MotoGP: Έκλεισε ο Bastianini στην Ducati – Οι κενές θέσεις αυτή την στιγμή

Μεγάλο κενό η θέση δίπλα στον Marquez
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/8/2022

Σε μία αναμενόμενη ανακοίνωση προχώρησε η Ducati χθες το βράδυ επιβεβαιώνοντας πως ο Bastianini προωθείται στην εργοστασιακή καρέκλα στην θέση του Miller και δίπλα στον Bagnaia.

Από τους πρώτους που έδωσαν τα συγχαρητήρια είναι ο ίδιος ο Miller λέγοντας πως θυμάται τα συναισθήματα αυτής της ημέρας, δίνοντας τα συγχαρητήρια σε όλη την οικογένεια.

Το μόνο παράξενο είναι η καθυστέρηση της Ducati να ανακοινώσει τον Bastianini, ιδιαίτερα μετά την ανακοίνωση της Red Bull KTM Factory Racing πως ο Miller θα αγωνίζεται μαζί τους την επόμενη σεζόν.

Κομμάτι αυτής της καθυστέρησης θα μπορούσε να αποδοθεί στις υπόλοιπες θέσεις που μένουν κενές, όμως ακόμη κι έτσι ο Bastianini δεν ήταν απλά η καλύτερη επιλογή, αλλά ήταν δεδομένη η μετακίνησή του ακόμη και μέσα στην ίδια την ομάδα, με τον Martin να είναι επίσης ένας από σοβαρός υποψήφιος που οι ατυχίες της φετινής σεζόν δεν τον βοήθησαν να αναδειχτεί.

Ο Bastianini δήλωσε: «Είμαι συγκινημένος που θα φορώ τα επίσημα χρώματα της Ducati την επόμενη χρονιά. Ήταν το όνειρό μου και τώρα γίνεται πραγματικότητα. Σε αυτά τα δύο χρόνια στα MotoGP έχω μάθει πολλά και έχω εξελιχθεί πολύ και πιστεύω πως μπορώ να βελτιωθώ περισσότερο με τους ανθρώπους της Ducati. Θέλω να ευχαριστήσω τους Claudio, Gigi, Paolo και Davide για την εμπιστοσύνη τους και την φανταστική ευκαιρία που μου έδωσαν. Επιπρόσθετα θέλω να ευχαριστήσω την Nadia και όλη την ομάδα της Gresini για την αμέριστη υποστήριξη που έλαβα από αυτούς στην καταπληκτική σεζόν μας. Θα προσπαθήσω να ολοκληρώσω το 2022 με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πριν ξεκινήσω την νέα μου περιπέτεια ως εργοστασιακός αναβάτης με απόλυτη αφοσίωση και ομαδικό πνεύμα».

Ο Luigi Dall’Igna δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε τον Bastianini στην εργοστασιακή ομάδα για το 2023. Είναι ένας ταλαντούχος αναβάτης που έχει ωριμάσει πολύ αυτά τα δύο χρόνια με την Ducati. Η εξέλιξή του είναι ραγδαία με δύο βάθρα την πρώτη του χρονιά και τρεις πολύ όμορφες νίκες αυτή την χρονιά με την Gresini σε Κατάρ, ΗΠΑ και Γαλλία. Είμαστε πεπεισμένοι πως την επόμενη χρονιά ως εργοστασιακός αναβάτης της Ducati θα είναι έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα και να είναι ένας από τους πρωταγωνιστές σε κάθε αγώνα. Δεν ήταν μία εύκολη απόφαση γιατί και ο Martin είναι ένας πολύ γρήγορος αναβάτης και θέλουμε να δώσουμε και στους δύο τα ίδια υλικά και την ίδια υποστήριξη. Είμαστε βέβαιοι πως και οι δύο θα καταφέρουν να δείξουν το ταλέντο τους στην πίστα».

Zarco και Martin λοιπόν θα κρατήσουν τα μετόπισθεν της Ducati από την Pramac με βλέψεις για την πρώτη γραμμή, όπως περίπου κατάφεραν φέτος και στην Gresini έχει ήδη ανακοινωθεί ο Alex Marquez με εκείνη την φοβερή δήλωση αν θυμάστε, πως «ελπίζουμε να πει στην αδερφό του πόσο καλή είναι η Ducati» και με πρώτο αναβάτη τον Fabio Di Giannantonio.

Βασικά κενά αυτή την στιγμή είναι οι δύο Honda, μία θέση κενή για την εργοστασιακή και μία για την LCR δίπλα τον Alex Rins που έχει ανακοινωθεί σχεδόν αμέσως μετά την δραματική αποχώρηση της Suzuki, πως θα πάει στην Honda.

Σχεδόν βέβαιο είναι πως μία από τις δύο θέσεις, και μάλλον η πρώτη, ανήκει στον Mir, κενό όμως έχει και η ομάδα της GAS GAS όπου μετακινείται ο Pol Espargaro με την θέση αυτή να προορίζεται βέβαια για κάποιον που θα ανέβει στην κατηγορία. Κενό επίσης και για την Mooney όπως και για την τελευταία ομάδα που έχει πολλά κενά να καλύψει εκτός από τους αναβάτες της.

Οι κενές θέσεις αυτή την στιγμή:

Ετικέτες

ΜotoGP: Ο Francesco Guidotti νέος Team Manager της Trackhouse Racing

Αναλαμβάνει άμεσα δουλειά από το Grand Prix της Τσεχίας
Guidotti
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2026

Η Trackhouse Racing ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη της συνεργασίας της με τον Francesco Guidotti, ο οποίος αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα Team Manager της αμερικανικής ομάδας στα MotoGP και θα κάνει ντεμπούτο στον νέο του ρόλο, στο Grand Prix της Τσεχίας στο Brno.

Η επιλογή του έμπειρου Ιταλού έρχεται έπειτα από αξιολόγηση αρκετών υποψηφίων από τη διοίκηση της Trackhouse, η οποία κατέληξε ότι το βιογραφικό, η εμπειρία και η πολυετής παρουσία του στο paddock των MotoGP τον καθιστούν τον ιδανικό άνθρωπο για να ηγηθεί του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας.

Η ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την Trackhouse Racing, η οποία συνεχίζει την ανοδική της πορεία στα MotoGP. Η αμερικανική ομάδα, που αποτελεί μέρος της Trackhouse Entertainment Group του Justin Marks, διανύει την τρίτη της χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και έχει ήδη καταφέρει να καθιερωθεί ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και ταχέως εξελισσόμενες παρουσίες του grid.

Η φετινή σεζόν εξελίσσεται ιδιαίτερα θετικά για την ομάδα, καθώς η πρόοδος της Aprilia με τη νέα RS-GP26 έχει επιτρέψει στους Raul Fernandez και Ai Ogura να διεκδικούν σταθερά ανταγωνιστικά αποτελέσματα. Οι εμφανίσεις των δύο αναβατών έχουν ανεβάσει το επίπεδο της ομάδας, η οποία θεωρεί ότι με την προσθήκη του Guidotti μπορεί να κάνει το επόμενο βήμα στην προσπάθειά της να καθιερωθεί ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Trackhouse, Justin Marks, δήλωσε:

“Είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική εξέλιξη για την Trackhouse να ανακοινώνει επίσημα τον Francesco Guidotti ως νέο Team Manager της ομάδας MotoGP. Ο Francesco διαθέτει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στους αγώνες μοτοσυκλέτας, αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι ταιριάζει απόλυτα με την κουλτούρα και το όραμα της εταιρείας μας. Καθώς εισερχόμαστε στην επόμενη φάση της παρουσίας μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, η ηγεσία μιας αγωνιστικής ομάδας από έναν άνθρωπο του επιπέδου του Francesco προσθέτει ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές για το μέλλον.”

Για τον Guidotti, η μετακίνηση στην Trackhouse σηματοδοτεί και την επανένωση με την Aprilia, μια εταιρεία με την οποία συνδέεται στενά από τα πρώτα του βήματα στους αγώνες Grand Prix. Η Aprilia αποτέλεσε τον πρώτο του εργοδότη στο paddock των MotoGP, ενώ αργότερα επέστρεψε στην ιταλική εταιρεία και συνέβαλε στην κατάκτηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 2010.

Στη συνέχεια ακολούθησαν επιτυχημένες θητείες τόσο σε εργοστασιακές όσο και σε ιδιωτικές ομάδες των MotoGP, με κορυφαία την παρουσία του στην KTM, ενώ μετά από ένα διάστημα αποχής από το paddock επιστρέφει πλέον με έναν νέο και ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο.

Guidotti

Ο ίδιος δήλωσε, “Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Justin Marks για την εμπιστοσύνη του. Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στα MotoGP και δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη ευκαιρία από αυτή. Η Trackhouse είναι μια νέα αλλά εξαιρετικά επαγγελματική ομάδα, η οποία έχει ήδη πετύχει πολύ σημαντικά πράγματα. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να συμβάλω στην περαιτέρω εξέλιξη της ομάδας και των αναβατών της.

Η επιστροφή μου στη συνεργασία με την Aprilia έχει επίσης ξεχωριστή σημασία για εμένα. Έχω πολλές καλές αναμνήσεις και φίλους εκεί. Ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτή τη νέα πρόκληση ως Team Manager της ομάδας MotoGP SuperFile Trackhouse.”

Με τον Guidotti πλέον στο τιμόνι της αγωνιστικής διαχείρισης, η Trackhouse ενισχύει σημαντικά τη δομή της ενόψει της κρίσιμης περιόδου που οδηγεί στους νέους κανονισμούς του 2027. Η αμερικανική ομάδα δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, αξιοποιώντας την εμπειρία ενός εκ των πιο αναγνωρισμένων στελεχών του paddock για να διεκδικήσει περισσότερες επιτυχίες τα επόμενα χρόνια.

O Guidotti αντικαθιστά τον Davide Brivio, ο οποίος έχει ανακοινώσει προ μηνός την αποχώρησή του από την Trackhouse στο τέλος του χρόνου με πιθανότερο προορισμό τη Honda HRC, με τους δύο Ιταλούς να συνεργάζονται για το υπόλοιπο της σεζόν.