MotoGP - Έκτακτο: οριστική αναβολή και για το GP Αργεντινής!

Οι εξελίξεις τρέχουν με φρενήρη ρυθμό
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/3/2020

Πριν από λίγο γράφαμε για την απειλή αναβολής και του αγώνα της Αργεντινής, μετά την αντίστοιχη απόφαση για το MXGP της Παταγονίας, και μέσα σε λίγη ώρα ανακοινώθηκε η επίσημη επιβεβαίωση. Η FIM, η IRTA και η Dorna εξέδωσαν επίσημο δελτίο τύπου, στο οποίο αναφέρουν πως δυστυχώς πάρθηκε η απόφαση αναβολής του αργεντίνικου GP (ήταν να πραγματοποιηθεί στις 17-19 Απριλίου και θα αποτελούσε τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν). Λόγω των εξελίξεων με την επιδημία του κορωνοϊού, ο αγώνας μεταφέρεται για τις 20-22 Νοεμβρίου. Να υπενθυμίσουμε ότι σε αυτή την ημερομηνία είχε μεταφερθεί χθες ο τελευταίος αγώνας της Valencia, ως συνέπεια της αναβολής του αγώνα στο Τέξας, του οποίου η νέα ημερομηνία διεξαγωγής θα είναι το σαββατοκύριακο 27-29 Νοεμβρίου (αν δεν υπάρξουν νέες αναβολές…).

Με τα νέα δεδομένα, η έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP προγραμματίζεται πλέον για την 1-3 Μαΐου στον αγώνα της Jerez. Αυτό φέρνει και την επανεξέταση των προγραμματισμένων δοκιμών των Moto2 και Moto3 στην Valencia και των MotoGP στην Jerez, οι οποίες θα αποφασιστούν μετά το τέλος της σεζόν… όποτε κι αν είναι αυτό…

 

 

Ετικέτες

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.