MotoGP Buddh: Στον αέρα η συμμετοχή αρκετών ομάδων εξαιτίας βίζας!

Η Dorna πιστεύει πως τα προβλήματα θα ξεπεραστούν καθώς η αγορά της Ινδίας είναι πολύ σημαντική για την ίδια και για τη βιομηχανία μοτοσυκλετών
motogp india
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/9/2023

Η Dorna γνώριζε πως η διοργάνωση ενός αγώνα MotoGP στην Ινδία θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση τόσο για την ίδια όσο και τις ομάδες. Εκτός όμως από το πρόβλημα της αδειοδότησης της πίστας Buddh International Circuit η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί... μία μέρα πριν ξεκινήσει ο αγώνας (!), ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη, αυτό της έκδοσης ηλεκτρονικής βίζας για όλους όσους σχετίζονται με τον αγώνα.

Στην εξίσωση των προβλημάτων να προσθέσουμε και τα φορολογικά θέματα με τους αναβάτες να καλούνται να πληρώσουν ακόμα και ένα μέρος των φόρων από τους μισθούς τους, ενώ χθες έγινε γνωστό πως υπάρχουν δυσκολίες και με τις ηλεκτρονικές βίζες αρκετών ανθρώπων που σχετίζονται με τον αγώνα. Η Dorna είχε συμφωνήσει από πριν με τις τοπικές αρχές ώστε να απλοποιηθούν οι διαδικασίες, ωστόσο τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα. Ενδεικτικό του προβλήματος είναι το γεγονός πως κάποια μέλη ομάδων που χθες θα αναχωρούσαν για την Ινδία περίμεναν ακόμη τις βίζες τους με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να φύγουν. Ο Jens Hainbach, αντιπρόεδρος του αγωνιστικού τμήματος του Pierer Mobility Group -το οποίο περιλαμβάνει τις KTM, GasGas και Husqvarna-, ανέφερε επίσης πως κανείς από την ομάδα του δεν έχει λάβει την ηλεκτρονική βίζα και 50 άνθρωποι έχουν πτήση για σήμερα Τρίτη.

MotoGP

Για να αποφευχθεί η καταστροφή, σύμφωνα με πληροφορίες η τοπική υπηρεσία θα εκδώσει τις βίζες στο χέρι, μία προς μία! Το εγχείρημα φυσικά είναι πολύ δύσκολο καθώς μέσα σε μερικές ώρες η τοπική υπηρεσία που είναι υπεύθυνη για της βίζες θα πρέπει να εκδώσει περίπου 2.000 βίζες, καθώς αυτός είναι ο αριθμός όσων εμπλέκονται με τον αγώνα της Ινδίας.

Ετικέτες

Ο Eric de Seynes νέος ιδιοκτήτης της Moto2 ομάδας της Fantic Racing!

Το καινούργιο εγχείρημα του δραστήριου πρώην CEO της Yamaha Motor Europe
Eric de Seynes, νέος ιδιοκτήτης της Fantic Moto2 Racing Team
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/1/2026

Ο Eric De Seynes έχει γράψει ιστορία ως ο πρώτος μη Ιάπωνας CEO της Yamaha Motor Europe, ενώ από το 2024 είναι Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της Iwata στην Ευρώπη, και μέλος του διοικητικού συμβουλίου στην εταιρεία Decathlon. Τώρα, ο δραστήριος και παθιασμένος με τη μοτοσυκλέτα Γάλλος γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης της Moto2 αγωνιστικής ομάδας της Fantic Racing.

Στη θητεία του ως CEO της Yamaha Europe, ο De Seynes είχε ενεργή ενασχόληση με τις αγωνιστικές δραστηριότητες της εταιρείας, που μεταξύ άλλων περιελάμβαναν και τα μεγάλα Πρωταθλήματα WorldSBK και MotoGP.

Αφού τώρα η Fantic Racing εξασφάλισε τον τίτλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ομάδων το 2025, η Fantic Racing Moto2 ανακοίνωσε στις 11/1 μια μεγάλη αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της, με τον Erid de Seynes να αναλαμβάνει το τιμόνι της για το 2026, με αναβάτες τους Barry Baltus και Tony Arbolino.

Μαζί με τον Mariano Roman, στη θέση του επικεφαλής αγώνων της Fantic, ο Stefano Bedon και ο Roberto Locatelli θα συνεχίσουν να ηγούνται της ομάδας ως Project Manager και Team Manager, αντίστοιχα. Με ένα καλά εδραιωμένο τεχνικό προσωπικό που θα παραμείνει για το 2026 και με αναβάτες τους Barry Baltus, τρίτος στη συνολική κατάταξη αναβατών του 2025, μαζί με τον νέο αναβάτη Tony Arbolino, ο οποίος έχει 29 βάθρα στην καριέρα του, συμπεριλαμβανομένων εννέα νικών, η Fantic Racing ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει μια άλλη σεζόν ως κορυφαία διεκδικήτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2.

Eric de Seynes, ιδιοκτήτης της ομάδας: “Πρώτα απ' όλα, αυτή είναι μια ανθρώπινη ιστορία, που καθοδηγείται από το πάθος. Καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, η μοτοσυκλέτα και ειδικά ο κόσμος των αγώνων μου έχουν δώσει πολλά. Το όραμά μου είναι να προστατεύσω αυτό το όνειρο των αγώνων, ώστε να συνεχίσει να εμπνέει την επόμενη γενιά. Από αυτή την άποψη, για μένα, η Moto2 είναι μια μαγική κατηγορία. Ενώ το MotoGP είναι ένας πολύ μοναδικός κόσμος, το Moto2 αντιπροσωπεύει την κορυφή αυτού που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε πυραμίδα των ‘normal’ αγώνων. Κοιτάζοντας τη μεγαλύτερη εικόνα, θέλω να υποστηρίξω το ταλέντο και την επόμενη γενιά που θα χτίσει το μέλλον του αθλήματος. Για να ενισχύσω την αξιοπιστία αυτής της δέσμευσης, το Moto2 είναι το σημείο αναφοράς. Με αυτό το πνεύμα επέλεξα να επενδύσω στην ομάδα, με πλήρη σεβασμό σε όλα όσα έχουν χτιστεί και επιτευχθεί μέχρι τώρα. Ο τίτλος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ομάδων που κατακτήθηκε την περασμένη σεζόν είναι μια επιπλέον απόδειξη του πόσο σταθερό είναι το συγκεκριμένο project. Ως ιδιοκτήτης της ομάδας, ο στόχος μου είναι να ενισχύσω αυτό το έργο: προσφέρω την πλήρη υποστήριξή μου σε μια νικήτρια ομάδα, στις αξίες του αθλήματος και στο πάθος που μοιραζόμαστε, καθώς και στους δύο αναβάτες που έχουν δεσμευτεί για το επόμενο έτος. Βρισκόμαστε μόλις στην αρχή αυτού του νέου ταξιδιού, με μακροπρόθεσμη προοπτική. Είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε σκληρά και να αποδώσουμε. Πέρα από το να είμαστε μια νικήτρια ομάδα, θέλω επίσης να γίνουμε σημείο αναφοράς για τους οπαδούς που αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, προσφέροντας στις νέες γενιές την ευκαιρία να ζήσουν το όνειρο των αγώνων.”

Ετικέτες