MotoGP Buddh: Ο Bezzecchi έγραψε την πρώτη pole position της Ινδίας

Πρώτη θέση και αυτόματα και ρεκόρ
MotoGP India Κατάταξη
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/9/2023

Από τον Martin το περιμέναμε που από την πρώτη στιγμή έδειξε πως θα πάρει την πρώτη θέση στην πίστα της Ινδίας, όμως τελικά ο Bezzecchi με μία επίθεση της τελευταίας στιγμής έγραψε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας και αυτόματα και το ρεκόρ.

Μόλις 043 πίσω ο Martin και άλλα 213 πίσω του ο Bagnaia συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα με τον Marini στην 4η θέση ακολουθούμενος από τις δύο εργοστασιακές Honda με πρώτη του Mir.

Οι Honda βρέθηκαν εκεί μπροστά με τις Ducati πρώτα γιατί έλειπε η KTM του Binder που θα μπορούσε να κάνει την διαφορά, έχοντας κολλήσει στην Q1 από ακυρωμένους γύρους εξαιτίας κίτρινης σημαίας από πτώσεις. Τόσο όταν βρέθηκε εκεί, όσο και όταν έμεινε στην Q1 εξαιτίας πτώσης του Alex Marquez που είχε ήδη κερδίσει το εισιτήριο για την Q1. Το άλλο το πήρε ο Fernandez. Η πτώση του Alex Marquez δεν ήταν ανώδυνη αν και αρχικά σηκώθηκε φαίνεται πως είχε τραυματιστεί από το highside που τον προσγείωσε πάνω στην μοτοσυκλέτα και μπλέχτηκε με αυτή. Δεν κατάφερε να τρέξει στην Q2 και αναμένουμε να δούμε την πορεία των εξετάσεων.

Ο άλλος λόγος που οι Honda βρέθηκαν μπροστά από την Ducati του Zarco ήταν πως ακολουθούσαν τον Bagnaia. Αγαπημένη τακτική του Marc Marquez να ακολουθεί τον Bagnaia, όχι απλά δεν το κρύβει μιας και δεν θα μπορούσε κιόλας, αλλά δηλώνει πως δεν είναι κακό να χρησιμοποιείς ότι έχεις διαθέσιμο για να πάρεις καλύτερη θέση στην εκκίνηση. Βέβαια δεν ήταν ο καλύτερος με Honda, γιατί ο Mir που ακολουθούσε τον Marquez, που ακολουθούσε τον Bagnaia ήταν εξίσου γρήγορος με την Ducati μπροστά.

 

 

Δεν υπήρχε περίπτωση να μην ήταν μία Ducati εμπρός αν και πολύ θα ήθελε η KTM να πάρει την pole position στην Ινδία από την στιγμή που δραστηριοποιείται στην Ινδία μέσω της Bajaj. Ο Binder έδειξε ότι θα μπορούσε αλλά αν στηρίζεσαι σε έναν αναβάτη ή ακόμη και δύο, δεν είναι καθόλου σίγουρο πως θα πετύχεις απέναντι σε μία στρατιά ιταλικών που εκτός από γενικά ταχύτερες, ευνοούνται και από την πίστα με την μεγαλύτερη ευθεία αυτή την στιγμή.

Οι αγώνες έχουν χάσει ορισμένους γύρους γιατί οι ομάδες είδαν πως η κατανάλωση είναι υψηλή σε αυτή την πίστα, όπως και η καταπόνηση για τους αναβάτες, αποφασίζοντας να κάνουν τον Sprint αλλά και τον αγώνα, λίγο πιο σύντομους. Στους 11 γύρους ο Sprint σήμερα το μεσημέρι και στους 21 ο αγώνας την Κυριακή, που αναμένονται και οι δύο συναρπαστικοί.

 

Θέση

N#

Αναβάτης

ΜΟΤΟ

Χρόνος

Διαφ 1ου

Προηγ.

Αποτελέσματα Q2:

1

72

Marco Bezzecchi

Ducati

1:43.947

 

 

2

89

Jorge Martin

Ducati

1:43.990

0.043

0.043

3

1

Francesco Bagnaia

Ducati

1:44.203

0.256

0.213

4

10

Luca Marini

Ducati

1:44.215

0.268

0.012

5

36

Joan Mir

Honda

1:44.454

0.507

0.239

6

93

Marc Marquez

Honda

1:44.469

0.522

0.015

7

5

Johann Zarco

Ducati

1:44.515

0.568

0.046

8

20

Fabio Quartararo

Yamaha

1:44.724

0.777

0.209

9

12

Maverick Viñales

Aprilia

1:44.741

0.794

0.017

10

41

Aleix Espargaro

Aprilia

1:44.750

0.803

0.009

11

25

Raul Fernandez

Aprilia

1:45.194

1.247

0.444

Πτώση:

12

73

Alex Marquez

Ducati

 

0.000

0.000

Αποτελέσματα Q1:

Q2

25

Raul Fernandez

Aprilia

1:44.410

 

 

Q2

73

Alex Marquez

Ducati

1:44.519

0.109

0.109

13

49

Fabio Di Giannantonio

Ducati

1:44.529

0.119

0.010

14

33

Brad Binder

KTM

1:44.651

0.241

0.122

15

30

Takaaki Nakagami

Honda

1:44.735

0.325

0.084

16

43

Jack Miller

KTM

1:45.030

0.620

0.295

17

21

Franco Morbidelli

Yamaha

1:45.037

0.627

0.007

18

37

Augusto Fernandez

KTM

1:45.066

0.656

0.029

19

88

Miguel Oliveira

Aprilia

1:45.375

0.965

0.309

20

44

Pol Espargaro

KTM

1:45.452

1.042

0.077

21

6

Stefan Bradl

Honda

1:45.517

1.107

0.065

22

51

Michele Pirro

Ducati

1:46.147

1.737

0.630

 

Ετικέτες

Pedro Acosta - O πρώτος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 που κερδίζει και το Triumph Triple Trophy

Στο γκαράζ του πλέον, το ειδικά εξοπλισμένο Triumph Street Triple RS 765 του θεσμού
Ο Pedro Acosta κερδίζει το Triumph Trophy Award 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/12/2023

Πέρα από τον τίτλο της Moto2 το 2023, αλλά και μια θέση στη σχάρα εκκίνησης του MotoGP για το 2024, ο Pedro Acosta κέρδισε και τον θεσμό Triumph Triple Trophy, που είχε βραβείο ένα μοναδικό και ειδικά εξοπλισμένο από το Hinckley, Street Triple RS 765.

Ο Acosta γίνεται ο 4ος αναβάτης της Moto2 που κερδίζει το συγκεκριμένο βραβείο, απ’ όταν η Triumph ανέλαβε να προμηθεύει με μοτοσυκλέτες την κατηγορία, ενώ είναι η πρώτη φορά που τη μοτοσυκλέτα του βραβείου κερδίζει Παγκόσμιος Πρωταθλητής.

Αντίθετα με το βραβείο M Award της BMW στη μεγάλη κατηγορία, που βραβεύει τον ταχύτερο αναβάτη των δοκιμαστικών, το βραβείο της Triumph είναι πολύ πιο σύνθετο, βαθμολογώντας τους αναβάτες σε τρεις διαφορετικούς τομείς:

  • 7 βαθμοί - Καλύτερη πρόοδος σε θέσεις από την έναρξη του αγώνα έως τον τερματισμό
  • 6 βαθμοί - Pole Position
  • 5 βαθμοί - Ταχύτερος γύρος αγώνα
Ο Pedro Acosta κερδίζει το Triumph Trophy Award 2023

Οι σταθερές κορυφαίες εμφανίσεις του Acosta καθ’ όλη τη χρονιά τον βοήθησε να βαθμολογηθεί σε 9 γύρους της σεζόν για το Triumph Triple Trophy, και να απομακρυνθεί απ’ όλους τους υπόλοιπους, με τον 2ο καλύτερο αναβάτη να βαθμολογείται σε 4 γύρους.

Ο Acosta πήρε 3 pole positions (Sachsenring, Silverstone και Red Bull Ring), ενώ σημείωσε ταχύτερο γύρο αγώνα… οκτώ φορές! Ο Ισπανός “σφράγισε” την κατάκτηση του βραβείου της Triumph στη Μαλαισία, όταν 2 αναβάτες ακόμα διεκδικούσαν τη μοτοσυκλέτα (Taiga Hada, Jake Dixon.

Pedro Acosta, Red Bull KTM Ajo Team: “Χαίρομαι που κέρδισα αυτό το βραβείο, στο τέλος της ημέρας μιλάμε για μια εκπληκτική μοτοσυκλέτα. Βλέπω πολλούς αναβάτες να την χαίρονται, και ίσως ήρθε τώρα η ώρα να πάρω κι εγώ το δίπλωμα οδήγησης, ώστε να μπορώ να βγαίνω μαζί της στον δρόμο. Φορά τον ίδιο κινητήρα που χρησιμοποιούμε στη Moto2 και όλοι ξέρουμε πόσο γρήγορη είναι η Moto2. Θα έχει πλάκα να κάνω σούζες και endo καβάλα στο βραβείο μου!

Ετικέτες