MotoGP Catalunya Sprint: Όποιος ήταν μπροστά έπεφτε! Νίκη Aleix Espargaro με πτώσεις μπροστά σε δυναμικό αγώνα!

Αρκετές μάχες και ένας Marquez που έκανε το 14-2!
MotoGP Catalunya Sprint: Όποιος ήταν μπροστά έπεφτε! Νίκη Aleix Espargaro με πτώσεις μπροστά σε δυναμικό αγώνα!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/5/2024

Ένας φοβερός αγώνας ήταν ο Sprint ανεβάζοντας την προσμονή για αύριο. Οι μάχες ξεκίνησαν από νωρίς όπως και οι επαφές, με τον Marquez να χάνει την αριστερή αεροτομή στην ουρά του Binder, ο Martin να ακουμπά τον Rins και τον Aleix Espargaro να χάνει θέσεις.

Από την πρώτη στιγμή ο Bagnaia και ο Acosta μπήκαν σε καθεστώς διεκδίκησης οδηγού του αγώνα με τον Bagnaia να επικρατεί αρχικά και τον Acosta να μην αργεί να κάνει την επίθεση και να κερδίζει.

Απέναντι σε κάθε πρόβλεψη και παρόλο που πήγε πολύ καλά στην Q1 και έφτασε και στην πρώτη γραμμή της εκκίνησης, ο Fernandez κατάφερε να περάσει μπροστά και έφτασε να οδηγεί τον αγώνα! Αμέσως η ομάδα του έβγαλε μήνυμα Mapping 2 που μία ασφαλή ερμηνεία του είναι να κρατήσει ρυθμό χωρίς να ξεμακραίνει, όπως και έκανε εκείνη την στιγμή. Πίσω του ο Acosta είχε πάρει την δεύτερη θέση με τον Binder να ακολουθεί και τον Bagnaia στην 4η θέση. Ο Aleix Espargaro ήταν προς το παρόν εκτός διεκδίκησης του βάθρου, με τον Martin να έχει περάσει και πίσω του είχε φτάσει ήδη ο Marquez.

Ο Binder πέρασε τον Acosta με τον ίδιο περίπου τρόπο που ο Acosta είχε κάνει όλες τις προσπεράσεις σήμερα και στον 4ο γύρο είχαν ήδη γίνει πάρα πολλά! Φυσικά ο Acosta έκανε την κίνηση στα φρένα της πρώτης στροφής με τον Fernandez να είναι μισό δευτερόλεπτο εμπρός και πίσω του να παλεύουν GASGAS και KTM.

Στον 5ο γύρο στην 10η στροφή ο Fernandez πέφτει και αμέσως μετά ο Binder παίρνει πίσω την θέση, αυτή τη φορά οδηγώντας τον αγώνα, με τον Morbideli να τιμωρείται για αντικανονική οδήγηση. Ο Bagnaia είναι πλέον στο βάθρο και τον επόμενο γύρο παλεύει με τον Acosa και περνά εμπρός, όσο ο Aleix κάνει την κίνησή του και περνά τον Martin.

Τότε είναι που στην 5η στροφή πέφτει και ο Binder!

Πάνω που η ομάδα του είχε δηλώσει πως έχουν πρόβλημα να πάρουν καλή θέση στην εκκίνηση αλλά μπορούν να κάνουν την διαφορά μέσα στον αγώνα, ο Binder πέφτει κάνοντας ένα δώρο σε όλους όσους ακολουθούν.

Ο Aleix περνά τον Acosta και έχει πίσω του τον Marquez που έχει περάσει τον Martin. Δεν διαφαίνεται πλέον πως θα αλλάξει εύκολα το βάθρο, το μόνο που περιμένεις με σιγουριά είναι επίθεση του Marquez στον Acosta καθώς τον πλησιάζει συνεχώς.

Ο έταιρος Marquez πέφτει πάνω στον Zarco όταν εκείνος κάνει το λάθος πάνω σε μία στροφή και το αποτέλεσμα είναι να πέσει ο Zarco και να συνεχίσει ο Alex Marquez. Πλέον οι δύο πρώτοι έχουν μία μικρή διαφορά και δεν περιμένει κανείς κάποια αλλαγή, πέρα από την τελευταία θέση του βάθρου.

 Όταν πέρασε ο Marquez τον Acosta στον τελευταίο γύρο το πλήθος ξεσηκώθηκε και πλέον φαινόταν πως το βάθρο είχε κλειδώσει. Κι όμως, λίγο πριν το τέλος και την καρό σημαία, ο Bagnaia πέφτει στην 5η στροφή που είχε πέσει και ο Binder! Ένα δώρο στον Aleix Espargaro και φυσικά στην βαθμολογία του πρωταθλήματος με τον Marquez στην δεύτερη θέση με μικρή διαφορά πλέον εμπρός από τους εργοστασιακούς αναβάτες της Ducati και όλοι τους πίσω από τον Martin.

Ένας καταπληκτικός αγώνας, που μας κάνει να ανυπομονούμε για τον αυριανό!

 

Θέση.

Βαθμ.

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος / Διαφ.

1

12

 

41A. Espargaro

Aprilia Racing

20:01.478

2

9

 

93M. Marquez

Gresini Racing MotoGP

+0.892

3

7

 

31P. Acosta

Red Bull GASGAS Tech3

+1.169

4

6

 

89J. Martin

Prima Pramac Racing

+2.147

5

5

 

23E. Bastianini

Ducati Lenovo Team

+2.980

6

4

 

49F. Di Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+4.623

7

3

 

43J. Miller

Red Bull KTM Factory Racing

+8.084

8

2

 

12M. Viñales

Aprilia Racing

+8.245

9

1

 

72M. Bezzecchi

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+8.643

10

 

 

20F. Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+9.241

11

 

 

21F. Morbidelli

Prima Pramac Racing

+9.537

12

 

 

42A. Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+13.045

13

 

 

30T. Nakagami

IDEMITSU Honda LCR

+13.199

14

 

 

73A. Marquez

Gresini Racing MotoGP

+13.378

15

 

 

36J. Mir

Repsol Honda Team

+16.438

16

 

 

10L. Marini

Repsol Honda Team

+18.000

17

 

 

37A. Fernandez

Red Bull GASGAS Tech3

+25.262

18

 

 

6S. Bradl

HRC Test Team

+33.751

ΠΤΩΣΕΙΣ

   

 

1F. Bagnaia

Ducati Lenovo Team

11 laps

   

 

88M. Oliveira

Trackhouse Racing

9 laps

   

 

5J. Zarco

CASTROL Honda LCR

7 laps

   

 

33B. Binder

Red Bull KTM Factory Racing

6 laps

   

 

25R. Fernandez

Trackhouse Racing

4 laps

 

Ετικέτες

MotoGP: KTM - Δοκιμές της πρωτότυπης των 850 κυβικών στη Jerez [VIDEO]

Για πρώτη φορά η μοτοσυκλέτα των Αυστριακών σε πίστα με τους Paul Espargaro και Dani Pedrosa
KTM 850 Jerez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/12/2025

Η Red Bull KTM ολοκλήρωσε τα πρώτα χιλιόμετρα δοκιμών με τον νέο κινητήρα 850 κυβικών για την νέα εποχής του MotoGP, με τους Dani Pedrosa και Paul Espargaro ως δοκιμαστές

Η αντίστροφη μέτρηση για τη νέα εποχή στην μεγάλη κατηγορία των αγώνων έχει αρχίσει. Η KTM έκανε το αποφασιστικό πρώτο βήμα προς τους κανονισμούς του 2027, δοκιμάζοντας στην πίστα της Jerez τον νέο κινητήρα 850 κυβικών των MotoGP.

Με τους κανονισμούς του 2027 να φέρνουν μεγάλες αλλαγές, κατάργηση συσκευών εκκίνησης, περιορισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα και, πάνω απ’ όλα, μείωση κυβισμού στα 850 κυβικά εκατοστά, με τους κατασκευαστές ήδη να προετοιμάζονται για τη μετάβαση. Παράλληλα, η ιταλική Pirelli θα γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στην κατηγορία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η KTM φαίνεται να παίρνει προβάδισμα. Την Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου, στη Jerez της νότιας Ισπανίας, οι δοκιμαστές Paul Espargaro και Dani Pedrosa έγραψαν τα πρώτα χιλιόμετρα με τον νέο κινητήρα 850cc. Ο κινητήρας είχε ήδη δοκιμαστεί στις εγκαταστάσεις του Matighofen, αυτή ήταν όμως η πρώτη του εμφάνιση σε πίστα.

Η μοτοσυκλέτα δοκιμών, βασισμένη στην RC16, έφερε μαύρο fairing και φτερά τόσο μπροστά όσο και πίσω, ενώ ηχητικά ξεχώριζε σημαντικά από τις σημερινές 1000cc μοτοσυκλέτες, ένας πιο κοφτός, διαφορετικός τόνος που πρόδιδε την αλλαγή.

Προς το παρόν δεν έχουν αποκαλυφθεί τεχνικές λεπτομέρειες για τις μοτοσυκλέτες των Paul Espargaro και Dani Pedrosa, όμως είναι σαφές πως η ανάπτυξη έχει μπει σε πλήρεις ρυθμούς. Ο επικεφαλής της KTM Racing, Pit Beirer, είχε ήδη δηλώσει ότι η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω στη μοτοσυκλέτα της νέας εποχής.

Εν τω μεταξύ, την ώρα που η KTM έγραφε ιστορία με το πρώτο 850άρι της, ο Pedro Acosta συμμετείχε σε ιδιωτική προπόνηση με supersport 600 κυβικών δείχνoντας ότι η προετοιμασία για το μέλλον συνεχίζεται σε πολλά επίπεδα.