MotoGP Buddh SPRINT: Νίκη Martin με πτώσεις από την πρώτη στροφή

Το πρώτο λάθος της VR46 στην Ινδία
motogp india sprint motomag
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/9/2023

Αλάνθαστοι οι αναβάτες του Rossi από την πρώτη στιγμή στην Ινδία και με τον Bezzecchi στην πρώτη γραμμή, όλα έδειχναν πως ο αγώνας θα εξελισσόταν σε μία μάχη με τον Martin, όπως ήταν η κατάταξη. Ο Martin ξεκίνησε καταπληκτικά όμως και έφυγε μπροστά, ενώ μέτρια ξεκίνησε ο Bezzecchi που αν έστριβε την πρώτη στροφή θα πήγαινε πίσω από τον Martin. Δεν έστριψε όμως γιατί ο Marini σκέφτηκε πως μπορεί να κάνει κάτι καλύτερο στην εκκίνηση και πράγματι, το παρά έκανε.

Παρά τα δυνατά φρένα και το endo που σήκωσε ο Luca Marini δεν κατάφερε να αποφύγει τον Bezzecchi και έπεσε στον πίσω του τροχό. Αμέσως μετά ο Marini έπεσε εκτός πίστας ενώ ο Bezzecchi κατάφερνε να κρατήσει την ισορροπία του.

Ταυτόχρονα ο Pol Espargaro με τον Bradl θα έπεφταν πίσω με τον Fernandez επίσης να εμπλέκεται. Συνολικά 5 αναβάτες εμπλεκόμενοι στην πρώτη στροφή με τους δύο να συνεχίζουν και την κίτρινη σημαία να έχει βγει.

Έτσι κι αλλιώς εμπρός δεν θα γινόταν προσπέραση γιατί ο Martin έχει αρχίσει κιόλας να εξαφανίζεται, πίσω του ο Bagnaia που δεν πιάνει τον ρυθμό και ακολουθούν οι δύο Honda με πρώτο τον Marquez, όπως ακριβώς δηλαδή και στην προσπάθεια για την κατάταξη που έφερε και τις Honda εμπρός γιατί ακολουθούσαν τον Bagnaia.

Λίγο αργότερα ο Mir θα έφευγε από την εξίσωση ανοίγοντας γραμμή στην τρίτη στροφή και τελικά πέφτοντας. Ο Binder που ακολουθούσε και που επίσης έχει κάνει μία πολύ καλή εκκίνηση για να βρεθεί στην τέταρτη θέση, έχει τώρα εμπρός τον Marquez και ένα Bagnaia που ήδη ανοίγει την διαφορά.

Ο Alex Marquez δεν έχει καταφέρει να πάρει το ΟΚ για τον αγώνα μετά την πτώση του στην Q1 και ενώ ήδη είχε προκριθεί στην Q2. Ο Zarco κάνει ένα low side με μικρή ταχύτητα, πέφτει και σηκώνει την μοτοσυκλέτα αμέσως και συνεχίζει, όσο ο Martin θέλει λίγο ακόμη για να φτάσει την διαφορά στα δύο δευτερόλεπτα.

Ο Bezzecchi στο μεταξύ που έχει μακρινές βλέψεις για το πρωτάθλημα και άρα θέλει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, κάνει ταχύτερους χρόνους και συνεχώς ανεβαίνει έχοντας εμπρός του τον Miller και τον Quartararo. Αλλά όχι για πολύ καθώς θα τους περάσει και τους δύο! Αν δεν ήταν ο Sprint αλλά ο κανονικός αγώνας, τότε ο Bezzecchi θα είχε ανέβει στο βάθρο!

Ο Aleix Espargaro πέφτει επίσης τρεις γύρους πριν την ολοκλήρωση και στο τέλος με την προσπέραση του Bezzecchi στον Quartararo στον τελευταίο γύρο, ο αγώνας Sprint ολοκληρώθηκε σε μία πίστα που δείχνει την τεράστια διαφορά που άφησαν οι Honda και Yamaha, να δημιουργήσει η Ducati με την ευθεία να μην κρύβει την ταχύτητα των μοτοσυκλετών.

Αύριο ο Martin με τον Bezzecchi και τον Bagnaia θα παλέψουν για το ποια Ducati θα είναι εμπρός, εκτός φυσικά αν και ο αγώνας εξελιχθεί ανεξέλεγκτα όπως και ο Sprint!

 

Θέση

N#

Αναβάτης

ΜΟΤΟ

Χρόνος/Διαφ.

1

89

Jorge Martin

Ducati

19:18.8360

2

1

Francesco Bagnaia

Ducati

1.389

3

93

Marc Marquez

Honda

2.405

4

33

Brad Binder

KTM

2.904

5

72

Marco Bezzecchi

Ducati

3.266

6

20

Fabio Quartararo

Yamaha

4.327

7

43

Jack Miller

KTM

7.172

8

12

Maverick Viñales

Aprilia

8.798

9

25

Raul Fernandez

Aprilia

10.530

10

49

Fabio Di Giannantonio

Ducati

10.826

11

37

Augusto Fernandez

KTM

11.456

12

88

Miguel Oliveira

Aprilia

15.415

13

30

Takaaki Nakagami

Honda

17.437

14

51

Michele Pirro

Ducati

23.714

15

21

Franco Morbidelli

Yamaha

36.468

Πτώσεις

 

41

Aleix Espargaro

Aprilia

12:29.1940

 

5

Johann Zarco

Ducati

10:56.7500

 

36

Joan Mir

Honda

05:18.6220

 

10

Luca Marini

Ducati

 

 

6

Stefan Bradl

Honda

 

 

44

Pol Espargaro

KTM

 

 

MotoGP Αυστρία Sprint: Νίκη Marc Marquez με Alex και Acosta στο βάθρο!

Εγκατέλειψε από πρόβλημα ο Bagnaia
MotoGP Αυστρία Sprint: Νίκη Marc Marquez με Alex και Acosta στο βάθρο!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/8/2025

Σπινάροντας στην εκκίνηση ο Bagnaia με τον Aldeguer πιο πίσω σε πιστή αντιγραφή της κίνησης, ξεκίνησε ο σύντομος αγώνας Sprint στην Αυστρία όπου ο Alex και ο Marc Marquez βρήκαν ακόμη μικρότερη αντίσταση από την αναμενόμενη και μπήκαν εμπρός από τον Bezzecchi που όπως και ο Quartararo στην αντίστοιχη περίπτωση, δεν περιμένει κανείς πως θα κρατηθεί εκεί για πολύ.

Δεν άντεξε ούτε την επίθεση του Acosta όμως, ο οποίος λίγο έλειψε να είχε την pole position και μάλιστα θα την είχε κερδίσει με πιο καθαρό τρόπο από τον Bezzecchi.

Μετά το πρόβλημα στην εκκίνηση ο Bagnaia προσπάθησε για λίγους γύρους με αστάθεια στην μοτοσυκλέτα μέχρι που χάνοντας τα φρένα μπήκε στην διαδρομή για την ποινή μακρύτερου γύρου και αμέσως μετά εγκατέλειψε κιόλας, φανερά προβληματισμένος για την μοτοσυκλέτα.

Με πρόβλημα στο holeshot εγκατέλειψε και ο Fernandez, όσο εμπρός οι θέσεις είχαν ξεκαθαρίσει, λιγότερο το ποιος θα είναι πρώτος – δεύτερος, αλλά σίγουρα η τρίτη θέση θα χανόταν από τον Acosta μόνο από δικό του λάθος.

Μία φορά πλησίασε τον Marc ο Acosta και έχασε τα φρένα, όμως είχε τέτοιο ρυθμό που ο Bezzecchi δεν απείλησε ξανά παρά το λάθος της KTM.

Ο Alex ήξερε πως ο Marc θα κάνει την επίθεση αν και εκείνη την στιγμή δεν φαινόταν να απειλείται άμεσα και πράγματι σύμφωνα με τον Marc, ο στόχος ήταν να μην χρειαστεί κανένα ρίσκο και να περιμένει την φθορά των ελαστικών να μειώσει την επικινδυνότητα μίας επίθεσης, μετριάζοντας τις δυνατότητες άμυνας του αδερφού του.

Πράγματι στο τέλος του αγώνα ένα μικρό λάθος του Alex άνοιξε το παράθυρο για μία πολύ καθαρή προσπέραση με τον Marc να φεύγει εμπρός και να μην αφήνει ευκαιρία για αντεπίθεση.

Ο Martin πήρε και τον μοναδικό βαθμό που κυνηγούσε ο Quartararo, προσπερνώντας τον για την δέκατη θέση.

Στο μεταξύ ο Acosta έμεινε ξανά από βενζίνη, στο τέλος του αγώνα ακριβώς, με την ομάδα να έχει κάνει καλύτερο υπολογισμό από ότι στην προσπάθεια για την κατάταξη που επίσης έμεινε από βενζίνη και κατάφερε να ξανά μπει, καταφέρνοντας μία 7η θέση αλλά έχοντας πρώτα κυνηγήσει την pole όπως είπαμε.

Ο Bastianini πάλεψε με Aldeguer και οι δυο τους έδωσαν όμορφες στιγμές με θέαμα, ενώ και η 5η θέση του Binder ήταν μία πολύ καλή επίδοση, με την KTM να έχει μία πολύ καλή ημέρα, εντός έδρας.

ΘΕΣΗ

ΒΑΘΜΟΙ

ΑΝΑΒΑΤΗΣ

ΟΜΑΔΑ

ΧΡΟΝΟΣ

1

12

93M. Marquez

Ducati Lenovo Team

20:56.071

2

9

73A. Marquez

BK8 Gresini Racing MotoGP

+1.180

3

7

37P. Acosta

Red Bull KTM Factory Racing

+3.126

4

6

72M. Bezzecchi

Aprilia Racing

+4.032

5

5

33B. Binder

Red Bull KTM Factory Racing

+4.782

6

4

54F. Aldeguer

BK8 Gresini Racing MotoGP

+6.032

7

3

23E. Bastianini

Red Bull KTM Tech3

+8.294

8

2

49F. Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+10.953

9

1

5J. Zarco

CASTROL Honda LCR

+11.999

10

 

1J. Martin

Aprilia Racing

+12.111

11

 

20F. Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+13.387

12

 

10L. Marini

Honda HRC Castrol

+13.704

13

 

36J. Mir

Honda HRC Castrol

+13.822

14

 

21F. Morbidelli

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+14.564

15

 

79A. Ogura

Trackhouse MotoGP Team

+18.414

16

 

42A. Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+19.365

17

 

43J. Miller

Prima Pramac Yamaha MotoGP

+20.844

18

 

88M. Oliveira

Prima Pramac Yamaha MotoGP

+21.581

Εγκατάλειψη

   

25R. Fernandez

Trackhouse MotoGP Team

9 Laps

   

63F. Bagnaia

Ducati Lenovo Team

8 Laps