MotoGP Buddh: Στον αέρα η συμμετοχή αρκετών ομάδων εξαιτίας βίζας!

Η Dorna πιστεύει πως τα προβλήματα θα ξεπεραστούν καθώς η αγορά της Ινδίας είναι πολύ σημαντική για την ίδια και για τη βιομηχανία μοτοσυκλετών
motogp india
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/9/2023

Η Dorna γνώριζε πως η διοργάνωση ενός αγώνα MotoGP στην Ινδία θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση τόσο για την ίδια όσο και τις ομάδες. Εκτός όμως από το πρόβλημα της αδειοδότησης της πίστας Buddh International Circuit η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί... μία μέρα πριν ξεκινήσει ο αγώνας (!), ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη, αυτό της έκδοσης ηλεκτρονικής βίζας για όλους όσους σχετίζονται με τον αγώνα.

Στην εξίσωση των προβλημάτων να προσθέσουμε και τα φορολογικά θέματα με τους αναβάτες να καλούνται να πληρώσουν ακόμα και ένα μέρος των φόρων από τους μισθούς τους, ενώ χθες έγινε γνωστό πως υπάρχουν δυσκολίες και με τις ηλεκτρονικές βίζες αρκετών ανθρώπων που σχετίζονται με τον αγώνα. Η Dorna είχε συμφωνήσει από πριν με τις τοπικές αρχές ώστε να απλοποιηθούν οι διαδικασίες, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Ενδεικτικό του προβλήματος είναι το γεγονός πως κάποια μέλη ομάδων που χθες θα αναχωρούσαν για την Ινδία περίμεναν ακόμη τις βίζες τους με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να φύγουν. Ο Jens Hainbach, αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος του Pierer Mobility Group -το οποίο περιλαμβάνει τις KTM, GasGas και Husqvarna-, ανέφερε επίσης πως κανείς από την ομάδα του δεν έχει λάβει την ηλεκτρονική βίζα και 50 άνθρωποι έχουν πτήση για σήμερα Τρίτη.

MotoGP

Για να αποφευχθεί η καταστροφή, σύμφωνα με πληροφορίες η τοπική υπηρεσία θα εκδώσει τις βίζες στο χέρι, μία προς μία! Το εγχείρημα φυσικά είναι πολύ δύσκολο καθώς μέσα σε μερικές ώρες η τοπική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για της βίζες θα πρέπει να εκδώσει περίπου 2.000 βίζες, καθώς αυτός είναι ο αριθμός όσων εμπλέκονται με τον αγώνα της Ινδίας.

Ετικέτες

Fermin Aldeguer - Έγινε το χειρουργείο στο πόδι του αναβάτη της Gresini

Μήνυμα αισιοδοξίας από το νοσοκομείο στέλνει ο 21χρονος και η ομάδα του
Fermin Aldeguer χειρουργείο στο πόδι
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/1/2026

Η εγχείρηση έγινε στο σπασμένο αριστερό μηριαίο οστό του Fermin Aldeguer και ο αναβάτης της BK8 Gresini Racing MotoGP στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας από το νοσοκομείο.

Να σας υπενθυμίσουμε πως ο Fermin Aldeguer συμμετείχε και αυτός στην προπόνηση που έκαναν διάφοροι αναβάτες στην πίστα Aspar της Ισπανίας, με τη χρονιά να μπαίνει κυριολεκτικά με το αριστερό για τον Ισπανό που ήταν άτυχος και σε πτώση που είχε έσπασε το μηριαίο οστό σε αυτό το πόδι.

Ο Aldeguer έπειτα μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Dexeus στη Βαρκελώνη ώστε να γίνει άμεσα η εγχείρηση που απαιτείται και να υπάρχει όσο το δυνατό περισσότερος χρόνος για να επουλωθεί το κάταγμα. Η εγχείρηση έγινε στις 9 Ιανουαρίου χωρίς να υπάρξει κάποια επιπλοκή.

Το shakedown για τους αναβάτες του MotoGP έχει προγραμματιστεί στις 29-30 Ιανουαρίου στη Μαλαισία, ενώ το πρώτο επίσημο τεστ στο οποίο ο Aldeguer έχει δικαίωμα συμμετοχής είναι στις 3-5 Φεβρουαρίου επίσης στη Μαλαισία. Ο πρώτος αγώνας είναι έναν και πλέον μήνα αμφότερα στις 27 Φεβρουαρίου-1 Μαρτίου στην Ταϊλάνδη.

Fearmin Aldefuer χειρουργείο στο πόδι αποκατάσταση

Ειδικά για το το πρώτο επίσημο τεστ η συμμετοχή του Aldeguer μοιάζει εξαιρετικά αμφίβολη ακόμη και με το κορυφαίο πρόγραμμα αποκατάστασης που ακολουθούν οι αναβάτες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, το οποίο περιλαμβάνει ακόμη και εκτεταμένη χρήση Υπερβαρικού Θαλάμου. Λογικά θα τον δούμε όμως στον πρώτο γύρο της χρονιάς.

"Τα χειρότερα είναι πίσω μας. Ξεκινάμε πάλι με το ίδιο μαχητικό πνεύμα. Θα επιστρέψουμε σύντομα!", ήταν η επίσημη δήλωση της Gresini στον δικό της λογαριασμό στο Instagram αλλά και σε εκείνον του 21χρονου αναβάτη της, στη φωτογραφία που έχει αναρτηθεί και δείχνει τον Aldeguer χαμογελαστό στο κρεβάτι του νοσοκομείο να κάνει το σήμα της νίκης με το αριστερό του χέρι. O Aldeguer παραμένει στο νοσοκομείο μετά την εγχείρηση και περιμένει νέα εκτίμηση από τους γιατρούς για την μετεγχειρητική του κατάσταση ώστε να πάρει εξιτήριο.

Η BK8 Gresini Racing MotoGP προετοιμάζεται τώρα για την επίσημη παρουσίαση της ομάδας για τη φετινή σεζόν που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιανουαρίου και λογικά όσο πλησιάζουμε χρονικά προς το πρώτο επίσημο τεστ θα έχουμε και νέα ενημέρωση για την κατάσταση του Aldeguer.