MotoGP: Δεύτερη μέρα δοκιμαστικών στη Valencia

Τι είπαν οι αναβάτες για τις καινούριες μοτοσυκλέτες τους
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/11/2018

Σήμερα ήταν η δεύτερη ημέρα των δοκιμαστικών στην πίστα της Valencia για τους αναβάτες των MotoGP με τις καινούριες τους μοτοσυκλέτες. Παρά το γεγονός ότι ο καιρός συνέχισε να τους ταλαιπωρεί με τοπικές μπόρες, που μείωσαν στο ελάχιστο τον διαθέσιμο χρόνο δοκιμών σε στεγνή άσφαλτο, εν τούτοις μίλησαν για τις πρώτες τους εντυπώσεις από την επαφή τους με τις μοτοσυκλέτες του 2019.

 

Marc Marquez για την Honda RC213V του 2019:

“Όποιον αναβάτη της Honda κι αν ρωτήσεις θα σου πει ότι θα ήθελε λίγο περισσότερη ροπή, γιατί σε βοηθάει να κερδίζεις χρόνο στις ευθείες. Δουλεύουμε με τις ρυθμίσεις του κινητήρα, όμως θέλουμε να κάνουμε και πολύ δουλειά με το εμπρός τμήμα της μοτοσυκλέτας, διότι πέρσι ήμασταν αναγκασμένοι να επιλέγουμε σε όλους τους αγώνες μόνο το σκληρό ελαστικό εμπρός”

 

Dovizioso για την Ducati Desmosedici GP του 2019

 “Ο καιρός μας χάλασε την δουλειά που είχαμε να κάνουμε. Θέλαμε πρώτα να στήσουμε τέλεια την παλιά μοτοσυκλέτα, διότι το τριήμερο του  αγώνα δεν είχαμε πολύ χρόνο οδήγησης με στεγνή πίστα και μετά να οδηγήσουμε την καινούρια μοτοσυκλέτα, ώστε να συγκρίνουμε τις διαφορές. Αν δεν ξέρεις με ακρίβεια πόσο γρήγορη είναι η παλιά, δεν έχεις κανένα αξιόπιστο σημείο αναφοράς για να κρίνεις την καινούρια. Ειδικά στην περίπτωσή μας που δεν έχουμε αλλαγές στον κινητήρα, αλλά στο πλαίσιο και συνολικό στήσιμο της μοτοσυκλέτας και των ηλεκτρονικών. Τις διαφορές στον κινητήρα τις καταλαβαίνεις εύκολα. Για το πλαίσιο όμως πρέπει να έχεις αξιόπιστα στοιχεία για να κρίνεις, αλλιώς μπορεί να πάρεις λάθος κατεύθυνση”

 

 

Rossi και Vinales για την Yamaha M1 του 2019

 

Rossi: “Έχουμε μαζί μας δύο νέους κινητήρες με διαφορετικές προδιαγραφές. Το πρόβλημά μας όλη την χρονιά πέρσι ήταν κυρίως η φθορά του ελαστικού κατά την διάρκεια του αγώνα. Δοκιμάσαμε ήδη τον έναν από αυτούς τους δύο και φαίνεται πως αντιμετωπίζουμε σωστά το πρόβλημα, όμως δεν αρκεί αυτό. Χρειάζεται να βελτιωθούμε και σε άλλους τομείς. Τοπ τεστ αυτό και το επόμενο στη Jerez δεν είναι κρίσιμα, όμως είναι σημαντικά σε ότι αφορά την απόφαση για ποιον από τους δύο νέους κινητήρες θα δώσουμε περισσότερο βάρος εξέλιξης έως τον Φεβρουάριο.

Vinales: “Με τον νέο κινητήρα ένοιωσα αμέσως άνετα και γι΄αυτό είμαι χαρούμενος. Το πρόβλημα στις εισόδους των στροφών από το υπερβολικό φρένο κινητήρα που είχα, έχει εξαφανιστεί. Θα πρέπει όμως να ρυθμίσουμε σωστά τα ηλεκτρονικά και να δούμε πως τα πάμε στον τομέα της επιτάχυνσης, διότι αν έχεις υπερβολικά απότομη δύναμη, στην πραγματικότητα είναι σαν να μην έχεις καθόλου δύναμη”.

 

Zarco για την KTM RC16

 

”Δεν θέλει να στρίψει στην είσοδο της στροφής και σε αυτή την πίστα η ταχύτητα εισόδου έχει μεγάλη σημασία για να πας γρήγορα. Με αυτό το πρόβλημα ασχολούμαστε κυρίως και το γεγονός ότι οι άνθρωποι της ΚΤΜ έχουν θέληση και όρεξη να ακούσουν και να δοκιμάσουν αυτά που τους λέω με γεμίζει αισιοδοξία. Όταν μπορέσουμε να βρούμε τον ρυθμό που θέλουμε, τότε θα αρχίσουμε να ασχολούμαστε και με τον κινητήρα.”

 

RED BULL ROMANIACS 2025 - MOTODYNAMICS RALLY Team: Εξαιρετικά αποτελέσματα στην 1η συμμετοχή!

Σε έναν από τους δυσκολότερους αγώνες παγκοσμίως!
1015_KARAMPELAS
Από τον

Παύλο Καρατζά

1/8/2025

Η πρώτη συμμετοχή της MOTODYNAMICS RALLY Team στον ίσως δυσκολότερο Hard Enduro/Rally αγώνα του κόσμου, το RED BULL ROMANIACS, ολοκληρώθηκε με δυνατές στιγμές, έντονα συναισθήματα και σπουδαίες επιδόσεις.

Εμείς από την πλευρά μας σας ενημερώναμε καθημερινά για τα αποτελέσματα και τις εξελίξεις του σκληροτράχηλου αγώνα, που είχε και ελληνικό άρωμα.

Η ομάδα συμμετείχε στην κατηγορία Adventure Ultimate με δύο Yamaha Ténéré 700 GYTR και αναβάτες τον δικό μας συντάκτη Κίμωνα Καράμπελα #1015 και τον Ρουμάνο Krisztian Tompa #1014, δίνοντας το "παρών" σε έναν από τους πιο σκληρούς αγώνες του παγκόσμιου off-road.

Η αρχή ήταν εντυπωσιακή: στον “πρόλογο” – μια μέρα ανοιχτή στο κοινό που ανυπομονούσε να απολαύσει επιδόσεις και θέαμα μέσα στην καρδιά της Sibiu – ο Καράμπελας κατέκτησε την 5η θέση και ο Tompa την 8η, βάζοντας τις βάσεις για μια δυνατή πορεία.

Κάθε μέρα στα βουνά των Καρπαθίων ήταν μια πραγματική πρόκληση. Βράχια, λάσπη, πυκνή βλάστηση, σκοτεινά μονοπάτια, απότομες υψομετρικές διαφορές και ακραία τερέν δοκίμαζαν αναβάτες και μοτοσικλέτες σε κάθε κατηγορία. Η ομάδα ανταποκρίθηκε με πάθος, ψυχραιμία και αντοχή.

Η αγωνιστική πορεία εξελισσόταν εξαιρετικά, με συνεχή βελτίωση στους χρόνους και σταθερά υψηλό ρυθμό, μέχρι που μια άτυχη στιγμή για τον Ρουμάνο Krisztian Tompa τον υποχρέωσε να εγκαταλείψει, ενώ βρισκόταν στην 3η θέση της γενικής κατάταξης – μόλις λίγα λεπτά πίσω από τα μεγαλύτερα ονόματα του παγκόσμιου Hard Enduro.

Ο Έλληνας αναβάτης Κίμωνας Καράμπελας, με σταθερή και μαχητική παρουσία σε όλα τα σκέλη του αγώνα, έφτασε και αυτός στην 3η θέση της γενικής, όμως την τελευταία ημέρα μια ποινή 5 λεπτών, λόγω υπέρβασης του ορίου ταχύτητας, τον κατέταξε τελικά στην 6η θέση overall. Η επίδοσή του αποτελεί μια σπουδαία προσωπική και εθνική επιτυχία, σε έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του κόσμου.

Για τη MOTODYNAMICS RALLY Team, το RED BULL ROMANIACS δεν ήταν απλώς ένας αγώνας. Ήταν μια εμπειρία ζωής: γεμάτη ένταση, αδρεναλίνη, ανατροπές, απογοητεύσεις, αλλά και μεγάλες στιγμές χαράς και υπερηφάνειας. Ήταν η επιβεβαίωση της δυναμικής της ομάδας, με σύμμαχο την αξιόπιστη και σκληροτράχηλη Yamaha Ténéré 700 GYTR.

Η MOTODYNAMICS RALLY Team συνεχίζει το ταξίδι της, πιο ώριμη, πιο έμπειρη, πιο δυνατή!