MotoGP-Ducati : Στο Borgo Panigale το Triple Crown

Μετά το πρωτάθλημα Αναβατών και εκείνο των Κατασκευαστών ήρθε και των Ομάδων
Ducati Triple Crown
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

7/10/2025

Παρά το δύσκολο Σαββατοκύριακο στο Mandalika, με τον τραυματισμό του Marc Marquez και τη διπλή εγκατάλειψη του Bagnaia, η εργοστασιακή ομάδα του Borgo Panigale κατέκτησε και τον τίτλο Ομάδων, ολοκληρώνοντας την τριπλή της στέψη.

Ο Alex Marquez διατηρεί τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, απομακρυνόμενος κατά 88 βαθμούς από τον Pecco Bagnaia. Ο Bezzecchi έχασε την ευκαιρία να πλησιάσει και παραμένει τέταρτος, 20 βαθμούς πίσω.

Ο Marc Marquez, παρά τον τραυματισμό του στην Ινδονησία, παραμένει κυρίαρχος ως πρωταθλητής του 2025 με 545 βαθμούς, αφήνοντας τον μικρότερο αδελφό του Alex Marquez στους 362. Ο Pecco Bagnaia με 274 βαθμούς κρατά την τρίτη θέση, ενώ ο Marco Bezzecchi με 254 βρίσκεται τέταρτος.

Κατάταξη Οδηγών

Θέση

Οδηγός

Ομάδα

Βαθμοί

1

Marc Marquez

Ducati Team

545

2

Alex Marquez

Gresini Racing

362

3

Francesco Bagnaia

Ducati Team

274

4

Marco Bezzecchi

Aprilia Racing Team

254

5

Pedro Acosta

Red Bull KTM Factory Racing

215

6

Franco Morbidelli

Team VR46

207

7

Fabio Di Giannantonio

Team VR46

191

8

Fermin Aldeguer

Gresini Racing

181

9

Fabio Quartararo

Yamaha Factory Racing

158

10

Johann Zarco

Team LCR

128

 

Κατάταξη Κατασκευαστών

Θέση

Κατασκευαστής

Βαθμοί

1

Ducati

646

2

Aprilia

308

3

KTM

280

4

Honda

236

5

Yamaha

190

 

Κατάταξη Ομάδων

Θέση

Ομάδα

Χώρα

Βαθμοί

1

Ducati Team

Ιταλία

819

2

Gresini Racing

Ιταλία

543

3

Team VR46

Ιταλία

398

4

Red Bull KTM Factory Racing

Αυστρία

333

5

Aprilia Racing Team

Ιταλία

296

6

Yamaha Factory Racing

Ιαπωνία

209

7

Honda HRC

Ιαπωνία

185

8

Trackhouse Racing Team

Ηνωμένες Πολιτείες

182

9

Tech 3

Γαλλία

177

10

Team LCR

Μονακό

134

 

Με αυτόν τον πολυεπίπεδο θρίαμβο της, η Ducati επιβεβαιώνει την απόλυτη κυριαρχία της στο MotoGP, κατακτώντας τους τρεις μεγάλους τίτλους της χρονιάς, αναβατών, κατασκευαστών και ομάδων.

 

Jorge Martin - Νέα χειρουργεία, χάνει μάλλον το τεστ της Sepang!

Η επάνοδος του Ισπανού αναβάτη της Aprilia αποδεικνύεται Γολγοθάς…
Jorge Martin
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/1/2026

Σύμφωνα με το ισπανικό site El Periodico ο πρωταθλητής MotoGP του 2024, που μετά τον τίτλο του δεν έχει σταματήσει να ταλαιπωρείται από τραυματισμούς και χειρουργεία, όπως φαίνεται θα χάσει και το πρώτο μεγάλο τεστ του 2026, που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Φεβρουαρίου στη Sepang!

Παρόλο που πριν λίγες ημέρες ο Martin εμφανίστηκε μαζί με τον Bezzecchi στο Μιλάνο για την παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia, ο 28χρονος Ισπανός δεν είναι ακόμη σε θέση να ανέβει στη μοτοσυκλέτα. Όπως γράφει ο ισπανικός τύπος, η αποθεραπεία του αναβάτη του Noale προχωρά αργά και οι γιατροί δεν του επιτρέπουν να συμμετάσχει στις επερχόμενες πρώτες δοκιμές.

Θυμίζουμε πως η σεζόν του 2025 ήταν καταστροφική για τον “Martinator” περιλαμβάνοντας κάταγμα στο σκαφοειδές, σπασμένη κλείδα, διάτρηση πνεύμονα και… έντεκα (!) σπασμένα πλευρά.

Μόνο τους τελευταίους μήνες ο Martin έχει μπει δύο ακόμα φορές στο χειρουργείο (συγκεκριμένα για κλείδα και σκαφοειδές τον περασμένο Δεκέμβριο, κάτι που δεν είχε ανακοινωθεί μέχρι σήμερα), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό επεμβάσεων σε έξι μετά τις πτώσεις του 2025. Ελπίζουμε αυτά να ήταν τα τελευταία χειρουργεία για τον Ισπανό. Η Aprilia επιβεβαιώνει ότι ο αναβάτης θα ταξιδέψει στη Μαλαισία, αλλά μόνο για να βρίσκεται με την ομάδα, και όχι για να οδηγήσει.

Ο Massimo Rivola, επικεφαλής της Aprilia Racing, δηλώνει πως ο Μαρτίν “προχωρά σταθερά” προς την επάνοδο, και έχει ξαναβρεί το βλέμμα του νικητή. Ωστόσο πέρα από δηλώσεις που στόχο έχουν να ανεβάσουν την ψυχολογία του αναβάτη, της ομάδας και των φαν της Aprilia, η ουσία είναι πως ο Ισπανός απέχει ακόμη από το να επιστρέψει στα αγωνιστικά δρώμενα.

Την ίδια ώρα, ο Πρωταθλητής του 24 προσπαθεί να αφήσει πίσω του και το φιάσκο της περσινής αναμπουμπούλας όταν προσπάθησε να σπάσει χωρίς επιτυχία το συμβόλαιό του με την Aprilia, ενώ όταν επιστρέψει θα το κάνει σαφώς από τη δεύτερη θέση σε σημαντικότητα, αφού ο Bezzecchi έχει “δέσει” με την RS-GP, εντυπωσιάζοντας το 2025, και βάζοντας υποψηφιότητα για μεγάλους στόχους το 26.

Παρά τα παραπάνω προβλήματα, ο Ισπανός εμφανίζεται αποφασισμένος, δηλώνοντας στο Μιλάνο πως “με προσέλαβαν για να κερδίζω και αυτό θα κάνω”.

Περιμένουμε κάποιο επίσημο δελτίο τύπου από την Aprilia για την επάνοδο του Ισπανού, και μένει να δούμε το αν θα μπορέσει ο Martin να επιστρέψει εγκαίρως για τα επόμενα τεστ, ή ακόμα και για την πρεμιέρα της σεζόν.

Ετικέτες