MotoGP Buddh: Στον αέρα η συμμετοχή αρκετών ομάδων εξαιτίας βίζας!

Η Dorna πιστεύει πως τα προβλήματα θα ξεπεραστούν καθώς η αγορά της Ινδίας είναι πολύ σημαντική για την ίδια και για τη βιομηχανία μοτοσυκλετών
motogp india
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/9/2023

Η Dorna γνώριζε πως η διοργάνωση ενός αγώνα MotoGP στην Ινδία θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση τόσο για την ίδια όσο και τις ομάδες. Εκτός όμως από το πρόβλημα της αδειοδότησης της πίστας Buddh International Circuit η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί... μία μέρα πριν ξεκινήσει ο αγώνας (!), ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη, αυτό της έκδοσης ηλεκτρονικής βίζας για όλους όσους σχετίζονται με τον αγώνα.

Στην εξίσωση των προβλημάτων να προσθέσουμε και τα φορολογικά θέματα με τους αναβάτες να καλούνται να πληρώσουν ακόμα και ένα μέρος των φόρων από τους μισθούς τους, ενώ χθες έγινε γνωστό πως υπάρχουν δυσκολίες και με τις ηλεκτρονικές βίζες αρκετών ανθρώπων που σχετίζονται με τον αγώνα. Η Dorna είχε συμφωνήσει από πριν με τις τοπικές αρχές ώστε να απλοποιηθούν οι διαδικασίες, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Ενδεικτικό του προβλήματος είναι το γεγονός πως κάποια μέλη ομάδων που χθες θα αναχωρούσαν για την Ινδία περίμεναν ακόμη τις βίζες τους με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να φύγουν. Ο Jens Hainbach, αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος του Pierer Mobility Group -το οποίο περιλαμβάνει τις KTM, GasGas και Husqvarna-, ανέφερε επίσης πως κανείς από την ομάδα του δεν έχει λάβει την ηλεκτρονική βίζα και 50 άνθρωποι έχουν πτήση για σήμερα Τρίτη.

MotoGP

Για να αποφευχθεί η καταστροφή, σύμφωνα με πληροφορίες η τοπική υπηρεσία θα εκδώσει τις βίζες στο χέρι, μία προς μία! Το εγχείρημα φυσικά είναι πολύ δύσκολο καθώς μέσα σε μερικές ώρες η τοπική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για της βίζες θα πρέπει να εκδώσει περίπου 2.000 βίζες, καθώς αυτός είναι ο αριθμός όσων εμπλέκονται με τον αγώνα της Ινδίας.

Ετικέτες

Max Biaggi - Η Aprilia είναι η μόνη ιταλική εταιρεία στο MotoGP

Εμπρηστική δήλωση από τον έξι φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και πρεσβευτή του Noale
Max Biaggi - Aprilia
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/1/2026

Ο γνωστός και μη εξαιρετέος Ιταλός δις Πρωταθλητής WorldSBK, τετράκις Πρωταθλητής 250 GP, νικητής σε αγώνες MotoGP, και επί πολλά χρόνια πρεσβευτής του Noale, έκανε τις εμπρηστικές δηλώσεις που διαβάζετε στον τίτλο του άρθρου, σε συνέντευξη που έδωσε στο TNT Sport, ευλογώντας τα γένια της Aprilia, και ανάβοντας φωτιές μεταξύ Ιταλών και ιταλόφιλων.

O Max Biaggi είναι ένας από τους μόλις δύο αναβάτες που έχουν κερδίσει Παγκόσμια Πρωταθλήματα σε κατηγορίες τόσο του WorldSBK όσο και του MotoGP, και έχει γράψει το όνομά του στην ιστορία ως ένας από τους καλύτερους αναβάτες στα 250GP,  στο MotoGP (3 φορές δεύτερος στη μεγάλη κατηγορία), αλλά και στο WorldSBK. Αξέχαστες θα μείνουν οι μάχες του με τους θρύλους Doohan και Rossi, οι 13 νίκες του στο MotoGP αλλά και το παραλίγο “καπάκι” σε τρελή σούζα που έσωσε ο Ιταλός στη γραμμή του τερματισμού του GP της Τσεχίας το 1998. Το 2017 ο Biaggi είχε τραυματιστεί άσχημα σε προπόνηση Supermoto -μια από τις μεγάλες του αγάπες-, όπου υπέστη πολλαπλά κατάγματα πλευρών, υπεβλήθη σε εγχείρηση και πέρασε 17 ημέρες στην εντατική! 

Επιστροφή στο παρόν, όπου πριν λίγες ημέρες ο Biaggi έδωσε συνέντευξη στο αθλητικό κανάλι TNT Sports, πλέκοντας το εγκώμιο της Aprilia, που μετά από τις επιδόσεις του Marco Bezzecchi το 2025 κοιτάζει στα μάτια την επικρατούσα Ducati, ως προς τον τίτλο του 2026. Παράλληλα όμως, ο Ιταλός πρεσβευτής της Aprilia έσταξε και λίγο δηλητήριο για το Borgo Panigale, αμφισβητώντας την ιταλική του ταυτότητα.

“Είμαι πρεσβευτής της Aprilia εδώ και σχεδόν 10 χρόνια και είναι μεγάλο προνόμιο για μένα να συνεργάζομαι με αυτόν τον κατασκευαστή”, ανέφερε ο Biaggi, “ο οποίος είναι ειλικρινά ο μόνος ιταλικός σε αυτό το paddock, γιατί γνωρίζουμε ότι η Ducati είναι γερμανική λόγω της ιδιοκτησίας της από την Audi. Είμαστε πολύ περήφανοι για αυτό και ο Όμιλος Piaggio έχει κάνει εξαιρετική δουλειά.”

Θυμίζουμε πως η Ducati ανήκει στον Όμιλο Volkswagen και λειτουργεί ως μέρος του ομίλου της Audi, ο οποίος την εξαγόρασε το 2012. Παρόλα αυτά, η Ducati έχει παραμείνει στην έδρα της στην Ιταλία (Borgo Panigale), εκεί όπου και ιδρύθηκε, εκεί είναι και το εργοστάσιό της αλλά και το μουσείο της.

Οι δηλώσεις του Biaggi δεν γίνονται τυχαία τώρα, λίγο πριν ξεκινήσει το MotoGP του 2026, αφού ο Marco Bezzecchi έδειχνε ολοένα και πιο φορμαρισμένος όσο το Πρωτάθλημα του 2025 τελείωνε, βάζοντας σοβαρή υποψηφιότητα για τη διεκδίκηση του τίτλου φέτος. Κι αν πέρυσι η Ducati αναδείχθηκε για μια ακόμη χρονιά ως απόλυτη κυρίαρχος, η Aprilia τερμάτισε 2η στους κατασκευαστές, με τον Bez τρίτο στους αναβάτες.

Στην ίδια συνέντευξη στο TNT, ο Biaggi έκανε επιπλέον ενδιαφέρουσες δηλώσεις για το MotoGP 2026: “Τώρα η μοτοσυκλέτα δεν έχει αδύνατα σημεία. Τώρα δεν υπάρχουν πίστες που μας φοβίζουν. Μπορούμε να είμαστε παντού στις πρώτες 3-5 θέσεις. Και όχι μόνο με τον Marco Bezzecchi: ο Raul Fernandez έχει επίσης δείξει ότι αυτή η μοτοσυκλέτα λειτουργεί καλά με πολλούς αναβάτες.”

Μένει να δούμε αν ο Biaggi θα λάβει απάντηση στις δηλώσεις του από τη μεριά της Ducati, ή αν οι Πρωταθλητές θα αδιαφορήσουν, αποδίδοντας τη φράση περί “ιταλικότητας” στο hype που χτίζει ο πρεσβευτής της Aprilia για την εταιρεία του.

Ετικέτες