν κοντά και πολλοί μαζί, όπως συνέβαινε εχθές από την πρώτη πεντάδα και πίσω, ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα.

Περισσότεροι από τους μισούς αναβάτες απέκτησαν μώλωπες για ενθύμιο, που θα το θυμούνται για καιρό.

 

Ετικέτες

MotoGP: O Marc Marquez στη Ducati για ακόμη δύο χρόνια!

Ο Ισπανός θα συνεχίσει να φορά τα κόκκινα
Marc_Marquez_2028
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/6/2026

Ο Marc Marquez θα συνεχίσει να φορά τα χρώματα της ομάδας Ducati Lenovo για τα επόμενα δύο χρόνια στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, καθώς οι δύο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους και για τις σεζόν 2027/2028.

Η συνεργασία μεταξύ του κατασκευαστή από το  Borgo Panigale και του νυν Παγκόσμιου Πρωταθλητή ξεκίνησε στις αρχές του 2024 και συνεχίζεται, από το 2025 με την ομάδα Ducati Lenovo. Με την εργοστασιακή ομάδα ο Ισπανός πέτυχε 14 νίκες στο Sprint και 11 νίκες στο GP — 10 από τις οποίες ήταν διπλές νίκες (Sprint και GP) και επτά φορές στη σειρά — ενώ ο τίτλος των αναβατών εξασφαλίστηκε πέντε GP πριν το τέλος της σεζόν, καθώς και το ρεκόρ όλων των εποχών σε βαθμούς για έναν αναβάτη σε μία μόνο σεζόν (545 βαθμοί). Έξι χρόνια μετά τον τελευταίο του παγκόσμιο τίτλο, η επιστροφή του Marquez ήταν πρωτοφανής, κατατάσσοντάς την ανάμεσα στα μεγαλύτερα επιτεύγματα του αθλητισμού.

Το 2026, μια συμβολική χρονιά για τη Ducati καθώς γιορτάζει την εκατονταετία από την ίδρυσή της, ο Marc και η Ducati Lenovo Team συνέδεσαν ακόμη περισσότερο τις τύχες τους επιτυγχάνοντας, την ίδια ημέρα στο GP της Ουγγαρίας, το ορόσημο των 100 νικών. Ένα τριπλό 100: όπως τα χρόνια της Ducati, οι θρίαμβοι της καριέρας του Μαρκ στις διάφορες κατηγορίες (74 στο MotoGP, 16 στο Moto2 και 10 στα 125cc) και οι επιτυχίες της Ducati Factory Team στο MotoGP από το 2003.

Marc Márquez: Είμαι κόκκινος. Είμαι πραγματικά χαρούμενος για τη νέα αυτή συμφωνία με την Ducati Lenovo Team και που θα συνεχίσω να είμαι μέλος αυτής της οικογένειας. Όταν αποφάσισα να ενταχθώ στη Ducati, ήμουν πεπεισμένος ότι ήταν το πιο ανταγωνιστικό project. Πίστεψαν σε μένα και χτίσαμε μια σχέση βασισμένη στην εμπιστοσύνη και τη σκληρή δουλειά. Με αυτή την ανανέωση, επιβεβαίωσαν για άλλη μια φορά αυτή τη δέσμευση, σεβόμενοι τους χρόνους μου και προσφέροντάς μου την ηρεμία που χρειαζόμουν για να πάρω τη σωστή απόφαση. Στο πρώτο μας έτος μαζί παλέψαμε για τον τίτλο και τον κατακτήσαμε: ένα ανεκτίμητο αποτέλεσμα που επιβεβαιώνει ότι ο δρόμος που είχαμε επιλέξει ήταν ο σωστός. Συνεχίζω να αγωνίζομαι επειδή αγαπώ αυτό το άθλημα και θέλω να επιτύχω ακόμα πιο φιλόδοξους στόχους. Είμαι πεπεισμένος ότι αυτό είναι το σωστό μέρος για να το κάνω. Όσο είμαι εδώ, θα δώσω τα πάντα για να βάψω το μέλλον κόκκινο.”

Claudio Domenicali (Διευθύνων Σύμβουλος της Ducati Motor Holding):Η ανανέωση της συνεργασίας με τον Marc για τις σεζόν 2027 και 2028 αποτελεί την πιο φυσική επιλογή μετά τα απίστευτα αποτελέσματα που πετύχαμε μαζί στην πρώτη του σεζόν με τα κόκκινα χρώματα. Έφερε σε μια νικήτρια ομάδα μια νοοτροπία που είναι, αν είναι δυνατόν, ακόμη πιο αποφασιστική και ένα εξαιρετικό αγωνιστικό πνεύμα. Ο Marc, εκτός από το ότι είναι ένα εξαιρετικό ταλέντο, αντιπροσωπεύει τέλεια τη νοοτροπία της Ducati που βασίζεται στη μεγάλη αφοσίωση και την αυτοθυσία, αλλά και στην αρμονία μέσα στην ομάδα και στην ικανότητα να είναι κανείς εξαιρετικός επαγγελματίας ακόμη και σε μια παιχνιδιάρικη και γαλήνια ατμόσφαιρα. Η συνέχιση της συνεργασίας μας σημαίνει τη διατήρηση της συνέχειας ενός επιτυχημένου προγράμματος και, ως εκ τούτου, την αντιμετώπιση των επόμενων αγωνιστικών περιόδων με τη φιλοδοξία να διατηρήσουμε τη Ducati στην κορυφή του MotoGP.”

Luigi Dall'Igna (Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse): “Η εμπιστοσύνη, η σχέση μεταξύ της Ducati και του Marc ξεκινά εδώ. Αυτός μας αναζήτησε πρώτος, μας επέλεξε στη συνέχεια και σήμερα είμαστε ευτυχείς να πούμε ότι σχεδιάζουμε ένα μέλλον —πιο κόκκινο παρά ρόδινο— μαζί. Ο Marc έβαζε πάντα το πάθος του, το κίνητρό του και το αληθινό ανταγωνιστικό του πνεύμα πάνω από όλα στις επιλογές που καθοδήγησαν την εμπειρία του με την ομάδα Ducati Lenovo. Έδειξε εμπιστοσύνη σε ολόκληρη την ομάδα και αυτό μας γέμισε υπερηφάνεια και μας έδωσε κίνητρο να δίνουμε πάντα τον καλύτερό μας εαυτό για να τον υποστηρίξουμε. Ως μηχανικός, η συνεργασία με τον Marc με εντυπωσίασε. Οδήγησε τη Desmosedici GP σε κορυφαίες επιδόσεις, βελτιώνοντας κάθε εξάρτημα. Οι φιλοδοξίες παραμένουν αμετάβλητες και είμαι χαρούμενος που μπορώ να ζήσω, τόσο σε αθλητικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Ducati μαζί με τον Marc.