MotoGP Ducati: Μείωση μισθού ετοιμάζουν για τον Dovisiozo

Τα χρήματα θα καθορίσουν το μέλλον του Dovi
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/5/2020

Η Ducati είναι η μόνη εταιρεία που στην τελευταία μεταγραφική περίοδο δεν έκανε κάποια σημαντική αλλαγή στο “οπλοστάσιο” των αναβατών της. Αυτό βέβαια είναι λογικό, καθώς την προηγούμενη χρονιά είχε επενδύσει στον πρωταθλητή της Moto2 "Pecco" Bagnaia, με σκοπό να γίνει εργοστασιακός αναβάτης. Όμως η πορεία του νεαρού Ιταλού πέρσι δεν ήταν τόσο εντυπωσιακή όσο εκείνη του Fabio Quartararo και αυτό έχει δημιουργήσει την εντύπωση πως η εργοστασιακή ομάδα της Ducati έχει ως άμεση εναλλακτική λύση μόνο τον Jack Miller. Ταυτόχρονα ο Danillo Petrucci ξεφούσκωσε απότομα μετά την νίκη του στο Mugello. Είναι βέβαιο πως τα κουτσομπολιά θα φουντώσουν σε λίγο καιρό γύρω από το ποιος ή ποιοι θα βρεθούν στις εργοστασιακές σέλες των ιταλικών μοτοσυκλετών, μετά το 2021.

Ήδη η πρόσφατη δήλωση του αγωνιστικού διευθυντή της Ducati, κυρίου Paolo Ciabatti, είναι μια σπίθα στα ξερά χορτάρια έξω από τα box της εργοστασιακής ομάδας. Ο ιταλός μάνατζερ είπε πως δεν υπάρχει πρόβλημα να μείνει ο Dovisiozo και μετά από το 2021 στην εργοστασιακή ομάδα, αρκεί “να τα βρουν στα λεφτά”. Προφανώς δεν εννοεί αύξηση μισθού αλλά μείωση, αφού κανείς δεν βάζει θέμα χρημάτων όταν θέλει να δώσει περισσότερα. Από την μεριά του ο Dovisiozo είχε εκφράσει κάποια παράπονα στο παρελθόν για τα χρήματα που έπαιρνε σε σχέση με τις επιδόσεις του, καθώς ήταν ο βασικός διεκδικητής του πρωταθλήματος. Όμως τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς η εξαιρετική απόδοση του Marquez πέρσι και η εντυπωσιακή παρουσία του Quartararo, έδωσαν την εντύπωση πως ο Dovisiozo βρίσκεται πλέον σε πορεία καθόδου. Ταυτόχρονα η κατάσταση που επικρατεί φέτος με το πολύμηνο lockdown, έχει μειώσει δραστικά τα έσοδα των ομάδων από τους χορηγούς.

MotoGP - Pedro Acosta: Ταχύτατος με την RC16 του 26

Φαίνεται πως οι Αυστριακοί κινούνται προς τον σωστό δρόμο
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/2/2026

Οι Αυστριακοί ήρθαν στη Sepang με νέο πλαίσιο, ψαλίδι και αεροδυναμικό πακέτο και ο Pedro Acosta ήταν ο ταχύτερος αναβάτης της KTM, τερματίζοντας τέταρτος, σημειώνοντας ότι η RC16 του 2026 είναι ευκολότερη στην οδήγηση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Ισπανός αναβάτης θα αγωνίζεται με Ducati δίπλα στον Marc Marquez από την επόμενη σεζόν και σήμερα έκανε δηλώσεις όσον αφορά τη νέα RC16 που θα αγωνίζεται φέτος, με την οποία γράφει ήδη τους πρώτους γύρους του στην πίστα της Sepang.

Πάνω από όλα, η μοτοσυκλέτα είναι ελαφρώς ευκολότερη στην γρήγορη οδήγηση. Δεν χρειάζεται πλέον να δίνεις το 100% για να κάνεις έναν γρήγορο γύρο. Όλα γίνονται πιο εύκολα. Θυμάμαι ότι πέρυσι είχα πέντε πτώσεις εδώ κατά τη διάρκεια των δοκιμών και άλλες τρεις φορές κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού Σαββατοκύριακου. Είναι αρκετά δύσκολο να πηγαίνεις γρήγορα όταν πέφτεις τόσες πολλές φορές. Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την πορεία των πραγμάτων. Είναι αλήθεια ότι δουλέψαμε πολύ αυτό το χειμώνα”.

Σχετικά με το πρόγραμμα της αυριανής ημέρας, πρόσθεσε: “Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τη δουλειά που κάναμε σήμερα. Επικεντρωθήκαμε πολύ στην αεροδυναμική. Ήταν μια κουραστική μέρα. Χθες, με τις δοκιμές διαμόρφωσης του πλαισίου, ήταν επίσης μια κουραστική μέρα. Αλλά είμαι ευχαριστημένος. Ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Υπάρχουν ακόμα πολλά να κάνουμε. Λόγω των καιρικών συνθηκών, δεν καταφέραμε να ολοκληρώσουμε όλο το πρόγραμμά μας”.

Όσον αφορά το νέο αεροδυναμικό πακέτο της RC16, είπε: “Ειλικρινά, νομίζω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Είναι αλήθεια ότι πρέπει ακόμα να δω τι κάνουν οι άλλοι και ποια κατεύθυνση θα πάρει ο κατασκευαστής. Αλλά, κατά τη γνώμη μου, φαίνεται αρκετά καλό. Αύριο, με ένα επιπλέον ελαστικό, θα είναι η μέρα που θα επικεντρωθούμε στη διάρκεια ζωής των ελαστικών. Φαίνεται ότι υπάρχει βελτίωση. Αλλά ποτέ μην λες ποτέ ”.